W pełni się z tobą zgadzam. Poza tym przydałoby się usunąć limit wytrzymałości zahipnotyzowanych istot.
Chyba czegoś nie zrozumiałem. Na jakiej zasadzie by wtedy działała hipnoza?
MateuszAdministrator wortalu
|
"Czego mi brak w H3?" | 1.10.2012
Chyba czegoś nie zrozumiałem. Na jakiej zasadzie by wtedy działała hipnoza? |
HayvenWeteran
|
"Czego mi brak w H3?" | 2.10.2012
Na takiej, że czas jej trwania zależałby od Siły Czarów. Nie pamiętam, czy już tego nie mówiłem, ale żeby nie dostać u Wiedźmy niepotrzebnej umiejętności wystarczy zapisać grę przed odwiedzeniem. Dodam jeszcze jedno: Żeby opisy były ściślejsze, a nie, że nie wiem, czy czar mam już grupowy czy jeszcze nie. I żeby ochrony były pełniejsze. Teraz są żałosne. Przykład? Łażę po mapie Klerykiem, trafiam na wroga i chcę go wykończyć Armagedonem, więc najpierw rzucam na swoich Ochronę przed Ogniem, ale kiedy rzucam Armageddon, i tak wszyscy mi zdychają. I żeby staty były odrobinę bardziej zbalansowane. Dlaczego? A dlatego, że u mnie rycerz na 15 poziomie bodajże miał Siłę Czarów wynoszącą (bez artefaktów) 16! Większą od Ataku i Obrony! A ja się tego nie spodziewałem i nawet nie wziąłem Mądrości :D Na szczęście jakimś dziwnym trafm koleś dostał Grad Meteorów. Dziwne, nie? |
Włodarz HellburnAdministrator wortalu
|
"Czego mi brak w H3?" | 2.10.2012
Hipnoza działająca np. 20 tur. Serio? Takie rozwiązanie masz w Heroes 5, co moim skromnym zdaniem nie wyszło rozgrywce na dobre. Moim zdaniem hipnoza w H3 powinna być przynajmniej dwa razy silniejsza, ale działać tylko jedną turę. Wtedy ten czar stałby się bardziej użyteczny. Co do opisów - jak dobrze poszukasz w dziale H3 to znajdziesz moją łatkę polonizacyjną do tej części gdzie poprawiam biografie, opisy czarów, wiadomości przy przejmowaniu kopalni itd. Reasumując, to jest już zrobione. Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not. |
MateuszAdministrator wortalu
|
"Czego mi brak w H3?" | 2.10.2012
Hellburn słusznie zauważył, że tyle trwająca hipnoza to delikatnie mówiąc nietrafiony pomysł.
Naprawdę? Ech...
Chyba łatwo zapamiętać, że kiedy ma się magię na poziomie mistrzowskim to czary są grupowe (Rzecz jasna te, które mogą być masowe). 50% ochrony przed daną magią to nie tak źle. Poza tym, jak ty to robisz, że rzucasz Armageddon i się dziwisz, że zabijasz własne jednostki. Tak ciężko podzielić obrażenia od czaru na pół i zobaczyć jakie krzywdy wyrządzisz własnym oddziałom? Co do rycerza na 15 poziomie. Nie mogę teraz odszukać rozpiski szans na dane punkty statystyk w czasie awansu dla poszczególnych frakcji. Z tego co pamiętam rycerze mają mały procent na trafienie Mocy. Jeśli nie miałeś artefaktów to z pewnością musiałeś odwiedzić masę budynków zwiększających statystyki. Inaczej wytłumaczyć tego nie umiem. Grając kiedyś partię online Valeską (rycerz) to na bodaj 7 levelu nadal miałem 1 punkt mocy. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 2.10.2012, Ostatnio modyfikował: Mateusz |
DagonWeteran
|
"Czego mi brak w H3?" | 2.10.2012
Serio? Jak gram sześć lat w h5, tak nadal nie udało mi się zaobserwować 20-turowej hipnozy... hmm.... It's only after we've lost everything that we're free to do anything.
