Moim skromnym zdaniem najpotężniejszym zamkiem są Lochy. Praktycznie brakuje im słabych jednostek (za wyjątkiem troglodytów, których jedyne strategiczne znaczenie można odkryć grając Nekropolią). Ciekawi bohaterowie, możliwość maksymalnej rozbudowy gildii magów i dosyć dobre budynki towarzyszące...
Jednak najlepiej gra się mi Bastionem... Nie wiem dlaczego... Jakiś sympatyczny jest ten zamek, ładna grafika, jednostki też niczego sobie, po prostu przyjemnie mi się gra:).
RelenWędrowiec
|
"Miasta" | 3.11.2007
Nie jest ważne to, że nigdy w życiu się nie przewróciłeś, ale to, że po każdym upadku zdołałeś się podnieść i iść dalej.
|
GhulkWeteran
|
"Miasta" | 4.11.2007
Cóż... wybór jest trudny. IMHO najsłabszym miastem jest cytadela, a Lochy najsilniejszym głównie ze względu na 5 poziomową gildię magów, dobrych bohaterów i wir magii. Jednak na mapy S na niższych poziomach trudności najlepsza jest Twierdza. "Trzeba jeszcze mieć w co wierzyć
By się z własną pieśnią zmierzyć." |
PentaczMieszkaniec
|
"Miasta" | 4.11.2007
hmm cytadela jest najsłabszym miastem tylko bez patcha który daje lizardom 2-5dmg i coś tam jeszcze... z tym już się robi różnie i ciężko wybrać - małe mapy chyba słabsze inferno, wszystkie prócz wybitnie bogatych - tower... Z tego co napisałeś o lochach zgodzę się tylko z dobrymi bohaterami - 5lv gildii ma wiele miast i nie daje to wybitnie dużo (1czar 5lv i 2 czary 4lv? pheh) a wir magii też rzadko używany... za to jednostki jako całokształt dobre - bardzo wysoka średnia wytrzymałość szczególnie łuczników, każda jednostka w dosyć dużym stopniu przydatna ewentualnie czasami bez trogli. Zamek z aniołami od 1tyga robi każdego, conflux ogólnie też, a i w pewnych warunkach twierdza na mass haste i up behemotach zrobi wszystkich :P |
KastyliaGeront
|
"Miasta" | 5.11.2007
Moje ulubione miasta to: "Kaczka, pierwszak i trep przychodzą do baru..."
|
Haav GyrGeront
|
"Miasta" | 5.11.2007
Ehh.. ja tam widze mase słabych jednostek, meduza czy mantykora :P //From the beginnin to end
Losers lose, winners win This is real, we ain got to pretend The cold world that we in Is full of pressure and pain I thought it would chane But its stayin the same// |
TakedaMieszkaniec
|
"Miasta" | 10.11.2007
Tu się z tobą nie zgodzę Haav. Loch na oblężenie zamku chyba najlepszy, 2 strzelaki i 3 latacze. Mantykorą jak dobrze idzie możesz unieruchomić parę jednostek, meduza też ma świetnego specjala . no i brak kary do walki wręcz co przy niektórych innych strzelakach boli (szczególnie jak w twierdzy przeciwnik podejdzie pod cyklopy) Zeit für Pessimist
|
Haav GyrGeront
|
"Miasta" | 13.11.2007
Ale mantykore szybko stracisz(bez smoka ona nie ma szans), Meduza nic specjalnego, nawet zamiana w kamień nie wiele daje, bo przyatakować czymś silniejszym i większość meduza pada. //From the beginnin to end
Losers lose, winners win This is real, we ain got to pretend The cold world that we in Is full of pressure and pain I thought it would chane But its stayin the same// |
GhulkWeteran
|
"Miasta" | 13.11.2007
Jak gram Lochami to wiem, że nie muszę brać wiedzy w szkołach magii, czyli mam około +35% do siły zaklęć. "Trzeba jeszcze mieć w co wierzyć
By się z własną pieśnią zmierzyć." |
AvonuWeteran
|
"Miasta" | 14.11.2007
Nieprawda - mantykora ma paraliż, meduza skamienienie - dwie jednostki przeciwnika wyłączone z rogrywki (szanse na zadziałanie tych umiejętności, to już osobny temat na dyskusję). Więc nie są one złymi jednostkami i szybko możesz je nie stracić. Zapomniałeś o harpiach (słabe, bo słabe ale mają b. dobra zdolność).
