1. Jeśli zostanie na nią przeteleportowana.
HayvenWeteran
|
"Extremalna wiedza o Heroes of Might..." | 7.04.2013
1. Jeśli zostanie na nią przeteleportowana. |
MateuszAdministrator wortalu
|
"Extremalna wiedza o Heroes of Might..." | 7.04.2013
Czekam na dalsze przykłady. No i jeszcze dodam niby oklepane pytanie, ale chyba tu nie padła poprawna odpowiedź: |
TaroWeteran
|
"Extremalna wiedza o Heroes of Might..." | 10.04.2013
Przykładowa sytuacja: giną kusznicy, zaraz po nich w tym samym polu pikinierzy. Jaki oddział zostanie wskrzeszony? Czy da się wskrzesić oba oddziały jeden po drugim? Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
|
RatinisWędrowiec
|
"Extremalna wiedza o Heroes of Might..." | 4.06.2013
147. Jak brzmi oficjalna biografia (tzn. ta w grze) bohatera Marzetha (mała podpowiedź - istnieje). Wolnośc słowa jest dla wszystkich!!!
|
FlygonWędrowiec
|
"Extremalna wiedza o Heroes of Might..." | 21.06.2013
44.Wzór ciężko ułożyć. Tarcza odbija procentowo cios wroga (20-66%),tzn. w zależności od różnicy ataku wroga i obrony ifryta. Przykładowo: Czempion atakuje 230 w Mirydy. Mają 20 ataku, a miridy 20 obrony. Tarcza losowo atakuje 20% tych obrażeń,czyli 46. Przykład powyższy: 46=230-0*20% = 46=230*0.2 = 46=46 Jak obliczyć y? - 46=230-0*x% Taka moja definicja :) 63. Chyba nie :( Ale jeśli z np. Bastionu masz 2 bohaterów i 2 wróg to zostaje 14 do kupienia, a 1 jest co 7 dni. Ten zaginiony bohater jeśli jest z Bastionu, to chyba będzie za 14 tygodni. Z innymi bohaterami nie mam pojęcia. 93.Adelaide:Bazowe obrażenia czaru + Bazowe obrażenia czaru * 0,03 * poziom bohatera / poziom jednostki. Adela-Maksymalne obrażenia jednostki * 0,03 * poziom bohatera / poziom jednostki -wartość obrażeń Astral-Hipnoza działa:Bazowe punkty życia + Bazowe punkty życia * 0,03 * poziom bohatera / poziom jednostki Uland: Bazowe przywrócone punkty życia + Bazowe przywrócone punkty życia * 0,03 * poziom bohatera / poziom jednostki. Alagar: Bazowe obrażenia czaru + Bazowe obrażenia czaru * 0,03 * poziom bohatera / poziom jednostki.+kilka obrażeń bo on ma t. magiczny.. Xyron: Bazowe obrażenia czaru+ Bazowe obrażenia czaru * 0,03 * poziom bohatera / poziom jednostki. Xarfax: Bazowe obrażenia czaru + Bazowe obrażenia czaru * 0,03 * poziom bohatera / poziom jednostki Jeddite i Alamar, także Thant: Bazowe przywrócone punkty życia + Bazowe przywrócone punkty życia * 0,03 * poziom bohatera / poziom jednostki. Deemer, Aislinn i Septienna: Bazowe obrażenia czaru + Bazowe obrażenia czaru * 0,03 * poziom bohatera / poziom jednostki. 101.102. Pytania ciężkie, pomyślę kiedy indziej Ratinis: Wiem o kogo Ci chodzi. Na obecnym kompie nie mam H3,ale za tydzień będę znał biografię. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.06.2013, Ostatnio modyfikował: Flygon |
Pablo PoloWędrowiec
|
"Extremalna wiedza o Heroes of Might..." | 21.10.2013
Czy za każdym razem gdy odwiedzimy wszystkie obeliski odkryjemy miejsce zakopania graala ? |
MateuszAdministrator wortalu
|
"Extremalna wiedza o Heroes of Might..." | 22.10.2013
Wydaje mi się, że tak, ale skoro to Ekstremalna wiedza to może czymś mnie zaskoczysz. |
HayvenWeteran
|
"Extremalna wiedza o Heroes of Might..." | 22.10.2013
Chyba nie, jeśli na mapie nie ma Graala (np. Błogosławieństwo Niebios) :) Tylko czy to aby możliwe? Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.10.2013, Ostatnio modyfikował: Hayven |
MateuszAdministrator wortalu
|
