Taro, to nie błąd, to kara za oszustwa. :P
Niektóre kody działają nawet jeśli uruchomisz mapę od nowa.
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 4.02.2010, Ostatnio modyfikował: Avonu
AvonuWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 4.02.2010
Taro, to nie błąd, to kara za oszustwa. :P Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 4.02.2010, Ostatnio modyfikował: Avonu "When someone desires information, they come to me." - 8t88
Pipiru piru piru pipiru pi! |
MosquaWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 4.02.2010
Najczęściej zapominanym i aktywnym kodem jest odsłonięcie mgły wojny. On jest aktywny, nawet wtedy, kiedy wyjdziesz z gry. Można dodać jako element wiedzy ekstremalnej. |
TaroWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 4.02.2010
To mnie teraz zdołowaliście. Przyznaję, że czasami go wbijałem, jak robiłem screeny z map. Ale, że to chamstwo działa nawet PO WYŁĄCZENIU gry jest głupsze niż ustawa przewiduje! To ja dodam teraz małe pytanko: jak zrobić, żeby w jednym mieście rekrutować jednocześnie np. Smocze Golemy i Tytanów? Są 2 sposoby :D Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 4.02.2010, Ostatnio modyfikował: Taro Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
|
TaroWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 25.03.2010
Żeby trochę odświeżyć temat: jaka SŁAWNA osoba testowała H4? :D Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
|
MosquaWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 26.03.2010
Pierwsze - jak się w edytorze map da wydarzenie budowania obiektu A, w momencie, kiedy my już mamy obiekt B; oraz rzecz podobna tyle że wydarzenie odblokowujące. Druga - Michael Jackson. |
TaroWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 26.03.2010
Zdarzenie odblokowujące??? To w ogóle takie jest? Drugi sposób jest inny... Michael Jackson - dokładnie :D miałem z tego niezły wylew, choć nie spodziewam się, żeby MJ piosenkarz testował herosów. Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
|
PtakubaWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 26.03.2010
Karawana? Choć to właściwie i tak rekrutacja poza miastem i sprowadzenie do miasta, formalnie. |
TaroWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 26.03.2010
Nie. Drugi sposób sposób polega na tym, że robisz zdarzenie terminowe w mieście, które może się powtarzać np. co tydzień, ze skryptem: czynność warunkowa: jeżeli gracz posiada tyle a tyle złota, to zadaj pytanie: czy chcesz kupić np. 2 smocze golemy za 10 000 szt. złota? Jeżeli tak: zabierz 10 000 i daj 2 smocze golemy, jeżeli nie: nie rób nic. Dzięki temu można mocno nagiąć zasady gry (np. jeżeli komuś nie podoba się dzienny przyrost). Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
|
KonquerGeront
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 27.03.2010
Tak samo można zrobić np. z chatki misji siedlisko jakiejś jednostki która normalnie tego siedliska nie ma - syren, potwora morskiego albo megadragona. Play the middle if you want to survive.
|
MosquaWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 27.03.2010
I właśnie dlatego edytor misji H4 jest najlepszy. ;} Dwie takie lekkie zagadki. * Jest zaklęcie, które może zniszczyć 100% składu osobowego oddziału, nawet w liczbie 100 tys. Nie dotyczy to każdego oddziału na bitwie, ale dotyczyć może wszystkich "kolorków". Proszę powiedzieć, co to za zaklęcie i wyjaśnić mechanizm działania. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27.03.2010, Ostatnio modyfikował: Mosqua |
AvonuWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 27.03.2010
Chyba w bitwie lub na polu bitwy. :P A czar zwie się Sacrifice (Ofiara) - wpierw niszczy on nasz własny oddział, by następnie wskrzesić inny. "When someone desires information, they come to me." - 8t88
Pipiru piru piru pipiru pi! |
MosquaWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 27.03.2010
Nie możesz używać ofiary na jednostkach zdobytych za pomocą zaklęć ożyw, przywołaj itp. Przeczytaj dokładnie pytanie. |
AvonuWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 27.03.2010
Może lepiej napisz to pytanie od nowa, bo skoro nie dotyczy każdego oddziału na bitwie (?), to przyzywane i ożywiane oraz iluzoryczne oddziały mieszczą się w tej kategorii. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27.03.2010, Ostatnio modyfikował: Avonu "When someone desires information, they come to me." - 8t88
Pipiru piru piru pipiru pi! |
MosquaWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 27.03.2010
Hmm, no właściwie mój błąd. Powinnam napisać, że jest jeszcze jeden czar. Jeszcze raz - mój błąd. |
TabrisAdministrator wortalu
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 28.03.2010
Rozproszenie i Przerwanie - niszczą iluzje i przywołane oddziały niezależnie od ich liczebności. O ile najwięcej można zwiększyć zasięg wzroku pojedynczego bohatera? Zrozum, że jesteś wolny i czyń co chcesz.
|
AvonuWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 28.03.2010
Policzmy - +5 za arcymistrzostwo w zwiadzie oraz + 8 za cztery Kryształy podglądania (ich efekty sumują się). "When someone desires information, they come to me." - 8t88
Pipiru piru piru pipiru pi! |
CorwinWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 28.03.2010
Teoretycznie można by do tego dodać jescze +2 za Wieszcza. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 28.03.2010, Ostatnio modyfikował: Corwin |
TaroWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 28.03.2010
Jest jeszcze Bryza (taki ptak, który kładzie się w miejscu na tarczę). Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
|
LaysanderGeront
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 28.03.2010
Em... Kojarzy mi się jeszcze chełm widzenia... Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 28.03.2010, Ostatnio modyfikował: Laysander Bo ja na złość im - nie należę.
I tak beze mnie - o mnie - gra. Jednego nikt mi nie odbierze: Ja jestem ja, ja, ja. Nie, nie chcę wpływać i należeć!... |
AvonuWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 28.03.2010
Nie wiem co to jest chełm, ale Hełm widzenia zapewnia ochronę przed oślepieniem, a nie premię do zwiadu. Zaś Bryza jest przedmiotem kampanijnym, więc nie wiem, czy można ją uznać. Moje pytanie: Maksymalnie rozwinięta taktyka, a właściwie Atak i Obrona, zapewnia 50% do ataku lub obrony stworzenia. W jakie artefakty należało by wyposażyć bohatera, by maksymalnie zwiększyć tę premię? Ile by ona wynosiła? "When someone desires information, they come to me." - 8t88
Pipiru piru piru pipiru pi! |