Imperium

Najlepsze jednostki

Haav Gyr

Po pierwsze Krewal pisz po polsku;) "uwarzam"??

Ptak blokuje lisza:) - zaskoczenie? po ataku lisz jest już prawie nie groźny

Miałem się nie odzywać ale...sam niezbyt poprawnie piszesz. :P
Dwa znaki zapytania? "Niegroźny" (przymiotnik) oddzielnie? Jest tego o wiele więcej. Rozumiem szybkie pisanie i wynikające z tego błędy, ale jeśli kogoś pouczasz, to przynajmniej postaraj się, żeby Twoje posty były w dużej mierze bezbłędne (znam to wszystko z autopsji).

A odnosząc się do tematu, to chyba ptak gromu nie doleci w pierwszej turze do lisza (zwłaszcza jeśli "trup" ustawiony jest w odpowiedni sposób).
I jeśli dobrze pamiętam, to smok z Nekropolii jest szybszy od ptaka gromu (najszybszej jednostki Twierdzy) - więc nici z czaru przyspieszenie (sprawdzone - Thunderbird szybkość 11 - za mało aby przelecieć całe pole walki; lisz 7, smok cienia 14).
Nawet jeśli będziesz miał artefakty (+1 do +3, w porywach do+5 ale to to równie mało prawdopodobne, jak wystąpienie błyskawicy przy ataku ptaku gromu, kiedy najbardziej jej potrzebujesz ;P) to i tak armia z Nekropolii będzie szybsza (choćby dlatego, że np. zaatakuje, a może nawet wrogi bohater będzie miał podobne artefakty).

Może tak najlepiej panowie Krewal i Haav Gyr umówicie się na mały pojedynek i zobaczycie kto jednak miał rację?


"When someone desires information, they come to me." - 8t88

Pipiru piru piru pipiru pi!

Avonu de Odihs

I jeśli dobrze pamiętam, to smok z Nekropolii jest szybszy od ptaka gromu (najszybszej jednostki Twierdzy) - więc nici z czaru przyspieszenie (sprawdzone - Thunderbird szybkość 11 - za mało aby przelecieć całe pole walki; lisz 7, smok cienia 14).
Nawet jeśli będziesz miał artefakty (+1

Ja się wtrące do sprawy z tym czy doleci czy nie. Liczy się spryt. Jeśli bitwa jest na terenie "skorupa" to jednostki z twierdzy dostają speed +1. Jeśli to my zdecydujemy się na bitwe możemy zobaczyć jak ustawione są jednostki przeciwnika i odpowiednio ustawić swoje (w tym ptaka). To samo się dzieje przy artefakcie dającym speed +1.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 1.10.2006, Ostatnio modyfikował: Dragonthan


Kto nie z nami, ten przeciw nam

Avonu de Odihs

Miałem się nie odzywać ale...sam niezbyt poprawnie piszesz. :P
Dwa znaki zapytania? "Niegroźny" (przymiotnik) oddzielnie? Jest tego o wiele więcej. Rozumiem szybkie pisanie i wynikające z tego błędy, ale jeśli kogoś pouczasz, to przynajmniej postaraj się, żeby Twoje posty były w dużej mierze bezbłędne (znam to wszystko z autopsji).

Masz absolutną rację, moje posty są tak pełne błędow, że szok! Przecież niedociśnięcie spacji, jest karygodnym błędem wynikającym z niedouczenia w szkole, a uwarzam przez rz - jest tylko drobną pomyłką;) A dwa znaki zapytania to już kolosalny błąd i niewybaczalny;))
Widzisz mój błąd wychwyciłeś chyba z wielką satysfakcją, musiałeś aż dokładnie przeczytać mój post - szkoda, że moja uwaga dotyczyła calego postu, a błąd z "uwarzam" był tylko czubkiem góry lodowej.
A szkoda, bo dziś trudno o obietkywnych ludzi, widzą tylko to co chcą widzieć.

