Nowy filmik z HVI (opowiada o grze jeden z ich twórców). Tym razem filmik z polskimi napisami :-)
http://www.gaminator.pl/video/18551,Might-and-Magic-Heroes-VI-wywiad-z-producentem.html
TristanGeront
|
Nowy filmik z HVI (opowiada o grze jeden z ich twórców). Tym razem filmik z polskimi napisami :-) HVI moderator
|
Żywiołak Piwa VandergahastGeront
|
A na hyperze o 21.15 relacja z gamescom, gdzie, według programu, powiedzą również o H6 WE ARE THE BORG.
YOU WILL BE ASSIMILATED. RESISTANCE IS FUTILE. |
TristanGeront
|
Pierwsze filmiki z Heroes VI!!! Mnie się bardzo podoba! Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 29.08.2010, Ostatnio modyfikował: Tristan HVI moderator
|
Imbryczkolot FieldWeteran
|
Sam jestem zaskoczony swoją reakcją, ale po obejrzeniu tych filmików naprawdę nie mogę się doczekać dema... :) (choć nie pokazali praktycznie nic, czego byśmy nie widzieli ze zrzutów wcześniej) I co to jest za psychopata z laską, który walczy z gryfem pod koniec drugiego filmiku? Bo chyba nie lisz? +++ Błąd Dzielenia Przez Ogórek. Zainstaluj Wszechświat Ponownie I Rebutuj.+++
|
TristanGeront
|
To chyba jednak jest nowy lisz. Btw animacje jednostek są bardzo ładne! HVI moderator
|
Włodarz HellburnAdministrator wortalu
|
Ja mam zupełnie inne odczucia niż moi przedmówcy... Gra dalej będzie wolna jak ślimak i na nic tu piękne modele czy animacje, a także miłe akcenty w stylu muzyki z Might and Magic... Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not. |
DarkemWędrowiec
|
Mimo tych wszystkich "ozdobników" na jednostkach czuć odrobinę klimatu trójki. Ech... Gdzie to demo? Kiedy? Zagrałbym wreszcie! Wracając do możliwych frakcji: Czemu nikt nie bierze pod uwagę krasnoludów? Wspominamy o elfach, magach (i tak dalej...), gdyż są wspominani w materiałach o frakcjach. Długobrodzi również pojawiają się w opisie Inferno. Może to oni są czwartym zamkiem, chociaż... "Pół-krasnoludy" nie pojawiają się zbyt często w światach fantasy. Ale kto wie... ? |
Imbryczkolot FieldWeteran
|
Z prostego powodu. Lore HoMMV jasno informował, że krasnale miały separatystyczne tendencje i dopiero w wydarzeniach opisanych w Hammers of Fate postanowiły wynurzyć nos ze swojego zaścianka ;) +++ Błąd Dzielenia Przez Ogórek. Zainstaluj Wszechświat Ponownie I Rebutuj.+++
|
TristanGeront
|
Na krasnoludów raczej bym nie liczył. W HV byli nową frakcją, w poprzednich edycjach Herosów się nie pojawili ani razu, są też zamkiem wybitnie rasowym (większość jednostek to...różnego rodzaju krasnoludy:-) ) HVI moderator
|
FentrirWeteran
|
Obejrzałem filmiki. Po dwa razy. Wrażenia? Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 29.08.2010, Ostatnio modyfikował: Fentrir |
NicolaiGeront
|
Filmiki oceniam pozytywnie. Jakościowo grafika uległa poprawie. Modele nie są już kanciate. No i rzeczywiście jest jakby mniej cukierkowo. Klimat H6 jest mroczniejszy, poważniejszy i bardziej stonowany. Mówicie, że walka jest wolna. Czy ja wiem? Jak dla mnie jest wystarczająco szybko. Jeśli komuś to nie wystarcza to zawsze można zwiększyć prędkość animacji w ustawieniach. Gra ma swój klimat i to jest najważniejsze. Wprawdzie ci ćwiekowani nieumarli jakoś mnie odpychają, ale chyba dam radę się przyzwyczaić. "Znani są ze swej wielkiej inteligencji i doświadczenia. Ci szamani wiedzą jak grać na tamburynie!" :o
|
AvonuWeteran
|
Czy mi się zdaje, czy na polu walki są specjalne miejsca, które dają premie dla stojących na nich jednostkach... czyli system znany z Disciples III?
Krucjaty się już zakończyły - flota rycerzy i magów poszła na dno i jeśli dobrze pamiętam, był to znak* od smoczych bogów, żeby zostawić byłych niewolników w spokoju. * Wiadomo jak to z fanatykami religijnymi bywa, wszędzie szukają znaków od bogów. Tak samo w tym wypadku. Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 29.08.2010, Ostatnio modyfikował: Avonu "When someone desires information, they come to me." - 8t88
Pipiru piru piru pipiru pi! |
Żywiołak Piwa VandergahastGeront
|
Wychodzi na to, że przycinają długie momenty spędzane na mapie przygody, żeby nie odczuwało się tak długości walk, bo czas trwania niektórych animacji ataku jest koszmarnie długi, jak ta u gryfa. I ten niebieski wąż, dużo sobie obiecywałem po nim, ale wygląda raczej biednie, czyż nie? Miałem nadzieję że coś czego jeszcze nie widzieliśmy na mapie przygód się pojawi, ale nic takowego nie wypatrzyłem. Chyba, że komuś się udało coś nowego znaleźć? Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 29.08.2010, Ostatnio modyfikował: Vandergahast WE ARE THE BORG.
