Imperium

Czego mi brak w H3?

Nawet w tak wspaniałej, cudownej, pięknej (etc. etc.) grze jak H3 czegoś brakuje. Czego? Piszmy od malutkich szczególików po największe waszym zdaniem absurdy.

Np. moim zdaniem "z deczka" bez sensu jest, iż w Tower nie ma maga z Talentem magicznym (Sorcery). No gdzie jak gdzie, ale w mieście czarodziejów brak heroesa z tą zdolnością uważam za niezbyt mądre :)

Oj, na koniec taki "pees" (sorry za off-topick): nie wie ktoś, ile legalnych egzemplarzy trójki sprzedano? Szukam na necie i szukam i znaleźć nie mogę.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 6.08.2007, Ostatnio modyfikował: Crux

Mnie w Tower bardziej brakuje kogoś z Łucznictwem:P
A tak poważnie to brakuje mi:
- Dyplomacji(sojusze w czasie gry)
- 2 zamków:P(drobnych zmian w pozostałych zamkach)
- Karawan z następnych części.
- coś w stylu alternatywnych ulepszeń.


//From the beginnin to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//

Ja natomiast zrobiłbym z Tower miasto Krasnoludów,no bo nie pasują do Rampart,zaś śnieżna
okolica do nich pasuje najbardziej.Magów przeniósłbym do Academi-dziesiątego miasta.
Dokonałbym pewnych zmian w balasingu i dołożył Karawany.


Pan wszelkiego zła,książe nienawiści

Chciałbym poprawienia magogów, by wreszcie się do czegoś nadawały, mogłaby to być odporność dla ogień u wszystkich jednostek, to by im dało kopa i zrobiło ten zamek najmocniejszym :]
Kilku więcej ścieżek dźwiękowych, po tylu latach już mi się trochę przejadły.
Kombo z czarów, o którym swego czasu pisałem w osadzie i czego namiastka jest w lochach w H5, ale tylko namiastka.
Zmniejszenie beznadziejności skillów typu Eagle Eye czy First Aid, kiedyś chyba powstawał taki mod, co miał te słabsze pogrupować i kilka połączyć w jedną.
Lekkiej zmiany z 7 jednostką w Ramparcie, bo każda powinna być unikatowa, a to po prostu słabszy czarny smok.
Modyfikacji czarów chroniących przed żywiołami, by się wreszcie do czegoś przydawały.
Forge'a :]
Więcej opcji przy ustawianiu mapy losowej, typu blokowanie czarów.
I jeszcze paru niezbyt istotnych rzeczy, jak zmienienie płci/obrazka Jeddite itp.


WE ARE THE BORG.
YOU WILL BE ASSIMILATED.
RESISTANCE IS FUTILE.

Eagle Eye czy First Aid zostały zmodyfikowane w WOG-u i stały się tam o wiele bardziej przydatnymi skillami.

(yellow)Wiem że zostały zmodyfikowane. Niemniej jednak tego bym sobie od razu w h3 życzył. Vandergahast

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 8.08.2007, Ostatnio modyfikował: Vandergahast


Guns N Roses 4ever!

Forge'a to ja nie chcę, chyba, że z opcją "Forge- wyłącz" (jak przy wogifikacji map wyłączamy niektóre opcje, tak samo tutaj z tym czymś- chcesz to masz, nie to nie).

Muzykę to chyba można podmienić, nie? Zresztą, ja i tak dzisiaj czasem jeszcze np. przy robieniu mapek odpalam soundtracka (Underground jest super) i jestem happy.

- Najbardziej mi brakuje normalnej nazwy dla HOBGOBLINÓW(spiderman się kłania) - ale to już cd_project
- Więcej umiejętności bohatera też by się przydało. Fajnie jest to rozwiązane w HV.
- Trochę więcej "kombinowania" z jednostkami. (bo ogólnie wszystko sprowadza się do tego żeby mieć jak najwięcej tych najśilniejszych). A fajnie by było jakby jakieś jednostki były lepsze na TE a gorsze na INNE.
- Może jakies fajne duety z jednostkami (jak np. Dungeon w H5).
- Dokładniejsze opisy umiejętności specjalnych jednostek.
- Możliwości wyboru czy się atakuje wręcz czy na dystans, możliwość pozostania Harpiami przy atakowanym
- Sojuszy w trakcie gry
- Za mało elfów "w elfach"
- Osobnego zamku Krasnali - ale nie takiego jak w H5!

Dopisałem trochę bo parę nowych mi się przypomniało ;p

Liczba modyfikacji: 5, Ostatnio modyfikowany: 1.09.2007, Ostatnio modyfikował: Dagon


It's only after we've lost everything that we're free to do anything.

Może za mało rodzaji elfów;) Ale jeden elf na zamek powinien wystarczy;P.


