Ja jednak jak zabłąkany bumerang wrócę do psychologi zwierząt... No, bo oni poznają naukę o umysłach zwierząt, czy psychikę zwierząt przez obcowanie z nimi?
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27.03.2010, Ostatnio modyfikował: Laysander
LaysanderGeront
|
"[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." | 27.03.2010
Ja jednak jak zabłąkany bumerang wrócę do psychologi zwierząt... No, bo oni poznają naukę o umysłach zwierząt, czy psychikę zwierząt przez obcowanie z nimi? Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27.03.2010, Ostatnio modyfikował: Laysander Bo ja na złość im - nie należę.
I tak beze mnie - o mnie - gra. Jednego nikt mi nie odbierze: Ja jestem ja, ja, ja. Nie, nie chcę wpływać i należeć!... |
AvonuWeteran
|
"[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." | 27.03.2010
Ehhh... właśnie przejrzałem opisy klas zaawansowanych - większość do poprawy.
Ten sam, błędny szablon, dla dwóch różnych klas? :P
Warlord wcale nie jest kimś prymitywnym. No i nie jest wodzem naczelnym. Itp, itd. Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 27.03.2010, Ostatnio modyfikował: Avonu "When someone desires information, they come to me." - 8t88
Pipiru piru piru pipiru pi! |
MosquaWeteran
|
"[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." | 27.03.2010
No przynajmniej opisy miast i klas podstawowych już nie wzbudzają kontrowersji ;) Avonu W opisie klas zaawansowanych starałam się wyłapać jednocześnie trzy elementy. Pierwszy to nazwa, drugi to potrzebne umiejętności, trzeci to otrzymane korzyści. Z tego powodu np. Lisza opisuję jako tego, który wysysa lata aby żyć. Mogę porobić nowe, ale naprawdę - dane na temat niektórych klas są właściwie zerowe i trzeba zmyślać. Enleth Laysander No jak naprawdę Ciebie to razi to zmienię. |
AvonuWeteran
|
"[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." | 28.03.2010
Pytanie techniczne odnośnie klas zaawansowanych: Czy da się stworzyć taką tabelkę klas zaawansowanych, lecz by po najechaniu na nazwę klasy, pojawił sie jej opis - jak w w tym przypadku? "When someone desires information, they come to me." - 8t88
Pipiru piru piru pipiru pi! |
MiBGeront
|
"[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." | 28.03.2010
@Avonu: technicznie jest możliwe i nie wymaga aż tak wiele pracy. Pozdrawiam If you get a chance, take it. If it changes your life, let it.
Nobody said it would be easy, they just said it would be worth it. |
MosquaWeteran
|
"[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." | 25.04.2010
Avonu, czy taka tabelka może być? |
AvonuWeteran
|
"[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." | 25.04.2010
Ogólnie tak, nad detalami by trzeba popracować, ale o coś takiego mi chodziło. Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 25.04.2010, Ostatnio modyfikował: Avonu "When someone desires information, they come to me." - 8t88
Pipiru piru piru pipiru pi! |
TaroWeteran
|
"[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." | 25.04.2010
Mam nadzieję, że uda wam się to zmienić wizualnie. Wiem, iż to tylko szablon, ale takie okropieństwo nie powinno trafić w finałowej wersji. Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
|
MiBGeront
|
"[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." | 25.04.2010
Witam, jestem dość liberalny jeśli chodzi o jakość kodu w nowym H4 i H3 i dotychczas przymykałem oko na semantycznie słabsze konstrukcje, ale to co pojawiło się w dziale Bohaterowie nie ma prawa ujrzeć światła dziennego. Nigdy. Mosqua - podałem Ci proste i eleganckie rozwiązanie oparte o CSS, które jest wystarczająco dobre dla działu bohaterów H5 (najechać na ikony podstawowych statystyk bohatera), to dlaczego nie miałoby działać w H4? Zwłaszcza, że zaprezentowane paskudztwo nie wyświetla się pod żadną przeglądarką choćby odrobinę przyzwoicie... Pozdrawiam Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 25.04.2010, Ostatnio modyfikował: MiB If you get a chance, take it. If it changes your life, let it.
Nobody said it would be easy, they just said it would be worth it. |
MosquaWeteran
|
"[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." | 26.04.2010
Raz dwa piszę co i jak. MiB, wiem że Twoja metoda jest prostsza (kilka funkcji zamiast kilkanaście), ale nie umiem z niej korzystać. Znaczy się pomimo wielu prób, starań, kombinowań i reedukacji oczekiwanego efektu nie było. Wiedząc, że każdy ma własne życie i ganiane z każdym problemem jest denerwujące zaczęłam poszukiwania innej drogi. W końcu coś znalazłam i to wykorzystałam. Mając w pamięci Twoją uwagę, że najważniejsze są display: block i display: none a z edukacji, że position: absolute jest koniecznością zaczęłam bawić się tą znalezioną metodą. Najważniejszym problemem był fakt, że jak ustabilizuję rozwijanie to ta sama funkcja powoduje, że belki z innych komórek są na widoku. Innym problemem jest to, że maksymalna dopuszczalna szerokość komórki to raptem 53 piksele (wtedy wszystko jest na styk). Przy okazji rozwinęłam znajomość CSSu i zamierzałam uprościć konstrukcję z innych poddziałów po uporaniu się z tą sprawą. Nie wiem, czy dobrze zrobiłam poszukiwaniami czy lepiej by było jednak zawracać Ci głowę. Jeżeli straciłam kredyt zaufania, lub macie już dosyć moich prób i kombinację piszę - dajcie mi czas do początku sesji, jak mi się nie uda to złożę dymisję. Honor trzeba mieć. A teraz pozwólcie Panowie, że pójdę spać. |
MiBGeront
|
"[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." | 26.04.2010
@Mosqua: nie, nie utraciłaś kredytu zaufania. Faktycznie mam swoje życie i wolałbym, aby nie zawracać mi głowy na każdym kroku, ale przecież nie jestem jedynym technikiem w tym przybytku, prawda? Poza tym - podałem Ci gotowe rozwiązanie w 5 minut, więc wprowadzenie poprawek zajęłoby mi znacznie mniej czasu... Pozdrawiam If you get a chance, take it. If it changes your life, let it.
