Imperium

Extremalna wiedza o HoMM IV

Taro, to nie błąd, to kara za oszustwa. :P
Niektóre kody działają nawet jeśli uruchomisz mapę od nowa.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 4.02.2010, Ostatnio modyfikował: Avonu


"When someone desires information, they come to me." - 8t88

Pipiru piru piru pipiru pi!

Najczęściej zapominanym i aktywnym kodem jest odsłonięcie mgły wojny. On jest aktywny, nawet wtedy, kiedy wyjdziesz z gry. Można dodać jako element wiedzy ekstremalnej.

To mnie teraz zdołowaliście. Przyznaję, że czasami go wbijałem, jak robiłem screeny z map. Ale, że to chamstwo działa nawet PO WYŁĄCZENIU gry jest głupsze niż ustawa przewiduje!

To ja dodam teraz małe pytanko: jak zrobić, żeby w jednym mieście rekrutować jednocześnie np. Smocze Golemy i Tytanów? Są 2 sposoby :D

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 4.02.2010, Ostatnio modyfikował: Taro


Bez Komentarza - mój kanał na youtube.

Żeby trochę odświeżyć temat: jaka SŁAWNA osoba testowała H4? :D


Bez Komentarza - mój kanał na youtube.

Pierwsze - jak się w edytorze map da wydarzenie budowania obiektu A, w momencie, kiedy my już mamy obiekt B; oraz rzecz podobna tyle że wydarzenie odblokowujące.

Druga - Michael Jackson.

Zdarzenie odblokowujące??? To w ogóle takie jest? Drugi sposób jest inny...

Michael Jackson - dokładnie :D miałem z tego niezły wylew, choć nie spodziewam się, żeby MJ piosenkarz testował herosów.


Bez Komentarza - mój kanał na youtube.

Karawana? Choć to właściwie i tak rekrutacja poza miastem i sprowadzenie do miasta, formalnie.


Nie. Drugi sposób sposób polega na tym, że robisz zdarzenie terminowe w mieście, które może się powtarzać np. co tydzień, ze skryptem: czynność warunkowa: jeżeli gracz posiada tyle a tyle złota, to zadaj pytanie: czy chcesz kupić np. 2 smocze golemy za 10 000 szt. złota? Jeżeli tak: zabierz 10 000 i daj 2 smocze golemy, jeżeli nie: nie rób nic.

Dzięki temu można mocno nagiąć zasady gry (np. jeżeli komuś nie podoba się dzienny przyrost).


Bez Komentarza - mój kanał na youtube.

Tak samo można zrobić np. z chatki misji siedlisko jakiejś jednostki która normalnie tego siedliska nie ma - syren, potwora morskiego albo megadragona.


Play the middle if you want to survive.

I właśnie dlatego edytor misji H4 jest najlepszy. ;}

Dwie takie lekkie zagadki.
* W GS mamy artefakty, które połączone ze sobą dają faje efekty. Czy te efekty mogą zostać w czasie bitwy usunięte?

* Jest zaklęcie, które może zniszczyć 100% składu osobowego oddziału, nawet w liczbie 100 tys. Nie dotyczy to każdego oddziału na bitwie, ale dotyczyć może wszystkich "kolorków". Proszę powiedzieć, co to za zaklęcie i wyjaśnić mechanizm działania.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27.03.2010, Ostatnio modyfikował: Mosqua

Mosqua

* Jest zaklęcie, które może zniszczyć 100% składu osobowego oddziału, nawet w liczbie 100 tys. Nie dotyczy to każdego oddziału na bitwie, ale dotyczyć może wszystkich "kolorków". Proszę powiedzieć, co to za zaklęcie i wyjaśnić mechanizm działania.

Chyba w bitwie lub na polu bitwy. :P

A czar zwie się Sacrifice (Ofiara) - wpierw niszczy on nasz własny oddział, by następnie wskrzesić inny.
Zahipnotyzowany oddział też jest "nasz", ale jeśli dobrze pamiętam, to któryś patch albo też dodatek GS usunął te nadużycie.


"When someone desires information, they come to me." - 8t88

Pipiru piru piru pipiru pi!

Nie możesz używać ofiary na jednostkach zdobytych za pomocą zaklęć ożyw, przywołaj itp. Przeczytaj dokładnie pytanie.

Mosqua

Nie dotyczy to każdego oddziału na bitwie

Może lepiej napisz to pytanie od nowa, bo skoro nie dotyczy każdego oddziału na bitwie (?), to przyzywane i ożywiane oraz iluzoryczne oddziały mieszczą się w tej kategorii.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27.03.2010, Ostatnio modyfikował: Avonu


"When someone desires information, they come to me." - 8t88

Pipiru piru piru pipiru pi!

Hmm, no właściwie mój błąd. Powinnam napisać, że jest jeszcze jeden czar. Jeszcze raz - mój błąd.

Rozproszenie i Przerwanie - niszczą iluzje i przywołane oddziały niezależnie od ich liczebności.

O ile najwięcej można zwiększyć zasięg wzroku pojedynczego bohatera?


Zrozum, że jesteś wolny i czyń co chcesz.

Policzmy - +5 za arcymistrzostwo w zwiadzie oraz + 8 za cztery Kryształy podglądania (ich efekty sumują się).


"When someone desires information, they come to me." - 8t88

Pipiru piru piru pipiru pi!

Teoretycznie można by do tego dodać jescze +2 za Wieszcza.
Ale nie jestem pewien czy sumowałoby się to ze zwiadem na arcymistrzowskim i czterema kryształami podgladania w ekwipunku(nigdy nie udało mi sie zebrać czterech Kryształów podgladania)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 28.03.2010, Ostatnio modyfikował: Corwin

Jest jeszcze Bryza (taki ptak, który kładzie się w miejscu na tarczę).


Bez Komentarza - mój kanał na youtube.

Em... Kojarzy mi się jeszcze chełm widzenia...
EDIT: O matko, faktycznie, ale walnąłem byka... oczywiście chodziło mi o hełm.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 28.03.2010, Ostatnio modyfikował: Laysander


Bo ja na złość im - nie należę.
I tak beze mnie - o mnie - gra.
Jednego nikt mi nie odbierze:
Ja jestem ja, ja, ja.

Nie, nie chcę wpływać i należeć!...

Nie wiem co to jest chełm, ale Hełm widzenia zapewnia ochronę przed oślepieniem, a nie premię do zwiadu. Zaś Bryza jest przedmiotem kampanijnym, więc nie wiem, czy można ją uznać.

Moje pytanie: Maksymalnie rozwinięta taktyka, a właściwie Atak i Obrona, zapewnia 50% do ataku lub obrony stworzenia. W jakie artefakty należało by wyposażyć bohatera, by maksymalnie zwiększyć tę premię? Ile by ona wynosiła?


"When someone desires information, they come to me." - 8t88

Pipiru piru piru pipiru pi!