//From the beginnin to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//

OK, czego mi brakuje w Herosach III? Niewielu rzeczy, bowiem uważam że Heroes III jest grą idealną.
Brakuje mi:
- Karawan, takich jak z Heroes IV
- Większej użyteczności umiejętności takich jak: Sokoli Wzrok, Zwiad, Pierwsza Pomoc
- Troche więcej umiejętności dla Herosów, mniej więcej takich jak w Heroes IV (np. Szlachectwo, Górnictwo, Czarnoksięstwo)
- Nieco więcej muzyczek
To wszystko, pozdrawiam!

Deszczu poruszającego się po planszy, zamieci śnieżnej, sztormu na wodach, burzy piaskowej, również przemieszczających się po planszy.


Kto nie z nami, ten przeciw nam

Więcej elfów w elfach,ale także fortecy dla krasnoludów,jakoś górski klimaty mi się z nimi kojarzą


Pan wszelkiego zła,książe nienawiści

* Podwójnego strzału lub braku kar za dystans u Reptilionów
* Balansu wśród bohaterów wszystkich miast (tak by na grach PvP nie musieć wprowadzać sztucznych ograniczeń jak np. nie wolno grać sir Mullichem)
* Urozmaiconych artefaktów jak w H4
* Edytora map z możliwościami edytora H4
* Forge też bym chciał
* Bardziej skomplikowanych ulepszeń (alternatywne bądź 1 podwójne ulepszenie za każde miasto na dowolnym poziomie)
* Księgi czarów dla jednostek czarujących (jak w H4)
* Kuli ognie magoga traktowanej jako zwykły atak w centrum i jako zaklęcie na obrzeżach (aby można było rzucać przynajmniej w sąsiedztwo Ifryta)
* Większej funkcjonalności magii ognia
* Możliwości wyboru czy się atakuje wręcz czy na dystans, możliwość pozostania harpiami przy atakowanym
* Fanów potrafiących tworzyć klimatyczne kampanie i zbalansowane mapy PvP :)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 7.09.2007, Ostatnio modyfikował: Konquer


Play the middle if you want to survive.

Konqer

Możliwości wyboru czy się atakuje wręcz czy na dystans, możliwość pozostania harpiami przy atakowanym

Mógłbyś to rozwinąć? Bo troche nie rozumie...

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 7.09.2007, Ostatnio modyfikował: Dragonthan


Kto nie z nami, ten przeciw nam

Myślę że Konqerowi chodzi o to by móc wymusić strzelcami atak wręcz, co szczególnie przydatne by było przy Magogach i Meduzach. Faktycznie, mi też tego często brakuje, jakoś zapomniałem o tym napisać :]


WE ARE THE BORG.
YOU WILL BE ASSIMILATED.
RESISTANCE IS FUTILE.

Tao oczywiście o to mi chodziło. Swietnie zrealizowano to w H4 gdzie naszą akcje wybierano z rozwijanego menu - jeżeli chcieliśmy walczyć wręcz kusznikiem to wybieraliśmy to z menu i szafa gra. Co do harpii - w H4 jest rozgraniczenie na "atak i powrót" i "atak". W H3 to to samo a czasem chciałoby sie podlecieć do jakiegoś strzelca, zaatakować i pozostać na miejscu.


Play the middle if you want to survive.

Pierwsza rzecz o jakiej pomyslalem, to brak mozliwosci upuszczenia artefaktu.
Niby drobnostka, ale czasem grajac na duzych mapach zdarzalo mi sie, ze brakowalo mi miejsca w ekwipunku. Dobrze by bylo czasem jakis art upuscic aby go moc pozniej podniesc innym bohaterem.

Jesli chodzi o karawany, to jestem ich przeciwnikiem. Byloby to duze uproszczenie w h3, szczegolnie w grze online, gdzie bardzo liczy sie umiejetne przemieszczanie bohaterow.
A co sie zas tyczy harpii, to mysle ze zarowno one(jako 2-poziomowe jednostki) jak i caly zamek Lochy, maja zbyt mocna pozycje aby jeszcze cokolwiek udoskonalac.


"Później mówiono, że człowiek ten nadszedł od północy od bramy Powroźniczej"

To nie jest żadne ułatwienie tylko zdroworozsądkowa mała zmiana. Analogicznie mogę chcieć zaatakować tytanem wręcz i nie mogę. Dlaczego? Pozostanie harpii na miejscu to bardzo dobra innowacja z H4.


Play the middle if you want to survive.

W HIII brakuje mi:
- karawan
- opcji quick combat (wiem że jest w WoGu:-) )
- pasku inicjatywy z HV (nic nie poradzę ten pasek naprawdę mi się podoba)
- czarów bardziej związanych z konkretnym zamkiem (jak w HIV)


HVI moderator

- Karawany, Szybka Walka, ruchome oddziały broniące zasobów, rozwoju bohatera w trakcie rozgrywki (ah, gdyby tylko w H4 nie dochodziło się tak trudno do jakiegoś sensownego poziomu...)

Pozdrawiam


If you get a chance, take it. If it changes your life, let it.
Nobody said it would be easy, they just said it would be worth it.

Żółtego gracza, czarodzejek z HoMM2, szybkiej walki, the Forge.


Eu sunt aici!