Avonu de Odihs

A odnosząc się do tematu, to chyba ptak gromu nie doleci w pierwszej turze do lisza (zwłaszcza jeśli "trup" ustawiony jest w odpowiedni sposób).
I jeśli dobrze pamiętam, to smok z Nekropolii jest szybszy od ptaka gromu (najszybszej jednostki Twierdzy) - więc nici z czaru przyspieszenie (sprawdzone - Thunderbird szybkość 11 - za mało aby przelecieć całe pole walki; lisz 7, smok cienia 14).

Więc moja odpowiedź czysto merytoryczna, mając taktykę ustawiam go(ptaka) tam gdzie chcę. To raz, Stronghold ma 2 łuczników, więc ktoś musi blokować cyklopa lub orka. Lisz ma słabe statystyki, nawet bez błyskawicy Lisz po 2 uderzeniach jest "zdegradowany". Smok nie stanowi problemu dla Behemota, który przyśpiezony o 2 dojdzie smoka. A tak dla wiadomości to prędkość 11, przy 2hexsowym stworze pozwala dolecieć do wroga w pierwszej turze. Co do przyśpieszenia, to ja nic nie mówiem o czarach

Avonu de Odihs

Nawet jeśli będziesz miał artefakty (+1 do +3, w porywach do+5 ale to to równie mało prawdopodobne, jak wystąpienie błyskawicy przy ataku ptaku gromu, kiedy najbardziej jej potrzebujesz ;P) to i tak armia z Nekropolii będzie szybsza (choćby dlatego, że np. zaatakuje, a może nawet wrogi bohater będzie miał podobne artefakty).

Znow ktoś gra w inną grę chyba:)) Jeśli 20% to mało, to probonuje włączyć grę i zagrać chwile przeciw Ptakom gromów.
Nekropolis szybsza? Hmm zobaczmy, to ciekawe co robią tam zombii i szkielet, bo sprinterami one nie są. W stronghold tylko ogr jest wolny, ale nieporównywalnie mocniejszy. A co do błędów to po skrócie "np" pisze się :. - trójkropek;) - widzisz jak łatwo o błąd? Więc proponuje nie czepiać się takich spraw, tylko zwracać uwagę gdzie ktoś naprawę pisze błędy typu: jurz, ktury czy żeka. Oraz tam gdzie post jest nieczytelny.

Avonu de Odihs

Może tak najlepiej panowie Krewal i Haav Gyr umówicie się na mały pojedynek i zobaczycie kto jednak miał rację?

Pojedynek?? Wystarczy odrobina pomysłu i samemu zagrać przeciw liszom, nawet zasłoniętym, wtedy Cyklopy je wykończą z daleka. A behemot wkońcu się przebije;).

Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 1.10.2006, Ostatnio modyfikował: Haav Gyr


//From the beginnin to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//

Haav Gyr

Masz absolutną rację, moje posty są tak pełne błędow, że szok! Przecież niedociśnięcie spacji, jest karygodnym błędem wynikającym z niedouczenia w szkole, a uwarzam przez rz - jest tylko drobną pomyłką;)

Przesadzasz.
Co jednak nie zmienia faktu, że popełniasz błędy (jak każdy zresztą). No, ale do poziomu z postu Krewala (na szczęście) masz jeszcze bardzo daleko. ;)
Starczy tego offtopu o poprawnej pisowni.

Haav Gyr

Więc moja odpowiedź czysto merytoryczna, mając taktykę ustawiam go(ptaka) tam gdzie chcę. To raz, Stronghold ma 2 łuczników, więc ktoś musi blokować cyklopa lub orka. Lisz ma słabe statystyki, nawet bez błyskawicy Lisz po 2 uderzeniach jest "zdegradowany". Smok nie stanowi problemu dla Behemota, który przyśpiezony o 2 dojdzie smoka. A tak dla wiadomości to prędkość 11, przy 2hexsowym stworze pozwala dolecieć do wroga w pierwszej turze. Co do przyśpieszenia, to ja nic nie mówiem o czarach

