Administrator wortalu
|
141. Zamek - trawa
Bastion - trawa
Wieża - śnieg
Inferno - lawa
Nekropolis - ubita ziemia
Loch - podziemia
Twierdza - spękana ziemia
Forteca - bagna
Conflux - trawa 142. Klątwa i błogosławieństwo się niwelują więc cerber będzie zadawać 80% ze swoich minimalnych obrażeń. Jeżeli więc będzie to 1 cerber, to na papierze będzie to wartość 1,6. 143. Jw. Błogosławieństwo na poziomie zaawansowanym zwiększa obrażenia o 1, więc wartość będzie wynosić 8.
Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.
|
Weteran
|
Jaka jest najdurniejsza fanowska kampania do h3 (jest opublikowana również u nas)?
Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
|
Administrator wortalu
|
Zew Przygody Epickość i dramaturgia w najlepszym wydaniu.
|
Mieszkaniec
|
Najdurniejsza pod jakim względem?
|
Weteran
|
Mateusz odpowiedział. Zatem Alistair - przekonaj się sam ;> Jak znasz kampanię to daje ona jakieś 40 minut grania, a epickości co niemiara.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 18.11.2012, Ostatnio modyfikował: Taro
Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
|
Weteran
|
Toż to wspaniała historia - o przyjaźni, bohaterstwie i marzeniu, które musi się spełnić. ;) A tak na serio - pierwsza informacja o jakości kampanii pojawia się w filmikach, w których znajdują się (o zgrozo!) błędy ortograficzne oraz po pierwszej mapce, którą kończyny z pięcioma setkami niziołów, których norek autor napakował po prostu mnóstwo. Nie grałem za długo, więc dotarłem na razie do drugiej misji. I nie mam pojęcia, czy jest ona łatwa, czy też trudna. Z jednej strony, bonus startowy daje nam duży boost, a z drugiej zaskryptowane armie przy miastach zabijają nas po drugim - trzecim razie. Także... już wiemy, czemu ta kampania jest według Taro najdurniejsza ;)
|
Wędrowiec
|
144. Czy zdolność skuteczność ataku w ogóle wpływa na strzelców?
145. Jeżeli mamy np mistrzowski atak i łucznictwo, to jak zostaną zwiększone obrażenia strzelców do 180%(100% + 50% + 30%) czy 195%(150%*130%)?
Edit, do Hellburna: W drugim pytaniu, zapomniałem dodać, że przy założeniu, że zdolność skuteczność ataku zadziała podczas strzelania... ale że nie zadziała to można uznać, że nie było pytania.... no i miało być nie +80%, ale +30%, już to poprawiam.
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 18.11.2012, Ostatnio modyfikował: Lyokoheros
"Mało nas, choć w sam raz, by ratować ten świat!
Mało nas, lecz do gwiazd każdy skoczyć by mógł, gdy chce... pokonać siły złe!" ~Intro "Kod Lyoko"
|
Administrator wortalu
|
144. Tak, ale tylko w zwarciu.
145. Nie wiem w ogóle skąd wziąłeś te wartości. Mistrzowski atak wpływa na walkę w zwarciu, a łucznictwo na atak dystansowy.
Zgodnie z powyższym, na przykładzie zwykłego strzelca z karą - reptiliona:
50% + 30% = 80% obrażeń w zwarciu (lub 30% z tych 50% czyli 65%, co chyba jest bardziej prawdopodobne).
100% + 50% = 150% obrażeń na dystans. Poprawcie mnie jeśli się mylę.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 18.11.2012, Ostatnio modyfikował: Hellburn
Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.
|
Wędrowiec
|
Hellburn 141. Zamek - trawa
Bastion - trawa
Wieża - śnieg
Inferno - lawa
Nekropolis - ubita ziemia
Loch - podziemia
Twierdza - spękana ziemia
Forteca - bagna
Conflux - trawa 142. Klątwa i błogosławieństwo się niwelują więc cerber będzie zadawać 80% ze swoich minimalnych obrażeń. Jeżeli więc będzie to 1 cerber, to na papierze będzie to wartość 1,6. 143. Jw. Błogosławieństwo na poziomie zaawansowanym zwiększa obrażenia o 1, więc wartość będzie wynosić 8.