|
MateuszAdministrator wortalu
|
"Czego mi brak w H3?" | 2.10.2012
Ja mówiłem o 20-turowej Hipnozie w kontekście Heroes 3. |
DagonWeteran
|
"Czego mi brak w H3?" | 2.10.2012
To co w twojej poście robi stwierdzenie "jak słusznie zauważył Hellburn", skoro jego wypowiedź ewidentnie odnosi się do h5? Poza tym - jak znam Hayvena i jego teorie - przejrzałem ostatnie 2 strony tematu i nigdzie nie widzę, aby gdziekolwiek wspominał, że ilość tur hipnozy miałaby się równać mocy czarów bohatera[w skrócie: 20sp = 20 tur]. Nie twierdzę, że nie ma podstaw do takiej koncepcji, ale na dobrą sprawę w tym momencie wsadzacie komuś w usta słowa, których nie wypowiedział. Liczba modyfikacji: 8, Ostatnio modyfikowany: 2.10.2012, Ostatnio modyfikował: Dagon It's only after we've lost everything that we're free to do anything.
|
Włodarz HellburnAdministrator wortalu
|
"Czego mi brak w H3?" | 2.10.2012
Ech, muszę przestać używać swoich skrótów myślowych :). Po pierwsze: Każdy czar w H3 o długoterminowym działaniu (np. oślepienie, klątwa, kamienna skóra) bazuje na mechanizmie: tura x sp. Poprawcie mnie, jeśli się mylę? I tak, myślę, że Hayvenowi o to chodziło. A nawet jeśli nie - Hipnoza trwająca więcej niż 1 turę to dla mnie dalej bardzo głupi pomysł ;P. Po drugie: Napisałem "*np.* 20 tur", co w H5 nie jest spotykane, ale wg. powyższego wzoru mogłoby być całkowicie możliwe w H3 - tak potężne, że aż śmieszne. Liczba 20 - zabieg hiperbolizujący, aczkolwiek osiągniecie sp równego 20 nie jest takie trudne na większości map. Po trzecie: Pisząc "takie rozwiązanie masz w Heroes 5" miałem na myśli to, że hipnoza trwa więcej niż 1 turę. Mea culpa jeszcze raz za ten mój specyficzny skrót myślowy. Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not. |
MateuszAdministrator wortalu
|
"Czego mi brak w H3?" | 2.10.2012
Siła Czarów to według znanej mi terminologii Moc czarów. Moim zdaniem z wypowiedzi Hayvena jasno wynika koncepcja Hipnozy. Jak większość zaklęć w Heroes 3, tak i czas trwania Hipnozy równałby się punktom mocy bohatera. Wyjątkiem jest Pole siłowe. Jeśli Hayven miał na myśli co innego, w co szczerze wątpię, wytłumaczyłby szczegóły. Już miałem pisać o co chodziło Hellburnowi, ale widzę, że ten mnie uprzedził. Dziwne, że jakoś nie miałem problemu ze zrozumieniem przekazu danego fragmentu jego wypowiedzi. Pozdrawiam! :) |
DagonWeteran
|
"Czego mi brak w H3?" | 2.10.2012
Nie! A tłumaczenie się, że wszystkie czary w h3 działają tak jak działają to żadne tłumaczenie. Nikt nigdzie nie napisał że i taka mechanika miała by być zastosowana i w tym przypadku. Skąd więc założenie że tak właśnie ma być, tym bardziej, że temat wyraźnie traktuje o tym czego w H3 nie ma.
To że ty tak myślisz nie znaczy, że tak jest. Indyk też myślał.