Fajna teoria - ale ma kilka luk:
- Zakładasz, że tylko Ty masz taktykę - a wróg to nie może jej mieć?
- Co jeśli wróg użyje czaru zapomnienia, oślepienia czy szału lub w ogóle nie będzie przejmował się strzelcami (bo ma w zanadrzu jakiś plan)?
- Ptak Gromu doleci do lisza tylko jeśli będzie naprzeciw niego (plus/minius chyba jeden hex w górę lub dół), to samo dotyczy się behemota i smoka. Przy innym ustawieniu będziesz musiał trochę pokombinować.
- Morale - cała Twoja taktyka może wziąć w łeb z powodu marnych morale (lisz jest na to odporny, zaś smok cienia obniża morale o 1)

Oczywiście przy takich rozważaniach można wymienić naprawdę wiele sytuacji, gdy jedna jednostka będzie miała przewagę nad drugą.

Haav Gyr

Znow ktoś gra w inną grę chyba:)) Jeśli 20% to mało, to probonuje włączyć grę i zagrać chwile przeciw Ptakom gromów.

Nawet nie wiesz jak mnie wszystkie generatory (pseudo)losowe w grach denerwują. Może się wydawać, że 20% to dużo, ale w rzeczywistości szansa trafienia na błyskawicę w danym ataku jest mniejsza (chyba, że gra tą jednostką komputer - wtedy szansa wystąpienia pioruna jest większa ;).
I możliwe, że grałem w inną grę, bo mam pierwsze wydanie H3 (jak i dodatków) bez patchy - więc istotnie czymś może się to różnić od wersji którą posiadasz.

Haav Gyr

Nekropolis szybsza? Hmm zobaczmy, to ciekawe co robią tam zombii i szkielet, bo sprinterami one nie są. W stronghold tylko ogr jest wolny, ale nieporównywalnie mocniejszy. A co do błędów to po skrócie "np" pisze się :. - trójkropek;) - widzisz jak łatwo o błąd? Więc proponuje nie czepiać się takich spraw, tylko zwracać uwagę gdzie ktoś naprawę pisze błędy typu: jurz, ktury czy żeka. Oraz tam gdzie post jest nieczytelny.

Ciesz się (i tak wiedziałem, że mnie na czymś przyłapiesz :P).
Co do trupów, to teleportacja może naprawdę dużo zdziałać. I nie mówiłem o całej Nekropolii tylko o smoku i o tym jak jego szybkość może wpłynąć na początek walki.

Kiedyś miałem taki przedmiot jak analiza porównawcza i fajne rzeczy mogły wyjść - wszystko zależało od tego, co dana osoba uważała za najważniejszą rzecz w danym produkcie (czy w tym przypadku jednostce).
Przy odpowiedniej konfiguracji, można nawet udowodnić, że chłop jest najlepszą jednostką pierwszego poziomu (choćby biorąc pod uwagę tylko jego cenę zakupu oraz przyrost - bo to dla mnie może być najważniejszym kryterium).

Tak więc może określicie co dla Was jest najważniejsze: atak, obrona? A może szybkość lub też specjalne zdolności? A może przyrost i cena rekrutacji? Albo coś jeszcze innego?
Dopiero po zrobieniu listy, które parametry są ważniejsze od innych (i dlaczego), można powiedzieć, która jednostka jest lepsza (oczywiście nadal będzie to subiektywny wybór, ale jeśli taką listę stworzy kilka(dziesiąt) osób, to już jest to trochę bardziej zbliżone do obiektywnej oceny).


"When someone desires information, they come to me." - 8t88

Pipiru piru piru pipiru pi!

Avonu de Odihs

Kiedyś miałem taki przedmiot jak analiza porównawcza i fajne rzeczy mogły wyjść - wszystko zależało od tego, co dana osoba uważała za najważniejszą rzecz w danym produkcie (czy w tym przypadku jednostce).
Przy odpowiedniej konfiguracji, można nawet udowodnić, że chłop jest najlepszą jednostką pierwszego poziomu (choćby biorąc pod uwagę tylko jego cenę zakupu oraz przyrost - bo to dla mnie może być najważniejszym kryterium).