Dobrze. A jeśli chodzi o pytanie 140 to odpowiem że nie takiego artefaktu. Ryusenji 144. Czy zdolność skuteczność ataku w ogóle wpływa na strzelców?
145. Jeżeli mamy np mistrzowski atak i łucznictwo, to jak zostaną zwiększone obrażenia strzelców do 180%(100% + 50% + 30%) czy 195%(150%*130%)?
Edit, do Hellburna: W drugim pytaniu, zapomniałem dodać, że przy założeniu, że zdolność skuteczność ataku zadziała podczas strzelania... ale że nie zadziała to można uznać, że nie było pytania.... no i miało być nie +80%, ale +30%, już to poprawiam.
Hellburn 144. Tak, ale tylko w zwarciu.
145. Nie wiem w ogóle skąd wziąłeś te wartości. Mistrzowski atak wpływa na walkę w zwarciu, a łucznictwo na atak dystansowy.
Zgodnie z powyższym, na przykładzie zwykłego strzelca z karą - reptiliona:
50% + 30% = 80% obrażeń w zwarciu (lub 30% z tych 50% czyli 65%, co chyba jest bardziej prawdopodobne).
100% + 50% = 150% obrażeń na dystans. Poprawcie mnie jeśli się mylę.
Co do tego co napisał Helliburn że Atak wpływa tylko na walkę w zwarciu a Łucznictwo tylko na walkę na dystans, jest akurat prawdą. Ale to skąd wy wzieliście te wartości to już nie wiem. Wzór na to jakie będą obrażenia jest bardziej skomplikowany, i trzeba podać na początku liczby a nie procenty. Nie wiem też za bardzo kiedy się dodaje premię z tych umiejętności ale wzory mogą być takie: 1.{[(Obrażenia jednostki +/- Błogosławieństwo/Klątwa) + umiejętność Atak] + (Atak jednostki + atak bohatera +/- premie bądź kary z czarów) * ilość jednostek} - (obrona wrogiej jednostki + obrona wrogiego bohatera +/- premie i kary z czarów) * ilość jednostek = Obrażenia ostateczne 2.{[(Obrażenia jednostki + umiejętność Atak) +/- Błogosławieństwo/Klątwa] + (Atak jednostki + atak bohatera +/- premie bądź kary z czarów) * ilość jednostek} - (obrona wrogiej jednostki + obrona wrogiego bohatera +/- premie i kary z czarów) * ilość jednostek = Obrażenia ostateczne 3.{(Obrażenia jednostki +/- Błogosławieństwo/Klątwa) + [(Atak jednostki + atak bohatera +/- premie bądź kary z czarów) + umiejętność Atak] * ilość jednostek} - (obrona wrogiej jednostki + obrona wrogiego bohatera +/- premie bądź kary z czarów) * ilość jednostek = Obrażenia ostateczne 4.{(Obrażenia jednostki +/- Błogosławieństwo/Klątwa) + [(Atak jednostki + atak bohatera +/- premie bądź kary z czarów) * ilość jednostek] + umiejętność Atak} - (obrona wrogiej jednostki + obrona wrogiego bohatera +/- premie bądź kary z czarów) * ilość jednostek = Obrażenia ostateczne Przy strzelcu trzeba też pamiętać by uwzględnić też kary do walki w zwarciu i do dystansu większego niż połowa a nawet też przeszkody. Musze też "powiedzieć" że nie uwzględniłem premi z płatnerstwa i opcji obrona.
A właśnie co do tej opcji, to jaką ona daje premię?
Liczba modyfikacji: 5, Ostatnio modyfikowany: 21.11.2012, Ostatnio modyfikował: Mariusz Dragon
|
Wędrowiec
|
Hellburn 50% + 30% = 80% obrażeń w zwarciu (lub 30% z tych 50% czyli 65%, co chyba jest bardziej prawdopodobne).
