@Baronus
Chyba nie ten dział ;)
@Tower
Ciężko coś mi doradzić w sprawie tej bitwy nie mając w zasadzie żadnych informacji. Masz save'a, z którego mógłbyś wyciągnąć rozwój bohatera, statystki, zaklęcia itp? Zresztą, niektórych bitew po prostu nie da się wygrać, niezależnie od sposobu jej przeprowadzenia ;)
Co do taktyk na Nekropolię, tu można rozpisać się na każdą frakcję z osobna, i to na różne sposoby. Temat - rzeka.
Ogólnie, jednostki nieumarłe cechują się mała żywotnością, a opierają się na liczebności. Oznacza to, że Magia zniszczenia bardzo dobrze się tu sprawdza, gdyż omija wysoką obronę bohatera. Świetnie w tej materii sprawdzają się Czarnoksiężnik, Czarodziej, Łowca i gorzej Krasnal. Warto też mieć do tego Talent magiczny, aby zwiększyć częstotliwość rzucania zaklęć (nie odnosi się to do deszczu strzał Łowcy). Jest to najprostsza możliwa strategia. Jednak dobry przeciwnik jest świadom wad jednostek nieumarłych i często gra wybierając wszelkie kontry na zmniejszenie obrażeń z zaklęć w postaci umiejętności, czy artefaktów.
Jeżeli frakcja, ma utrudniony dostęp do zniszczenia, sugerowałbym wybór Magii światła. Nekromanta bardzo często rozwija się w kierunku Magii mroku, dla której światło jest naturalną kontrą. Światło w wielu przypadkach ma też przewagę nad zniszczeniem ze względu na ograniczone możliwości jego kontrowania. Trzeba jednak mieć na uwadze, że w przypadku Magii światła nastawiamy się raczej na dłuższą bitwę, w której Nekromanci się specjalizują.
Przy dłuższej grze nie ma też co rzucać się na Nekro bez dowodzenia, chyba że gramy Akademią. Potencjalne obniżanie morale może zniwelować każdy plan bitwy.
Inferno i Orki moim zdaniem mają najtrudniejsze zadanie w walce z Necro.
Inferno niby ma dostęp do Magii zniszczenia, ale bardzo często jest to strzał w kolano ze względu na znikomą moc zaklęć. A mrok znowu średnio sprawdza się przeciwko Necro. W takim wypadku Inferno zwykle prowadzę z nastawieniem na szybką bitwę i zredukowanie jednostek przeciwnika zanim moje jednostki zostaną masowo osłabione. Można też spróbować iść w Szybką bramę...
Natomiast w wypadku orków niemal musem jest Rozbicie mroku, bo są bardzo podatni na praktycznie każde zaklęcie z tej szkoły. Na ich plus przemawia Gniew hordy lub Bitewne zawołanie z trzeciego poziomu gildii - należy to wykorzystywać.
Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 13.10.2021, Ostatnio modyfikował: Dagon
It's only after we've lost everything that we're free to do anything.