Tak więc może określicie co dla Was jest najważniejsze: atak, obrona? A może szybkość lub też specjalne zdolności? A może przyrost i cena rekrutacji? Albo coś jeszcze innego?
Dopiero po zrobieniu listy, które parametry są ważniejsze od innych (i dlaczego), można powiedzieć, która jednostka jest lepsza (oczywiście nadal będzie to subiektywny wybór, ale jeśli taką listę stworzy kilka(dziesiąt) osób, to już jest to trochę bardziej zbliżone do obiektywnej oceny).

Dajcie mu piwa, mądrze mówi! W pęłni się z tym zgadzam i podpisuje się obiema rękami.


When theres no more room in hell, the dead will walk the earth...

Ja też...pasowało by Ci toast wnieść w Karczmie....

Sory za tą pisownie miałem mało czasu na pisanie tamtego posta.
Hav- no sory nie wiem od kiedy ty dasz rade zablokować mi lisza, jeśli jak pierwszy zablokuje go moim smokiem...

Właśnie dobry pomysł z tym zakreśleniem-mi chodzi o przydatność jednostki w danym zamku, jego możliwości zastosowania w danym zamku przy tworzeniu jakieś taktyki.

Jeszcze lepszy pomysł-możemy zagrać Hav na arenie - tyle że tam cały zamek necro nie jest taki fajny jak sama lisza-no chyba, że masz animatora

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 1.10.2006, Ostatnio modyfikował: Krewal


Grindal-zapraszam do nieśmiałych debiutów

Haav Gyr - w jednym ze swoich wcześniejszych postów napisałeś, że stwór mający "ciało" na dwa pola może dojść - pytanie jak to zrobić? Jeśli możesz to napisz mi ten sposób. Podobnie zresztą z taktyką zauważyłem, że komp jak gra i ma taktyke to potrafi ustawić się zawsze o jedno pole dalej takimi jednostaki. Proszę powiedz jak to zrobić mi się nigdy nie udaje:(


H3 - świetne, WoG - boski, H5 - tandeta, szmelc i wszystko co najgorsze...

Avonu de Odihs

Przesadzasz.
Co jednak nie zmienia faktu, że popełniasz błędy (jak każdy zresztą). No, ale do poziomu z postu Krewala (na szczęście) masz jeszcze bardzo daleko. ;)
Starczy tego offtopu o poprawnej pisowni.

Owszem, każdy:) ale to nieznaczy że każdy może sobie pisać jak chce;). Ktoś musi poprawiać, nawet poprawiać poprawiających:P

Avonu de Odihs

Fajna teoria - ale ma kilka luk:
- Zakładasz, że tylko Ty masz taktykę - a wróg to nie może jej mieć?
- Co jeśli wróg użyje czaru zapomnienia, oślepienia czy szału lub w ogóle nie będzie przejmował się strzelcami (bo ma w zanadrzu jakiś plan)?
- Ptak Gromu doleci do lisza tylko jeśli będzie naprzeciw niego (plus/minius chyba jeden hex w górę lub dół), to samo dotyczy się behemota i smoka. Przy innym ustawieniu będziesz musiał trochę pokombinować.
- Morale - cała Twoja taktyka może wziąć w łeb z powodu marnych morale (lisz jest na to odporny, zaś smok cienia obniża morale o 1)

Zakladam że mam, bo nie ma tutaj nic, że nie mogę tego założyć;) Teraz może zauważysz, że taka dyskusja niczego nie rozwiąże, może ktoś tylko się czegoś nowego dowie, dlatego to ciągnę dalej.
Założyliśmy że to się odbywa bez czarow, bo ja mogę mmieć masę innecyh czarow;)
- Mimo wszystko Ptak może dolecieć.
- Morale to akurat zły przykład, bo zazwyczaj ma się +3 conajmniej:) i to dość częste, bo leadership jest prawie pewna u wojowników.

