Imperium

Cena każdego zamku

Zainspirowany zestawieniem Logosa wyróżniłem dla optymalnego porównania zestawienie kosztów samych budowli jednostek 1-7 poziomu:

Legenda:
Drewno - Kamień - Rtęć - Siarka - Kryształ - Klejnot

CASTLE
podstawowe: 32500 $; 30 ; 30 ; 12 ; 12 ; 12 ; 12
ulepszone....: 29000 $; 17 ; 22 ; 12 ; 12 ; 17 ; 12
===================================
razem...........: 61500 $; 47 ; 52 ; 24 ; 24 ; 29 ; 24

RAMPART
podstawowe: 21500 $; 30 ; 35 ; 00 ; 00 ; 30 ; 10
ulepszone....: 30000 $; 20 ; 30 ; 00 ; 00 ; 25 ; 05
===================================
razem...........: 51500 $; 50 ; 65 ; 00 ; 00 ; 55 ; 15

TOWER
podstawowe: 17800 $; 35 ; 45 ; 07 ; 07 ; 13 ; 23
ulepszone....: 36500 $; 20 ; 15 ; 08 ; 03 ; 03 ; 33
===================================
razem...........: 54300 $; 55 ; 60 ; 15 ; 10 ; 16 ; 56

INFERNO
podstawowe: 26800 $; 30 ; 35 ; 23 ; 03 ; 00 ; 03
ulepszone....: 31500 $; 10 ; 15 ; 35 ; 15 ; 00 ; 05
===================================
razem...........: 58300 $; 40 ; 50 ; 58 ; 18 ; 00 ; 08

NECRO
podstawowe: 22500 $; 30 ; 45 ; 05 ; 15 ; 05 ; 05
ulepszone....: 25500 $; 25 ; 25 ; 27 ; 07 ; 12 ; 12
===================================
razem...........: 48000 $; 55 ; 70 ; 32 ; 22 ; 17 ; 17

DUNGEON
podstawowe: 29000 $; 36 ; 41 ; 06 ; 26 ; 01 ; 11
ulepszone....: 25500 $; 31 ; 26 ; 06 ; 28 ; 03 ; 06
===================================
razem...........: 54500 $; 67 ; 67 ; 12 ; 54 ; 04 ; 17

STRONGHOLD
podstawowe: 20200 $; 50 ; 55 ; 00 ; 00 ; 30 ; 00
ulepszone....: 25000 $; 37 ; 37 ; 00 ; 00 ; 20 ; 05
===================================
razem...........: 45200 $; 87 ; 92 ; 00 ; 00 ; 50 ; 05

FORTRESS
podstawowe: 20400 $; 60 ; 30 ; 07 ; 07 ; 00 ; 00
ulepszone....: 25000 $; 45 ; 20 ; 12 ; 22 ; 00 ; 00
===================================
razem...........: 45400 $; 105 ; 50 ; 19 ; 29 ; 00 ; 00

CONFLUX
podstawowe: 20300 $; 25 ; 45 ; 12 ; 02 ; 02 ; 02
ulepszone....: 25500 $; 12 ; 20 ; 35 ; 08 ; 03 ; 05
===================================
razem...........: 45800 $; 37 ; 65 ; 47 ; 10 ; 05 ; 07

Liczba modyfikacji: 26, Ostatnio modyfikowany: 23.01.2013, Ostatnio modyfikował: Tabris


Kto nie z nami, ten przeciw nam

Takie zestawienie ma jeden duży minus, nie uwzględnia tego, że w Castle trzeba dobudować np: stajnie, kuźnię, gildię magów (chyba) aby wybudować wszystkie siedliska, miarodajny koszt budowy siedlisk 1-7 byłby wtedy jeśli się doliczy koszt budowy pobocznych rzeczy potrzebnych do ich postawienia, wtedy powinno wyglądać to jeszcze inaczej.
Ale w sumie to ja się czepiam ;)


Zeit für Pessimist

Zgadzam się w pełni z Tagedą - W Castle, aby móc rekrutować anioły trzeba się nieźle narobić, za to, aby w Twierdzy rekrutować Behemoty to podajrze 3-4 tury :/

Ale wspaniała robota :D


Członek Gildii Kowali HoMM3.

Dawno nikt tu się nie wypowiadał i obawiam się czy ktoś to jeszcze czyta, jednak (na koniec?) słowo jeszcze rzeknę (jako autor).

Zestawienie to ma tylko pokazać, jaki jest całkowity koszt poszczególnych zamków. Sprawa taktyki gracza, jego zaawansowanie w grze i co zamierza zrobić na mapie to tylko i wyłącznie indywidualna sprawa tego gracza i ma się nijak do tego zestawienia.
Jak niektórzy są tacy mądrzy, to niech sobie zrobią tabelki na bazie swoich doświadczeń i połączcie w jedno zestawienie, to wtedy dyskusja się może ciekawa rozwinąć.

Zresztą temat brzmi: "Cena każdego zamku", nie ma nic o jednostkach czy odpowiednich budynkach na dana chwile, poza tym jeśli zrozumiał ktoś tekst powyżej to nie będę się powtarzał.


w róg, w różki wydmuszki

Ja mógłbym zrobić takie idealne zestawienie, lecz muszę tylko wiedzieć, czy w skład mają wchodzić DOKŁADNIE wszystkie budynki np. stocznia. A sanktuarium graala to do zestawienia jednostek bardziej się przyda, bo zwiększa przyrost. Proszę o dokładne informacje, a postaram się zrobić takie zestawienie :D

[color=green]Drag: W pierwszym poście masz całość zestawienia[/color]

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 8.04.2010, Ostatnio modyfikował: Dragonthan


In Memory of Jiraiya... The Toad Hermit...

Zwróciłbym jeszcze uwagę, iż Bastion posiada Skarbiec, więc w późniejszym etapie rozgrywki, koszty trochę się redukują.

Logos napracował się, namęczył, by tylko wzbogacić zasoby jaskini. Brawo!


Przesadna tolerancja doprowadzi do tego, że nowo poznaną osobę będziemy musieli pytać o płeć ~Czuowiek

Faktycznie, nie tak łatwo jest zrobić coś takiego. Brawa!