YOU WILL BE ASSIMILATED. RESISTANCE IS FUTILE. |
TristanGeront
|
Faktycznie też to zauważyłem i od razu pomyślałem o Disciples III. Moim zdaniem takie specjalne miejsca dające premię do stojących na nich jednostkach mogły by się pojawić, zawsze to dodatkowy element strategiczny.
Artefakt, czterolistna koniczyna daje teraz parametr +4 destiny a nie luck, widać też jak wygląda teleport. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 29.08.2010, Ostatnio modyfikował: Tristan HVI moderator
|
Imbryczkolot FieldWeteran
|
A wiesz, że ja miałem podobne wrażenia, ale je zdusiłem... ;) Na razie naliczyłem możliwe inspiracje: FFVII/VIII, Disciples, Warlords, Warlords: Battlecry, King's Bounty, Star-/Warcraft, Planescape: Torment (o tym niżej). Czekamy na Dungeon Keeper i Guilty Gear :P
Moim zdaniem to będzie mniej więcej na takiej zasadzie (przy założeniu, że docelowo wciąż zostaje 7 jednostek w zamku): (mam nadzieję, że się nie rozjechało za bardzo, ale chodzi o to, że nad towarzystwem góruje tylko jeden czempion, a kasty jednostek są wewnętrznie zróżnicowane siłowo)
No już nie szalejmy, koszmarnie długie animacje to miały zombiaki i krasnale w H2 ;)
Dziwnie to wygląda atak tego lisza, podobnie zresztą jak sam lisz. Deathtouch banshee? No i druga sprawa, że nawet w dwójce lisze były dokładnie obciągnięte skórą, a nie wyglądały jak Quan Chi wyciągnięty za fraki z ubikacji i obsadzony w nowej roli. Ogólnie nekromanci mogą zaliczyć wizualny epic fail i faktycznie, ta zielenina im na zdrowie nie wychodzi. Lepsze były faktycznie purpura, czerwień, złoto i fiolet.
Ano. Tylko trochę przypomina Panią Bólu z Planescape: Torment ;)
Jaka firma, taki wąż. Módlmy się tylko, żeby to nie był słynny niebieski feniks, bo już ten w piątce wyglądał bardziej jak miotła niż jak ognisty ptak :P +++ Błąd Dzielenia Przez Ogórek. Zainstaluj Wszechświat Ponownie I Rebutuj.+++
|
Żywiołak Piwa VandergahastGeront
|
Faktycznie, specjalne pola. Z tym, że jedno na 1 pole a drugie na 4. Obstawiam, że to większe to polana koniczynek i zwiększa szczęście jednostek na niej stojących. A skoro jest duża, to wszyscy na niej będą mieli bonusy. Hm, ciekawe czy duża jednostka dostanie więcej bonusów, bo więcej pól zajmuje? Choć raczej nie powinna. To małe pole wygląda jakby dawało bonus do ataku magicznego, ale że czegoś takiego w H6 chyba nie będzie (znaczy podziału na 3 typy ataku jak w Disciples), to może do obrony magicznej cosik daje? Albo zwiększa siłę zaklęć działających na stojącą na nim jednostkę, co byłoby ciekawym taktycznie rozwiązaniem. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 29.08.2010, Ostatnio modyfikował: Vandergahast WE ARE THE BORG.
YOU WILL BE ASSIMILATED. RESISTANCE IS FUTILE. |
DougerGeront
|
Jak na razie jestem na tak. Wiadomo, że do czasu premiery wiele rzeczy jeszcze się zmieni, a ekran miasta będzie na 100 %. Guns N Roses 4ever!
|
DarkemWędrowiec
|
Na forum HC użytkownik "Dexter" podzielił się linkami do szkiców Olivera Ledroit. Arty pochodzą z 2007 roku, a jak słyszeliśmy prace nad nowym Heroesem zaczynały się właśnie w podobnym terminie. http://a.imageshack.us/img7/1443/elfenoir.jpg |
AvonuWeteran
|
Tyle, że wtedy nad HVI miał pracować Nival. "When someone desires information, they come to me." - 8t88
Pipiru piru piru pipiru pi! |
Imbryczkolot FieldWeteran
|
Za to mamy pewnego hinta - jeden ze szkiców przedstawia facelessa (fr. sans visage - bez twarzy). Czyli HVI miało pierwotnie najwyraźniej wprowadzić oba zamki (naga geisha). +++ Błąd Dzielenia Przez Ogórek. Zainstaluj Wszechświat Ponownie I Rebutuj.+++
|