Nobody said it would be easy, they just said it would be worth it. |
MosquaWeteran
|
"[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." | 28.04.2010
Hmm, zajęło to mi mniej czasu niż myślałam. Tabelka poprawiona - komórki już nie latają w górę i w dół. Są odstępy. I chyba to była główny problem tej sprawy. |
Arcymag ErinAdministrator wortalu
|
"[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." | 28.04.2010
U mnie to wyglada tak, z powodu bardzo elementarnego błędu jakim jest poleganie na rozmiarze czcionki w pikselach, w szczególności horyzontalnym. Zrobiłaś tekst łamany ręcznie wstawianymi <br/>, który u ciebie wygląda dobrze, bo masz w miarę standardowe ustawienie DPI (desktop albo laptop z dużą matrycą, jak sądzę). Ja, na subnotebooku z matrycą 12", mam całkiem inne DPI, przeglądarka próbuje to skompensować wyświetlając czcionkę większą w pikselach (nie wspominając już o tym, że to z pewnością nieco inna czcionka, dla której jest inaczej wykonywany m.in. kerning, co też ma wpływ na finalną szerokość tekstu), a strona się zupełnie rozsypuje. Ten sam problem będzie dotyczyć wielu użytkowników netbooków i innych urządzeń o niewielkich ekranach z nietypowym DPI. MiB coś z tym później zrobi. Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger...
|
DagonWeteran
|
"[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." | 28.04.2010
Ja mam niby 17' ale też występuje u mnie jakieś dziwne zawijanie tekstu: Arcy-mag, Iluzjon-ista, Mag-bit-ewny. Ps: NINJA xDD Hahaha! Padłem xD Kto by pomyślał... It's only after we've lost everything that we're free to do anything.
|
Włodarz HellburnAdministrator wortalu
|
"[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." | 28.04.2010
Na 21' to samo co u arcymaga albo Dagona... Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not. |
MiBGeront
|
"[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." | 28.04.2010
Cześć, lista działa lepiej, ale nadal jej wykonanie pozostawia wiele do życzenia: 1) tag <head /> w środku kodu? WTF?! Moje podejście (poprawiłem TYLKO pierwszy wiersz tabeli!; nie wiedziałem co zrobić z opisem Arcymaga). Zanim cokolwiek powiecie odświeżcie sobie cache ( "ctrl+r" lub "ctrl+f5"). Pozdrawiam Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 28.04.2010, Ostatnio modyfikował: MiB If you get a chance, take it. If it changes your life, let it.
Nobody said it would be easy, they just said it would be worth it. |
MosquaWeteran
|
"[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." | 29.04.2010
Mogliście już nie męczyć MiBa - sama bym coś pokombinowała. Jeżeli nie przeszkadza wam fakt, że nie widać w tabelce pełnej nazwy klasy to by ten problem był z głowy kawał czasu temu. Jeżeli wam to odpowiada to już resztę tabelki sama dokończę. Dla MiBa stawiam już 2 piwa, a dla Dagona 1 piwo. Jak tak dalej pójdzie to na następny zjazd jaskiniowców będę musiała kupić cały furgon trunków ;}. |
MosquaWeteran
|
"[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." | 7.05.2010
Poprawa tabelki bohaterów Się tak zastanawiam, czy czasem na wzór działu z Herosem 5 nie zrobić oddzielnej podstrony w którym by były przedstawione cechy jednostek. Tabelka jednostek byłaby bardziej estetyczna. |
TaroWeteran
|
"[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." | 8.05.2010
Odnośnie bohaterów - jest znacznie lepiej, w zasadzie to byłbym skłonny uznać to co jest, ale: Co do jednostek - ikonka jednostki jest otoczona białymi pikselami. Wydaje mi się, że lepiej by było porobić screenshoty z gry ukazujące jednostki w kwadracie (jak się poruszają). Ogólnie obecna wersja może być, choć wydaje mi się, że tabelka byłaby czytelniejsza. Generalnie cieszę się, że idziesz do przodu. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 8.05.2010, Ostatnio modyfikował: Taro Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
|
Włodarz HellburnAdministrator wortalu
|
"[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." | 8.05.2010
Odnośnie jednostek: Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not. |