Cytat poproszę, który wg, Ciebie tak jasno stanowi że 1 sp = 1 tura hipnozy. Dopóki nie przytoczycie wspomnianych przeze mnie cytatów nie mamy o czym dyskutować - tyle z mojej strony. Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 2.10.2012, Ostatnio modyfikował: Dagon It's only after we've lost everything that we're free to do anything.
|
Włodarz HellburnAdministrator wortalu
|
"Czego mi brak w H3?" | 2.10.2012
Nie zamierzam dyskutować o tym "co Hayven miał na myśli, a czego nie miał". :)
Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not. |
MateuszAdministrator wortalu
|
"Czego mi brak w H3?" | 2.10.2012
Oj Dagon, Dagon. Spodziewałem się po Tobie czegoś więcej. Człowiek ma to do siebie, że posiada zdolność rozumowania. Potrafi myśleć i wyciągać pewnie logiczne wnioski. Hayven zaproponował INNĄ niż w grze mechanikę czaru Hipnoza. Gdy pojawia się coś nowego powinno się dokładnie zaznaczyć o co nam chodzi aby każdy zrozumiał na czym całość by miała polegać. Hayven napisał tylko o zależności pomiędzy zaklęciem a mocą. Nie rozwinął tegoż. Oczywistym jest zatem, że chodzi tu o typowy dla gry przelicznik mocy na tury. Dobranoc! Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 2.10.2012, Ostatnio modyfikował: Mateusz |
DagonWeteran
|
"Czego mi brak w H3?" | 2.10.2012
Nie, no nie wytrzymam.
It's only after we've lost everything that we're free to do anything.
|
HayvenWeteran
|
"Czego mi brak w H3?" | 3.10.2012
Ale dyskusja... :P I to z mojego powodu :D Dagon miał rację. Oczywiście, że czas trwania nie miałby się według mnie równać SP. Miał być ZALEŻNY. Jak dla mnie, to żeby nie było za dobrze - Moc Zaklęć dzielona na 8 zaokrąglona w górę. A przez 8, żeby nie było za krótko. Szkoda tylko, że wszyscy się pokłócili dlatego, że tego wcześniej nie dodałem ;) Ale wyraźnie było powiedziane "zależna", a nie "równa". Więc... nie było potrzeby roztrząsać tego tak. Pozdrawiam :) |
JayMieszkaniec
|
"Czego mi brak w H3?" | 10.10.2012
Nie wiem czemu, ale brakuje mi tu potężnej hipnozy, ta z trójki to jakieś nieporozumienie, nijak da się rzucić na przeciwnika (a jak się da, to graniczy to z cudem), w WoGu, jakoś to poprawili, ale średnio to wyszło... Dalej, brakuje mi Forge, wcześniej, byłem wielkim przeciwnikiem tego miasta, jednak z czasem zauważyłem, jak fajnym mógłby być uatrakcyjnieniem, szkoda, że przez te 5% fanów NWC musiało zrezygnować... |
Mariusz DragonWędrowiec
|
"Czego mi brak w H3?" | 15.11.2012
Mnie w H3 brakuje: - efektów żywiołów typu podpalenie, zamrożenie/ochłodzenie i porażenie i to chyba wszystko. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 16.11.2012, Ostatnio modyfikował: Mariusz Dragon |
HayvenWeteran
|
"Czego mi brak w H3?" | 15.11.2012
Hm, nie pasują mi również komunikaty w stylu
albo
Czy ta alternatywna polonizacja poprawia również i to? |
FundinMieszkaniec
|
"Czego mi brak w H3?" | 3.12.2012
Chmm mnie by bardziej pasowało żeby oznaczały one coś więcej niż tylko że populacja mrówkojadów się zwiększa - bardzo lubię pomysł rozpoczęty w H5 - tam bonusy z astrologii są naprawdę zauważalne i nie oznaczają tylko przyrostu bestii. Brakuje mi również karawan - uzależniłem się od nich w H4 :) Nigdy nie śmiej się ze smoka póki jeszcze zipie
|
HayvenWeteran
|
"Czego mi brak w H3?" | 5.12.2012
Fajnie by było jakby dało się rzucić Ścianę Ognia na potwory wroga :D |
MagmolWędrowiec
|
"Czego mi brak w H3?" | 8.12.2012
Fajnie jakby były takie zdolności jak 2 ataki w tym drugi po kontrze albo pierwsze uderzenie ale tylko w walce wręcz bo ta cała strzelanina z h4 mi się nie podobała. Tak to h3 jest w porzo i najlepszą częścią 4ever! |