"Extremalna wiedza o Heroes of Might..." | 22.10.2013
Tematyka Graala w Heroes 3 nigdy specjalnie mnie nie interesowała, bo nie gram w mapy na tyle długo by móc go odnaleźć. Jednak wydaje mi się, że gdy na mapie umieści się choć jeden obelisk to gra automatycznie losuje ustawienie Graala. |
MateuszAdministrator wortalu
|
"Extremalna wiedza o Heroes of Might..." | 12.06.2014
Niebawem scalę post u góry. Tymczasem dodam pytanie od siebie: W jaki sposób możemy uzyskać jednostkę, która będzie miała liczebność na poziomie 0? Nie chodzi mi tutaj o Ghost Hero, tylko o jednostkę na polu bitwy, która jest widoczna mimo liczby 0 :D Pozdrawiam! Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 9.08.2014, Ostatnio modyfikował: Mateusz |
FreodonWędrowiec
|
"Extremalna wiedza o Heroes of Might..." | 31.07.2014
Mam nowe pytania: - Czy jest jakaś różnica pomiędzy kamiennym spojrzeniem bazyliszka/meduzy a paraliżem chimery? Liczba modyfikacji: 11, Ostatnio modyfikowany: 31.07.2014, Ostatnio modyfikował: Freodon |
Włodarz HellburnAdministrator wortalu
|
"Extremalna wiedza o Heroes of Might..." | 31.07.2014
Część z tych odpowiedzi znajduje się w naszym dziale Heroes 3: Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not. |
FreodonWędrowiec
|
"Extremalna wiedza o Heroes of Might..." | 1.08.2014
Chodziło mi konkretnie o rzucenie Haste na jednostkę niewiele wolniejszą od feniksa podczas tury katapulty, ale w sumie katapulta to też jednostka.
Nie wiem jak w wersji sprzed AB, ale w Complete patrzą dobrze (nieulepszone w prawo, ul. w lewo). Jedynym wyjątkiem jest diamentowy golem, który patrzy w lewo. Teoretycznie mógłby być on ulepszeniem złotego golema, ale złotych golemów nie da się ulepszyć w forcie na mapie ani też nigdy nie występują diamentowe golemy wśród dzikich złotych golemów.
Faktycznie. Często zapominam o master gremlinie...
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 26.08.2014, Ostatnio modyfikował: Silveres |
GarrevathMieszkaniec
|
"Extremalna wiedza o Heroes of Might..." | 2.08.2014
1.Co do feniksów: należy mieć zbroję przeklętego:D |
AlchemikMieszkaniec
|
"Extremalna wiedza o Heroes of Might..." | 3.08.2014
Witam po krótkiej przerwie! :) Drogi Flygonie, zarówno wyjaśnienie działania, jak i wzór na wysokość obrażeń znajdziesz w moich odpowiedziach na str. 34-35. ;) Pozdrawiam carpe noctem
|
KicferkWędrowiec
|
"Extremalna wiedza o Heroes of Might..." | 12.08.2014
Crystal Dragon: Niestety, zbroja przeklętego działa dopiero w czasie pierwszego ruchu stwora należącego do gracza który go ma. Czyli wróg może się ruszyć feniksami przed zbroją. Mateusz, nie widziałem takiej sytuacji, ale jeśli miałbym ją wywołać to użyłbym ERM: skryptu triggerowanego w bitwie i ustawiającego ilość potworów w stacku na 0 ;) A tak poważnie, domyślam się że chodzi o sytuację w której bohater zgromadził ponad 32000 jednostek jednego typu i przeniósł je w inne pole swojej armii. To się kończy liczbami ujemnymi w portrecie bohatera, nigdy nie testowałem skutków w walce, ale 0 jednostek w stacku nie brzmi niemożliwie... Apropo pytań początkowych bez odpowiedzi, nie przeczytałem szczegółowo wszystkich stron wątku, więc jeśli kogoś zdubluję to przepraszam z góry. 101. Ofiara nie zadziała w podobnej sytuacji co wskrzeszenie, czyli jeśli ilość punktów życia która może zostać przywrócona jest zbyt mała żeby wskrzesić przynajmniej jedną istotę. Diabeł nie jest wyjątkiem, jeśli ma 1HP i próbujemy