Imperium

Najgorsze jednostki

Maciexowi prawdopodobnie chodziło o to, że przy odrobinie szczęścia i paru bajerach, Widmowy może(Ale nie musi) być kartą atutową Nekropolis, która atakuje znienacka. Z drugiej strony przykład z Arcydiabłem jest nie do końca trafiony, albowiem ten zmniejsza szczęście. A o połowę mniejsze obrażenia nie są fajne.


Otarcie się o śmierć niczego nie zmienia. Śmierć zmienia wszystko.

1. Szkielety
2. Harpie
3. Gryfy
4. Ogry
5. Żywiołaki Ziemi
6. Nagi
7. Arcy Diabły


Nie igraj z ogniem, bo się poparzysz.

Jaszczurzy Golem

Maciexowi prawdopodobnie chodziło o to, że przy odrobinie szczęścia i paru bajerach, Widmowy może(Ale nie musi) być kartą atutową Nekropolis, która atakuje znienacka. Z drugiej strony przykład z Arcydiabłem jest nie do końca trafiony, albowiem ten zmniejsza szczęście. A o połowę mniejsze obrażenia nie są fajne.

Zdaje się że w heroesie III nie ma możliwości ataku z pechem. Przynajmniej ja nigdy nie widziałem.


,,Rzadko trafiają się tak szczęśliwe czasy, byś mógł myśleć, co chcesz, i co myślisz, mówić''

Taglar

1. Szkielety
2. Harpie
3. Gryfy
4. Ogry
5. Żywiołaki Ziemi
6. Nagi
7. Arcy Diabły

1. Nawet gdyby nie brać pod uwagę ich liczebności, szkielety plasowałyby się w środku stawki. Chowańce czy Nimfy(Nie Rusałki) są od nich gorsze.
2. Nie wiem, czemu taki wybór, ale powiem jedno - Ożywieńcy.
3. Właśnie zagrałeś na nerwach wszystkim doświadczonym graczom? Gryf słaby?! Kapitalny przyrost, niezłe statystyki, podwójny kontratak(Królewski ma nieograniczony). Chyba tylko Cerbery mogłyby z nim konkurować, a i wtedy nie zawsze.
4. Ogr... Jest wolny? Każdy tak mówi i zapomina o tej jakże prozaicznej rzeczy, że ma 40 hp(Po ulepszeniu 60). To jest jednostka defensywna.
5. Tu się zgodzę. Żywioły Ziemi to pushovery.
6. Na jakiej podstawie? Wielu uważa ich ulepszenia za najlepsze jednostki 6 poziomu.
7 Dziwi mnie, że nagle zmieniasz temat i mówisz o jednostkach ulepszonych. Ale koniec końców, Arcydiabeł(Tak, pisze się razem) nie jest najgorszą jednostką - Szybki, powstrzymuje kontratak, obniża szczęście. No chyba że twój ulubiony zamek to Inferno, a ulubiona taktyka to "Alleluja i do przodu", bo diabły nie są zaprojektowane do takiej frontalnej walki(Szczególnie z innymi jednostkami 7 poziomu).


Otarcie się o śmierć niczego nie zmienia. Śmierć zmienia wszystko.

Popieram pana u góry.
Najbardziej to mnie gryfy i harpie dobiły. Taa o gustach się nie dyskutuje.
1.Chochliki - Kpina i to totalna,
2.Ożywieńcy - Wiele razy to już było powtarzane...
3.Zjawy - Słabiutkie statystyki, umiejętności średnie, mało sensowna jest regeneracja z tak małą ilością życia, choć daje to dużą przewagę przy walkach 1 na 1 :)
4.Rogate demony - nic specjalnego, z innymi jednostkami tego poziomu wypada raczej blado,
5.Żywioł ziemi - j.w
6.Tu nie ma prostego wyboru, teoretycznie w grę wchodzą: Wiwerny i Cyklopi
-Te pierwsze z powodu słabych statystyk, ale za to latają i są centralną jednostką Cytadeli (Fortress)
-Za to ci drudzy strzelają, ale w zwarciu kiepsko
7.Kościane - Po prostu słabe!

Pozdro!


Gdy Nauczyciel woła cię do tablicy, pytasz o koszt kapitulacji!

A ja postawię na swoim i już!