Bez przesady - to stwierdzenie można odnieść do jednostek z innych miast. To nie żaden dowód. Równie dobrze można na nie rzucić błogosławieństwo, przyspieszenie, rządzę krwi, modlitwę, itd. i wyjdą super jednostki w porównaniu do niezaczarowanych przeciwników. "When someone desires information, they come to me." - 8t88
Pipiru piru piru pipiru pi! |
Haav GyrGeront
|
"Miasta" | 14.11.2007
Niestety prawda, napisałem że ta jednostka jest słaba i taka jest, spójrz na statystyki. 20 % szans to dużo i mało, czasami na całą bitwe możesz na kilka tur nie trafić w tą zdolność, więc nic co jest pewne na 100% nie jest super bonusem, przy słabych statystykach.
Ale w Dungeonie po klątwie tych jednostek jest 4(Meduza, Mantykora, Harpia i Troglodyta). A w innych zamkach tych jednostek jest albo mniej albo i tak mają wyższe uszkodzenia bo masz: Harpa - min. 1 Troglodyta - min. 1 Meduza - min. 6 Mantykora - min.14 Dla porównania najniższe uszkodzenia(po klątwie) w Castle: Halabardnik - 2min Kusznik - 2 min. Gryf - 3 min. Mnich - 10 min. Tower: Gremlin - 1 min. Gargulec - 2 min. Dżin - 13 min. Mag - 7 min. Stronghold: Goblin - 1 min. Ork - 2 min. Ogr - 6 min. Cyklop - 16 min. Więc Klątwa lub Osłabienie, jest o wiele skuteczniejsze przeciwko Dungeonowi, niż przeciwko Tower Lub Castle. O Odczarowaniu nie mówmy, bo ja mogę znowu dać klątwe. A nie zawsze masz czym skontrować, albo wcześnej rzuciłeś czar. Więc warto się czasem zastanoić i zamiast dawać standardowe przyśpieszenie/spowolnienie, można wybrać drogę nieco skutteczniejszą. Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 14.11.2007, Ostatnio modyfikował: Haav Gyr //From the beginnin to end
Losers lose, winners win This is real, we ain got to pretend The cold world that we in Is full of pressure and pain I thought it would chane But its stayin the same// |
PentaczMieszkaniec
|
"Miasta" | 17.11.2007
Czy straciłeś kiedyś szybko jednostkę 6lv? bo ja nie. Mantykora jest słaba ale jej zaleta to szybkość.
Raczej może się oprzeć na sile trogli i minosów.
Meduza po 1. jest w miarę dobrym łucznikiem przede wszystkim wytrzymałym a po drugie chyba druga w jednostkach strzelających do 6lv, które długo się utrzymują z bliska.
Trochę tak i trochę nie bo 120trogli z shaktim ostatnio ubiło 12ptaszków ze stronga na hita bez niczego jak grałem. Kupa armatniego mięsa nie? nic specjalnego.
Jeśli damy osłabienie lub klątwę to większość jednostek h3 wypada "strasznie blado". Akurat minotaur na klątwie to bieda bo ma 12-20 rozbieżność. Post został zedytowany. Proszę o powstrzymywanie się od takich wypowiedzi w przyszłości i docenienie swoich rozmówców - Sulia Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 18.11.2007, Ostatnio modyfikował: Sulia |
GhulkWeteran
|
"Miasta" | 17.11.2007
Pentacz, ataków osobistych. Lochy są wrażliwe na klątwę, ale kto inwestuje w ekspercką magię ognia? Mantikorze rzadko trafia się paraliż i szybko pada. Harpia ulepszona ma skandalicznie niskie obrażenia (niższe od nieulepszonej!). Jednak siłę Lochów buduje magia w połączeniu z smokiem, minotaurem i beholderem. "Trzeba jeszcze mieć w co wierzyć
By się z własną pieśnią zmierzyć." |
TakedaMieszkaniec
|
"Miasta" | 18.11.2007
Tym postem przesadziłeś Pentacz, ja wiem, że na Ligowym forum takie rzeczy przechodzą, ale w JB nie, mógłbyś trochę język przytemperować. Zeit für Pessimist
|
Haav GyrGeront
|
"Miasta" | 18.11.2007
Takeda cała zabawa aym polega, znać dobre i złe strony każdej nacji. Czasem płaca się ostawić na swoich plusach, a czasem na minusach wroga. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 18.11.2007, Ostatnio modyfikował: Haav Gyr //From the beginnin to end
Losers lose, winners win This is real, we ain got to pretend The cold world that we in Is full of pressure and pain I thought it would chane But its stayin the same// |
Arcymag ErinAdministrator wortalu
|
"Miasta" | 18.11.2007
Pentacz, to jest twoje pierwsze i ostatnie ostrzeżenie z mojej strony. To forum służy dyskusji i wymianie poglądów, nie wyzywaniu się z powodu ich odmienności. Jeżeli nie jesteś w stanie zaakceptować tego, że ktoś może mieć inne zdanie, a nie potrafisz swojego "uargumentować" w jakikolwiek sposób inny, niż obrażając rozmówcę, najlepiej od razu daruj sobie pisanie tu czegokolwiek. Jeśli nawet do tego nie będziesz zdolny, nie martw się, pomogę. Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger...