poświęcić jednego chochlika, to czaru nie uda nam się rzucić. Ofiara na poziomie podstawowym przywraca (moc + HP poświęconych jednostek + 3) * liczba poświęconych jednostek punktów życia. Minimum przywróconych punktów życia osiągniemy kiedy poświęcimy jednego chłopa mając moc 1, co da nam tylko 5HP. Wynika z tego że powyższy problem może dotyczyć każdej jednostki która ma przynajmniej 6 HP(bazowo), czyli wszystkich poza chłopami, chochlikami, chowańcami, gremlinami, większymi gremlinami, goblinami, hobgoblinami, gnollami, gnollami maruderami, nimfami, rusałkami, niziołkami, i troglodytami. Można się z tym uporać na 2 sposoby: albo wybrać inny stack do poświęcenia, albo rzucić uleczenie na diabły(pewnie ładnych parę razy), do momentu kiedy ofiara będzie w stanie wskrzesić przynajmniej jednego. Można też wskrzesić poświęcany stack, jeśli wcześniej oberwał. 126. Bazowy koszt poddania się to połowa pieniędzy które trzeba zapłacić za wynajęcie swojej armii, bez kosztu w surowcach. Ten bazowy koszt może być modyfikowany przez umiejętność dyplomacji, obniżającej go o odpowiednio 20, 40 i 60% kosztów bazowych na kolejnych poziomach zaawansowania, oraz przez artefakty: pierścień ambasadora, szarfę ambasadora, medal męża stanu. Każdy z nich obniża koszt poddania się o 10% kosztów bazowych. Tak więc za poddanie jednego archanioła zapłacimy 2500 sztuk złota, 1000 jeśli mamy ekspercką dyplomację i 250 jeśli do tego nosimy trzy wspomniane artefakty. |
TaroWeteran
|
"Extremalna wiedza o Heroes of Might..." | 24.08.2014
Zainspirowany TYM mam parę pytań: * Mamy dwóch bohaterów komputerowych, mają równą siłę, zero czarów i po jednej zjawie? Który wygra? Czy też zjawy będą walczyć ze sobą w nieskończoność choć tego nie zobaczymy? * Czy jeśli jeden z graczy ma czary niezadające obrażeń, np. tarczę, kamienną skórę itd. lub plus 3 do szczęścia, to jego zwycięstwo jest przesądzone? Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
|
MateuszAdministrator wortalu
|
"Extremalna wiedza o Heroes of Might..." | 30.08.2014
Chcąc zbadać to zjawisko grze napotykamy pewien problem. Trudność z doprowadzeniem do walki dwóch graczy komputerowych z jedną zjawą w armii. AI odpuszcza swoje tury, byle do takiego starcia nie doszło. Nie pomaga wymuszanie akcji poprzez zdobycie artefaktu potrzebnego do zwycięstwa czy nawet zdobycia miasta (po drodze wrogi bohater). Ciekawe jest natomiast to, że gdy ustawimy na wyspie jedno miasto bez fortu ze zjawą w garnizonie i komputer będzie miał kaprys je zaatakować to wynik walki jest zależny od... tego czy widzimy atak komputera czy nie :) Innymi słowy: Jeśli nie widzimy wyspy - komputer podbije to miasto. Jeśli jednak (np. dzięki obserwatorium) będziemy mieli podgląd poczynań komputera, ten przegra walkę. Myślę, że podobnie ma się sprawa ze zdarzeniami miejscowymi. Co do zaklęć, myślę, że nie mają one żadnego wpływu. Na razie tyle. Pozdrawiam :) |
ElektroWędrowiec
|
"Extremalna wiedza o Heroes of Might..." | 30.08.2014
Temat już się pojawił lecz postanowiłem do niego powrócić. Szczerze powiem że uzyskałem taki efekt, ale nie do końca wiem jak. Podpowiem: Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 30.08.2014, Ostatnio modyfikował: Elektro |
MateuszAdministrator wortalu
|
"Extremalna wiedza o Heroes of Might..." | 30.08.2014
Odpowiedź na moje pytanie też nie ma żadnego związku z ogromną liczebnością oddziału. Zresztą nikt nie uzasadnił takiego pomysłu. |