Podczas gry w HoMM I zauważyłem, że jednostki latające niezależnie od posiadanej szybkości mają nieograniczony zasięg ruchu na polu walki, ich szybkość wpływa wyłącznie na kolejność ruchu. Czy to normalne ?
JohnWędrowiec
|
"Szybkość jednostek latających (H1)" | 4.03.2014
Podczas gry w HoMM I zauważyłem, że jednostki latające niezależnie od posiadanej szybkości mają nieograniczony zasięg ruchu na polu walki, ich szybkość wpływa wyłącznie na kolejność ruchu. Czy to normalne ? |
MateuszAdministrator wortalu
|
"Szybkość jednostek latających (H1)" | 4.03.2014
W Heroes I i II jednostki latające obejmują zasięgiem całe pole bitwy. To absolutnie normalne. |
JohnWędrowiec
|
"Szybkość jednostek latających (H1)" | 4.03.2014
Rozumiem. Nigdy wcześniej nie zwracałem na to uwagi, dopiero teraz zwróciłem, wydało mi się to błędem gry. intryga rozwiana, serdecznie dziękuje za szybką odpowiedź |
HayvenWeteran
|
"Szybkość jednostek latających (H1)" | 5.03.2014
Wspominając o szybkości jednostek latających należy jednak wspomnieć, że kiedy zostają one spowolnione, ich zasięg zmniejsza się i jest taki, jakby spowolniony "fruwak" walczył pieszo (i to w dodatku spowolniony :P). |
Włodarz HellburnAdministrator wortalu
|
"Szybkość jednostek latających (H1)" | 5.03.2014
Od siebie jeszcze dodam, że ze spowolnieniem latającej jednostki wiąże się pewien błąd gry (można przeczytać o nim tutaj), a w praktyce wygląda on mniej więcej tak jak na tym filmiku (9:00 minuta). Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not. |