|
PentaczMieszkaniec
|
"Miasta" | 18.11.2007
no chyba tu napisałem o ile pamiętam coś mniej obraźliwego... ?
Tak jeśli nie gramy shaktim tzw. przez większość graczy "rzeźnikiem" bo lepsi od niego sa chyba już tylko barbarzyńcy i gunnar. A jeśli ktoś jest "rzeźnikiem" to czego go znaczna większość ma nie brać?
ale wada! kurde właśnie coś odkryłem! chyba każde miasto ma coś takiego! a jeśli jakieś ma inaczej to dlatego, że jest w czymś innym duuużo gorsze.
Niesamowity przypadek naprawde. No chyba, że przez "tyle lat" to było dużo mniej niż jest napisane albo było np. jedna gra na kilka miesięcy.
błąd
Ale na pewno też meduza mantykora czy harpia nie są bardzo słabe a więc razem = bardzo silne miasto. Niestety ktoś dziwny usunął posta w którym pisałem m.in że meduza jest bardzo dobra w bezpośrednim starciu i ma dużą wytrzymałość a mantykora jest szybka - to jest jej zaleta, chociaż jest dosyć słaba to się przydaje w bitwie na pewno. |
SuliaAdministrator wortalu
|
"Miasta" | 19.11.2007
Obraźliwe fragmenty postów zostały usunięte, jak i post nie wnoszący do dyskusji nic nowego. A sprawa na pewno nie poszła w niepamięć, gdyż jak Enleth napisał, jeszcze jeden przejaw braku szacunku a podjęte zostaną odpowiednie działania. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 19.11.2007, Ostatnio modyfikował: Sulia Śmiech jest jak sól, życie bez niego nie smakuje.
(Karol Bunsch) |
Haav GyrGeront
|
"Miasta" | 19.11.2007
Nie zaprzecze że Ty też masz swój świat i na bank nie jest on moim światem, zwłaszcza jeśli chodzi o grę Heroes of Might & Magic
Taa, każdy gracz bierze Shatkiego:P cóż za wzniosła strategia.
Owszem, tylko brak rozproszenia/leczenia jest jest dość częsty i to poważna wada tego zamku. Ale widać gry kilkumiesięczne są ci obce. Więc tego nie zauważasz tego nawet.
Gram w tą grę od dema wydanego osiem lat temu, więc twój argument jest marnym frazesem, który nie ma podstaw.
A to rzeczowe i fachowe stwierdzenie, bardzo rozwinięte naprawde:P Dla mnie to siła tego zamku, jeśli nie grasz magiem, a magia jest ci obca to nigdy nie dostrzeżesz tej zalety.
Baa Meduza to straszny średniak, Harpia niezła, ale Mantykora tragiczna jak na swoją cene i cenę generatora. Poza tym uważam, że to bardzo silny zamek, ale każdy zamek ma słabsze strony.
Dla rozjaśnienia to nie byłem ja, zobowiązałem się że twoje posty będe zostawiał do moderacji innym, jeśli dyskutujemy. //From the beginnin to end
Losers lose, winners win This is real, we ain got to pretend The cold world that we in Is full of pressure and pain I thought it would chane But its stayin the same// |
TabrisAdministrator wortalu
|
"Miasta" | 14.01.2008
To się nazywa myślenie spiskowe i jest dość... żenujące. Ja zaś bardzo lubie Zamek - jest poprawny, dobry na wszystko, nie wymaga jakiś wielkich taktyk. Każda jednostka się do czegoś przydaje. Może bohaterowie niezbyt, ale to ostatecznie temat o mistach. Zrozum, że jesteś wolny i czyń co chcesz.
|
Black EmperMieszkaniec
|
"Miasta" | 15.01.2008
Jak dla mnie najlepsze są nekropolia, lochy-za magie.Zastanawiam się nad fortem. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 31.01.2008, Ostatnio modyfikował: Black Emper Tak uderzaj, aby skazaniec czuł, że umiera.
Autor: Kaligula |