Wszystko się zgadza, atak tylko w zwarciu, łucznictwo na odległość. Wszystko jest przez siebie mnożone, dlatego wyskoczy 65%, a nie 80%. Dowód niżej.
W zwarciu w przypadku strzelca z karą zadamy: atak>obrona
n*DMG*0,5*1,3*[0,05*(atak-obrona)+1] = 0,65*n*DMG*[0,05*(atak-obrona)+1] atak<obrona
n*DMG*0,5*1,3*[1-0,025*(obrona-atak)] = 0,65*n*DMG*[1-0,025(obrona-atak)] n-ilość jednostek
DMG-wartość wylosowana z obrażeń jednostki (gra losuje pewną liczbę, dokładnie nie wiadomo ile ma ona miejsc po przecinku) Jeśli chcielibyśmy uwzględnić płatnerstwo jednostki atakowanej, wystarczy dodać nowy czynnik 0,95; 0,9 lub 0,85 w zależności od poziomu płatnerstwa. Myślę, że przypadek atak=obrona jest jasny :P
Sprawdzone na reptilionach i bodajże pikinierach.
|
Administrator wortalu
|
140. Pytanie z cyklu ciekawostki: Które stwory mają animacje, z których gra nie korzysta i czego dotyczą owe animacje :)?
Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.
|
Wędrowiec
|
Centaury, jest to animacja strzelania. Wykorzystana w WoGu.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 3.03.2013, Ostatnio modyfikował: Lyokoheros
"Mało nas, choć w sam raz, by ratować ten świat!
Mało nas, lecz do gwiazd każdy skoczyć by mógł, gdy chce... pokonać siły złe!" ~Intro "Kod Lyoko"
|
Administrator wortalu
|
Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.
|
Weteran
|
Jeśli dobrze pamiętam, to jeszcze ifryty mają animację rzucania czarów.
"When someone desires information, they come to me." - 8t88
Pipiru piru piru pipiru pi!
|
Administrator wortalu
|
Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.
|
Weteran
|
146.Jakie warunki muszą być spełnione by znać liczbę i koszt przyłączenia się jednostek.
Znajdując się o kilka pól od nich.
Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 2.04.2013, Ostatnio modyfikował: Corwin
|
Geront
|
Które stwory mają animacje, z których gra nie korzysta i czego dotyczą owe animacje :)?
Centaur - strzelanie (użyte w WoG-u). Beholder - dodatkowa śmierć (wykorzystywane w HotA). Ifryt, kapłan, ent, jednorożec i bodajże minotaur mają nieużywane animacje rzucania zaklęć. Coś jeszcze? :P
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 19.03.2013, Ostatnio modyfikował: Hobbicus
Tu był link, ale go teraz nie ma.
|
Administrator wortalu
|
Hobbit Które stwory mają animacje, z których gra nie korzysta i czego dotyczą owe animacje :)?
Centaur - strzelanie (użyte w WoG-u). Beholder - dodatkowa śmierć (wykorzystywane w HotA). Ifryt, kapłan, ent, jednorożec i bodajże minotaur mają nieużywane animacje rzucania zaklęć. Coś jeszcze? :P
Tak. Bazyliszek oraz Bazyliszek królewski także posiadają animację rzucania zaklęć. Jakby ktoś był zainteresowany to parę tych animacji uchwyciłem TUTAJ
|
Wędrowiec
|
140. Co to za mapy:
-Martwi i pogrzebani
-Wszyscy za jednego
-Wojna!
-Zima tytanów
-Smocza kula
-Szmaragdowe wyspy
-Precz z sąsiadami
-W poszukiwaniu Graala
-Mandat niebios
-Mity i legendy?
Mateusz Trochę jaśniej, jeśli można.
Mam wrażenie, że nikt nie zrozumiał o co Ci chodzi.
Jeśli to odpowiedź, to nie do 140 pytania. Jeśli pytanie to nieprecyzyjne.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 24.03.2013, Ostatnio modyfikował: Karadek
|
Administrator wortalu
|
UP: To scenariusze wymienione na domyślnej tablicy wyników. A ode mnie.
Wszystkie przypadki, w których jednostka na fosie nie otrzyma od niej obrażeń.
|