Avonu de Odihs

Nawet nie wiesz jak mnie wszystkie generatory (pseudo)losowe w grach denerwują. Może się wydawać, że 20% to dużo, ale w rzeczywistości szansa trafienia na błyskawicę w danym ataku jest mniejsza (chyba, że gra tą jednostką komputer - wtedy szansa wystąpienia pioruna jest większa ;).
I możliwe, że grałem w inną grę, bo mam pierwsze wydanie H3 (jak i dodatków) bez patchy - więc istotnie czymś może się to różnić od wersji którą posiadasz.

Niestety ale tutaj nie można się opierać na wrażeniach twoich czy moich, tylko na statystyce i przeliczeniom komputera;)

Avonu de Odihs

Ciesz się (i tak wiedziałem, że mnie na czymś przyłapiesz :P).
Co do trupów, to teleportacja może naprawdę dużo zdziałać. I nie mówiłem o całej Nekropolii tylko o smoku i o tym jak jego szybkość może wpłynąć na początek walki.

Do usług:) - żartuje.
jest tylko jedna kwestia, smok, jest na tyle słaby że jego szybkość niewiele wpłynie, gdy się go mocniej zaatakuje;)

Avonu de Odihs

Kiedyś miałem taki przedmiot jak analiza porównawcza i fajne rzeczy mogły wyjść - wszystko zależało od tego, co dana osoba uważała za najważniejszą rzecz w danym produkcie (czy w tym przypadku jednostce).
Przy odpowiedniej konfiguracji, można nawet udowodnić, że chłop jest najlepszą jednostką pierwszego poziomu (choćby biorąc pod uwagę tylko jego cenę zakupu oraz przyrost - bo to dla mnie może być najważniejszym kryterium).

To może pamiętasz ze starego forum, jak ktoś się upierał że wiwreny są najlepsze, bo on gra na losowych mapach, gdzie pełno siedlisk smoczych much, gdzie po walce otrzymujemy wiwreny;)

Avonu de Odihs

Tak więc może określicie co dla Was jest najważniejsze: atak, obrona? A może szybkość lub też specjalne zdolności? A może przyrost i cena rekrutacji? Albo coś jeszcze innego?
Dopiero po zrobieniu listy, które parametry są ważniejsze od innych (i dlaczego), można powiedzieć, która jednostka jest lepsza (oczywiście nadal będzie to subiektywny wybór, ale jeśli taką listę stworzy kilka(dziesiąt) osób, to już jest to trochę bardziej zbliżone do obiektywnej oceny).

Dobry pomysł, ale praktycznie niewykonalny, bo zawsze znajdzie się ktoś kto zaneguje ważnośc danego parametru;). póki co ja się będe opierał na to co widze w grze i pojedynkach bezpośrednich, przynajmniej wyniki są jasne i czytelne, a zmiennych prawie wcale:P

Krewal

Hav- no sory nie wiem od kiedy ty dasz rade zablokować mi lisza, jeśli jak pierwszy zablokuje go moim smokiem...

Z tego co pamiętam, musisz zastawić lisza z dwoch stron;) conajmniej więc eliminujesz wlasne najszybsze jednostki do obrony, a moi łucznicy są "wolni". A behemot i tak się przebije przez smoka;) To niepodważalne.

Krewal

Właśnie dobry pomysł z tym zakreśleniem-mi chodzi o przydatność jednostki w danym zamku, jego możliwości zastosowania w danym zamku przy tworzeniu jakieś taktyki.

