Miecz Bogów + 50% do ataku, Tarcza z Adamantu + 50% do obrony, Pierścień Wojownika + 20% do ataku, Pierścień Ochrony + 20% do obrony. Z umiejętnościami taktycznymi na arcymistrzowskim wychodzi po 120 %.
TaroWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 28.03.2010
Miecz Bogów + 50% do ataku, Tarcza z Adamantu + 50% do obrony, Pierścień Wojownika + 20% do ataku, Pierścień Ochrony + 20% do obrony. Z umiejętnościami taktycznymi na arcymistrzowskim wychodzi po 120 %. Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
|
AvonuWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 28.03.2010
Brakuje co najmniej jeszcze jednego przedmiotu. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 28.03.2010, Ostatnio modyfikował: Avonu "When someone desires information, they come to me." - 8t88
Pipiru piru piru pipiru pi! |
CorwinWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 28.03.2010
Jeszcze można by wyposażyć takiego bohatera w Hełm dowodzenia(+20% do ataku i +1 do szybkości) |
MosquaWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 1.07.2010
Taka sprawa. Mamy dwie wodne armie. Gracz czerwony ma syrenę na morzu i gracz niebieski ma syrenę na morzu. Obaj gracze są sobie wrodzy. Jaka będzie sceneria w tej bitwie? Poprzez równoczesną kontrę jest możliwość patu. Jaka będzie animacja po skończonej bitwie oraz jaki będzie komunikat? |
TaroWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 1.07.2010
W takim wypadku zamiast wody będzie trawa. Gdy jest pat, mamy animację przegranej bitwy. Moje pytanie: ile jednostek maksymalnie może objąć zionięcie mega dragona. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 1.07.2010, Ostatnio modyfikował: Taro Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
|
CorwinWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 12.07.2010
Maksymalnie zaatakowałem mega dragonem 4 jednostki. |
TaroWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 12.07.2010
Nie :D popróbuj z małymi jednostkami, np. leprekaunami. Daj leprekauny w obu armiach i daj każdej bohatera, który może przywołać leprekauny, elfy, rusałki itd. Przypominam, że mega dragon może spalić też własne jednostki :D Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
|
CorwinWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 12.07.2010
Czas na drugie moje podejście. Czyżby autor ostatniego pytania nie znał na nie odpowiedzi;) Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 17.07.2010, Ostatnio modyfikował: Corwin |
MosquaWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 10.09.2010
Zwykłe zionięcie może dotknąć trzech istot. Zionięcie megasmoka tworzy trójkąt równoramienny o kątach przy podstawie 90>x>60. Na moje oko to 75 stopni, ale nie mam całkowitej pewności. Zasięg na długość jest taki, że może sięgnąć kolejny rząd ofiar tak, jak to robi pikinier. Jeżeli długość wynosi 8 stworzeń to na "skrzydła" idzie po około 5 stworzeń. Moja odpowiedź 18. |
TaroWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 10.09.2010
Mi też udało się 18. Więc jak Corwinie zrobiłeś 20??? Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
|
MosquaWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 10.09.2010
Jak się nie mylę to wcześniej (przed edycją) było napisane, że kolejny strzał. Kolejna zagadka - Magiczne Lustro teoretycznie odbija wszystkie negatywne zaklęcia. Jednak jest kilka, które nie zostają odbite, mimo że pojawiła się animacja "tarczki". Co to za zaklęcia? |
CorwinWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 10.09.2010
Zrobiłem tak jak mi poradziłeś,spróbowałem z małymi jednostkami. Niedowiarkom skłonny jestem nawet udostępnić zapis z tej walki(zionięcia). Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 10.09.2010, Ostatnio modyfikował: Corwin |
TaroWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 11.09.2010
Daj mi ten zapis jeśli możesz :) Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
|
PikodragonMieszkaniec
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 7.04.2011
Odświeżę "starego kotleta". LPPC czarnego smoka wynosi 617 (chyba), a krąg ognia ma jeszcze jedną różnicę: jak się rzuci na dużą istotę, to krąg ognia się rozszerzy. A więc dam jeszcze 2 pytania: |
TabrisAdministrator wortalu
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 1.05.2011
Które zaklęcia, które można rozproszyć, działają po rozproszeniu? Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 1.05.2011, Ostatnio modyfikował: Tabris Zrozum, że jesteś wolny i czyń co chcesz.
|
FergardWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 1.05.2011
Odpowiem na pytanie Tabrisa. Po zajęciu wszystkich miast i zniszczeniu wszystkich oddziałów przeciwnika, zostaje on wyeliminowany, jednakże kopalnie i siedliska nadal należą do niego. Jeżeli zostawił on w kopalni np. 20 chłopów, będą oni należeli do jego stronnictwa. Otarcie się o śmierć niczego nie zmienia. Śmierć zmienia wszystko.
|
TaroWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 1.05.2011
Fergard - można jeszcze ustalić w mapie skrypt, że jakiś gracz przegrywa. Np. drugiego dnia. Wówczas pozostaje on na mapie, ale jego bohaterowie się nie ruszają i nie rozbudowuje miasta. wówczas można z nim walczyć, choć technicznie jest wyeliminowany. Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
|
TabrisAdministrator wortalu
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 1.05.2011
Owszem. Fergard i Taro wespół w zespół odgadli drugie pytanie. Zrozum, że jesteś wolny i czyń co chcesz.
|
PikodragonMieszkaniec
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 18.05.2011
1.Kajdany magii: Po rozproszeniu ich przez bohatera (na którego ten czar działa) dostanie on i tak obrażenia za użycie czaru. 2.Magiczne lustro: Po rozproszeniu jakichś czarów z wrogiej jednostki, rozproszenie się odbije na atakującego. I coś od siebie: Ps: Aha, i jeszcze jedno - Mosqua zadała pytanie - jeden z czarów, które się nie odbiją mimo pojawienia się tarczki, to Krąg Ognia. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 21.05.2011, Ostatnio modyfikował: Pikodragon |
TaroWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 13.07.2011
Jak stworzyć w edytorze siedlisko np. demosmoka? Tak, aby dało się go rekrutować tak jak w h3 - jednego na tydzień, bez kumulacji. Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
|