1. Chochliki- wolniejsze od Nimf, mające dość słaby przyrost. Tylko z tym zabieraniem many...
2. Jaszczurolodzie- ożywieńcy mają dużo HP, a łucznicy zadają więcej obrażeń. Reptilloni zdecydowanie gorsi.
3. Orki- tu miałam dylemat, orki czy golemy, ale biorąc pod uwagę HP i obrażenia, gorzej wypadają orki
4. Żywiołak Ognia- dość słaba jednostek jak na swój poziom. Może i szybka, ale nie plasuje się zbyt dobrze.
5. Żywiołak Ziemi- Tu akurat można mnie poprzeć. Mała liczba obrażeń, mało HP.
6. Żywiołak Umysłu- ma bardzo mało HP, bardzo często ginie, nadaje się tylko an mięso haubiczne
7. Kościane Smoki- mało HP, mała liczba zadawanych obrażeń. I niski przyrost w porównaniu z Feniksami

DZIĘKUJĘ


- Jak poznać, co jest dobre, wujaszku? - zapytał Steve.
- Cóż, najpierw musisz wiedzieć, co jest złe...
- A jak wiedzieć, co jest złe?
- Trzeba to zrobić.

Selina

2. Jaszczurolodzie- ożywieńcy mają dużo HP, a łucznicy zadają więcej obrażeń. Reptilloni zdecydowanie gorsi.
6. Żywiołak Umysłu- ma bardzo mało HP, bardzo często ginie, nadaje się tylko an mięso haubiczne

Say what?

Jaszczuroludzie - 12 hp (3 mniej niż ożywieńcy, 2 więcej niż łucznicy), 2-3 dmg (wszyscy tyle samo), 5 ataku (tyle samo co ożywieńcy, 1 mniej od łuczników), 6 defensywy (1 więcej od ożywieńców, 3 więcej od łuczników).
Z tego zestawienia wynika, że jaszczuroludzie są tylko troszeczkę mniej wytrzymali od ożywieńców, ale już zdecydowanie bardziej od łuczników. Obrażenia ożywieńców takie same, a łuczników minimalnie większe, ale tylko tutaj łucznicy mają przewagę. IMO jaszczuroludzie > ożywieńcy, łucznicy.

Żywiołak umysłu - 75 hp, zgodzę się, niezbyt dużo, za to atakują dookoła (6 hexów), powstrzymują kontratak, są odporni na czary umysłu i w dodatku kosztują grosze.


Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.

Hellburn

Żywiołak umysłu - 75 hp, zgodzę się, niezbyt dużo, za to atakują dookoła (6 hexów), powstrzymują kontratak, są odporni na czary umysłu I W DODATKU KOSZTUJĄ GROSZE.

Kwestia pieniężna jest całkiem dobrym argumentem, tak samo można poprzeć Demony. 40 HP za 240 sztuk złota? Ja poproszę.

75 HP Żywiołaka Umysłu to niewiele, ale Wiwerna ma 70, i ze swoimi "specjalami" przy Żywiołaku wygląda jak Magog.

To wiwerna w ogóle ma jakieś umiejętności ;) ??
Demony mają 35 życia i kosztują 250g ;) ulepszone mają 40 i kosztują 270.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27.10.2009, Ostatnio modyfikował: Hellburn


Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.

Niektórzy nazwaliby umiejętnością latanie.

Ojej, tak to jest, jak się nie gra przez długi czas :) W każdym bądź razie przesłanie było jasne :D

Golemy słabe? Prawdę mówiąc niska szybkość i stosunkowo mały przyrost to ich jedyne wady. Rekompensują to nam ogromną wytzrymałością(35hp), dużą obroną, przyzwoitymi obrażeniami(3-5), oraz co ważne mają 75% odporności na magię(w przypadku nieulepszonych golemów 50%). Te właśnie cechy sprawiają, że oceniem golemy jako jedne z lepszych jednostek swojego poziomu.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27.10.2009, Ostatnio modyfikował: Broghild


,,Rzadko trafiają się tak szczęśliwe czasy, byś mógł myśleć, co chcesz, i co myślisz, mówić''

Selina

A ja postawię na swoim i już!