Ale taka taktyka jest dobra na komputer, na słabym poziomie. Bo w przeciwnym razie każdy łucznik byłby najsilniejszy;))

Krewal

Jeszcze lepszy pomysł-możemy zagrać Hav na arenie - tyle że tam cały zamek necro nie jest taki fajny jak sama lisza-no chyba, że masz animatora

Zewnętrzne IP - sorki:)
I na litość nie Lisza tylko Lisz - rodzaj męski:P


//From the beginnin to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//

Szachy to taka gra, w którą arcymistrzowie potrafią grać nie patrząc na szachownicę.
Mam wrażenie, że wy ludziska usiłujecie tu rozegrać taki pojedynek w h3.
Jeżeli tak, to przestańcie gdybać i ustalcie jakieś zasady np; gramy bez artefaftów.
Na razie to wygląda jak kłótnia smarkaczy kto jest silniejszy, Rambo czy Batman.

P.S. No oczywiście że Batman


"Później mówiono, że człowiek ten nadszedł od północy od bramy Powroźniczej"

Namiot medyka i wystarczy smok.
Pisałem wcześniej już coś tam jakbym tą bitwę rozegrał
Wręcz przeciwnie taką taktyka posługuje się wiele osób grających na wysokim poziomie....


Grindal-zapraszam do nieśmiałych debiutów

No dobra, powedzmy że to wysoki poziom:)
To powiedz mi ile uderzeń wytrzyma namiot? Zwłaszcza uderzeń behemota:> ?
Musisz wedzieć jedno, na każdą taktykę znajdzie się kontrataktyka;))

Poza tym nadal pomijasz prosty fakt, że lisze tak jak większość łuczników, jest po prostu slaba w statystykach. I jak gra się na naprawdę wyskokich poziomach, z ludźmi, to łucznicy tacy średnio wytrzymują 2/3 tury, potem zostają zminimalizowani. Zresztą grają nawet z komputerem, który broni zamku, to łucznicy służą jedynie od odciągnięcia ognia wroga od głownych sił, a te stanowią silne i latające jednostki. Tacy łucznicy są świtni na początku gry, gdy walczymy z armiami wolnymi;)


//From the beginnin to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//

Ul znaczy ulepszony a nul nie ulepszony.
1. Strzelec
2. Kościej ul/nul
3. Krzyżowiec ul/nul
4. Lisz ul/nul
5. Ifryt Radża (czy jakoś tam) z nieoficjalnych uleprzeń Acida
6. Cyklop ul/nul
7. Krwawy smok z nieoficjalnego dodatku Acida i po patchu wprowadzającym nowe wyglądy jednostek 8 lvl
8. Feniks.
Kolejność losowa tylko strzelec na pierwszym miejscu tak czy siak.


Słyszałem, czytałem.. Lecz gdy się dowiedziałem..
Postanowiłem.. W szoku byłem.. Gdy zobaczyłem.. Piękno świata tego.. Zdjąłem zbroje lśniącą.. I pokazałem.. Wygląd świata mego i samego siebie.. Postanowiłem.. I zostałem na zawsze..

Dla mnie tak : (zależy kto ma jaką wersje Heroes III)

1. Centaury bojowe
2. Kusznicy
3. Gryfy Królewskie
4. Arcymag
5. Arcylisz
6. Czarny Jeździec
7. Tytany

1. Halabardnik (może i wolny ale wytrzymały, hity tez ma niezłe dobre z niego mięso armatnie)
2. Żywiołak powietrza (wiem ze statystyki i ogólnie jego ulepszenie jest lepsze ale zawsze jak gram Żywiołami na początek ta jednostka jest niezastąpiona)
3. Gryf królewski (zawsze kontratakuje, szybki-dla mnie jak na 3 jednostkę wystarczy)
4.Arcymagowie (łucznik, całkiem nieźle zadaje)
5. demigorgona (skill jest nie do przebicia powali każdego)
6. deatch knight (skill.. duzo hp, odporny na wiele czarów)
7. Archanioł (słabszy od behemca mniej hp od behemca... ale lata wskrzesza i jest dobry przy zagraniach taktycznych bo jest szybki).

Osama

3. Gryf królewski (zawsze kontratakuje, szybki-dla mnie jak na 3 jednostkę wystarczy)

Z tego co pamiętam, to gryf ma nieograniczoną ilość kontrataków:) więc to subtelna różnica.

Osama

7. Archanioł (słabszy od behemca mniej hp od behemca... ale lata wskrzesza i jest dobry przy zagraniach taktycznych bo jest szybki).

Jakby nie patrzeć, Archanioł jest jednak mocniejszy;))


//From the beginnin to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//

zwykły gryf kontratakuje tylko 2 razy, ulepszony ma nieograniczoną ilość.
Archanioł jest dobry ale mi się wydaje ze behemot i ta jego umiejętność zmniejszania obrony przeciwnika ma jednak przewagę ;p (chociaż nigdy nie testowałem to tylko moje domysły).
ale i tak wole archanioła ;p

1. Centaury
2. Żywiołaki Burzy
3. Gryfy Królewskie
4. Wampirzy Lordowie
5. Demigorgony
6. Mroczni Jeźdźcy
7. Archanioły

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 30.11.2006, Ostatnio modyfikował: Danio


Na ile wciąż nadzieja szarpie,
Że coś się dla nas w mrokach tli -
Na tyle wigilijne karpie
Śnią smacznie swe beztroskie sny...
J.K.

Danio

1. Centaury
2. Żywiołaki Burzy
3. Gryfy Królewskie
4. Wampirzy Lordowie
5. Demigorgony
6. Mroczni Jeźdźcy
7. Archanioły

Do tego bym się prawie podłączył:P aleeeeeeee
wampiry jednak padną przy krzyżowcach chociaż pojedynek wyrównany;]
nie jestem już sam pewien ale chyba jednak minotaury>gorgony:]
a czarne smoki>archanioly bo tak mówi gra!:D (sprawdźcie jaka jest najwyższa ranga po przejsciu mapy;] np zróbcie taką mapę żeby ją przejść w pierwszy dzień z dużą ilością pkt)
w razie wątpliwości komentarze mile widziane chętnie wytłumaczę wszystko ale wiem, że moja racja jest najmojsza i (yellow)Cenzura:P

Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 30.11.2006, Ostatnio modyfikował: Haav Gyr


Pentacz

wampiry jednak padną przy krzyżowcach chociaż pojedynek wyrównany;]
nie jestem już sam pewien ale chyba jednak minotaury>gorgony:]

Niestety:) To jest tak Gorgon>Ptak Gromu>Minotaur
A Krzyżowiec:D? To żart, jest daleko w środku stawki:P Wampir>Mag>Ogr>Krzyżowiec(dopiero)

Pentacz

a czarne smoki>archanioly bo tak mówi gra!:D (sprawdźcie jaka jest najwyższa ranga po przejsciu mapy;] np zróbcie taką mapę żeby ją przejść w pierwszy dzień z dużą ilością pkt)

Niestety kolejna pomyłka:D W rankingu gry który przytaczasz, jest namieszane, bo czasami poziom niższy jest wyżej niż poziom wyższy(3/4 bodajże):P

Pentacz

w razie wątpliwości komentarze mile widziane chętnie wytłumaczę wszystko ale wiem, że moja racja jest najmojsza i (cenzura)

A takie komentarze niepotrzebne;) zwłaszcza ten ostatni wyraz, nawet tak pisany;)


//From the beginnin to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//

Gorgony i ptaki gromu to racja, ale z krzyżowcami się nie zgodzę, bo dostaja od wampirów okrutnie, ale niszczą szamanów i magów. Za to najlepsza walka jest ogr vs mag. Ciekawa sprawa: przez dużą ilość hp szamanów wygrywają oni w małych ilosciach. Im większe coraz ciężej bo madzy duży dmg wtedy i jakoś laską skończą.
Archanioly w sumie najlepsze ale nie lubię ze względu na 50dmg a nie np 30-70;] wole behemoty - nawet bez żadnych czarów mają coś 1/4 szansę wygrać z archaniołami.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 30.11.2006, Ostatnio modyfikował: Pentacz