1. Chochliki- wolniejsze od Nimf, mające dość słaby przyrost. Tylko z tym zabieraniem many...
2. Jaszczurolodzie- ożywieńcy mają dużo HP, a łucznicy zadają więcej obrażeń. Reptilloni zdecydowanie gorsi.
3. Orki- tu miałam dylemat, orki czy golemy, ale biorąc pod uwagę HP i obrażenia, gorzej wypadają orki
4. Żywiołak Ognia- dość słaba jednostek jak na swój poziom. Może i szybka, ale nie plasuje się zbyt dobrze.
5. Żywiołak Ziemi- Tu akurat można mnie poprzeć. Mała liczba obrażeń, mało HP.
6. Żywiołak Umysłu- ma bardzo mało HP, bardzo często ginie, nadaje się tylko an mięso haubiczne
7. Kościane Smoki- mało HP, mała liczba zadawanych obrażeń. I niski przyrost w porównaniu z Feniksami

DZIĘKUJĘ

1. Racja.
2. Racja - ja wiem, że wyliczenia takie i takie, że co innego, ale jaszczurki są najsłabsze. Pamiętam armie kuszników koszących, ale jaszczury? Nie.
3. Zjawa gorsza. Orkowie też słabi.
6. Niewrażliwy na czary, a na dodatek atakuje wszystko wokoło. Cenę o ile pamiętam, ma jednak wysoką.


"Trzeba jeszcze mieć w co wierzyć
By się z własną pieśnią zmierzyć."

Ghulk

2. Racja - ja wiem, że wyliczenia takie i takie, że co innego, ale jaszczurki są najsłabsze. Pamiętam armie kuszników koszących, ale jaszczury? Nie.
6. Niewrażliwy na czary, a na dodatek atakuje wszystko wokoło. Cenę o ile pamiętam, ma jednak wysoką.

Nie pisaliśmy o jednostkach ulepszonych. Łucznik strzela tylko raz, a żywiołak umysłu nie ma odporności na czary i jest taniutki.
A jaszczur JEST lepszy niż łucznik (tak samo jak reptilion jest lepszy niż kusznik).


Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.

Zależy od wersji gry. :P


"When someone desires information, they come to me." - 8t88

Pipiru piru piru pipiru pi!

Nocne elfy też były nie do zatrzymania w becie Warcrafta 3.
Liczy się ostatni patch.


Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.

Jeżeli chodzi o te DOPAKOWANE Reptiliony to jest to tak:
Łucznik vs. Jaszczuroczłek - Jaszczuroludzie miażdżą ich, nawet jeżeli oddadzą strzał jako drudzy.
Kusznik vs. Reptilion - zależy kto zacznie, z moich testów tak wynika, i nikt mi nie powie, że jest inaczej!!!


Bez Komentarza - mój kanał na youtube.

Hellburn

Nocne elfy też były nie do zatrzymania w becie Warcrafta 3.
Liczy się ostatni patch.

Z tym jest problem, gdyż niektóre wersje H3 (niby z wszystkimi patchami) nie mają zmienionych statystyk jaszczurek, ważek czy kosztów aniołów.


"When someone desires information, they come to me." - 8t88

Pipiru piru piru pipiru pi!

Avonu

(...)gdyż niektóre wersje H3 (niby z wszystkimi patchami) nie mają zmienionych statystyk jaszczurek, ważek czy kosztów aniołów.

I dlatego dostałem ochrzan od Hellburna, bo wybrałem Jaszczurów do najsłabszych :) Chociaż... Najpierw byli Wilczy Jeźdźcy, ale wtedy Dragonthan mnie nawrócił :D

Avonu

Z tym jest problem, gdyż niektóre wersje H3 (niby z wszystkimi patchami) nie mają zmienionych statystyk jaszczurek, ważek czy kosztów aniołów.

Ale ostateczna wersja jest z powinna być z poprawkami i tego się trzymajmy.


Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.

W tym sęk, że nie.
Ostateczna wersja, w której poprawiono jaszczurki, ważki, anioły czy cerbery to chyba patch 2.2 do AB. SoD wyszło później i do niego też był patch, ale w niektórych wersjach tego dodatku, nie wiedzieć czemu, patch 2.2 nie został uwzględniony.


"When someone desires information, they come to me." - 8t88

Pipiru piru piru pipiru pi!