O ile wiem, to demosmoki nie mają swojego siedliska.
BroghildMieszkaniec
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 13.07.2011
O ile wiem, to demosmoki nie mają swojego siedliska. ,,Rzadko trafiają się tak szczęśliwe czasy, byś mógł myśleć, co chcesz, i co myślisz, mówić''
|
MosquaWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 13.07.2011
Chodzi o to, aby z jakiegoś budynku zrobić coś, co będzie miało efekt siedliska (da się tam regularnie rekrutować stworki). Bo ja jestem w stanie z domu chłopka zrobić siedlisko demosmoka. Od razu podpowiem, że klasyczna chatka z misją nie będzie odpowiedzią na pytanie (w znaczeniu chatka bez komplikacji, bo nie będzie warunku cotygodniowości) Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 13.07.2011, Ostatnio modyfikował: Mosqua |
AanukWędrowiec
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 18.07.2011
mam pytanie - użyłam kodu odkrywającego mapę i teraz wszystkie gry mają odkrytą mapę:(( jak mogę z powrotem zakryć mapę?? |
AvonuWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 18.07.2011
Wpisać ponownie ten kod i ewentualnie wyjść do menu i wgrać sejw ponownie. "When someone desires information, they come to me." - 8t88
Pipiru piru piru pipiru pi! |
AanukWędrowiec
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 18.07.2011
własnie po tym jak zadałam to pytanie, tak zrobiłam;)w sumie logiczne:) |
TaroWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 18.07.2011
Oj, Mosqua, a właśnie chodzi mi o chatkę misji :) Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
|
MosquaWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 18.07.2011
Czytanie ze zrozumieniem się kłania - pisałam o tym, że bez kombinacji się nie da. Ja znam sposób, ale poczekam - może kto inny się pochwali. |
PikodragonMieszkaniec
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 19.07.2011
Chodzi o połączenie chatki ze zdarzeniem terminowym (sorki, na razie jestem odcięty od edytora H4 i nie wiem, czy nazwa dobrze napisana). Chodzi o co tydzień 'zmienna x = x + 1'. Oczywiście na początku ustawiamy zmienną na 0. W chatce trzeba ustawić, skryptów warunkowy : 'Jeśli zmienna x > 0 i gracz ma przynajmniej 8000 sztuk złota i 10 sztuk siarki (przykładowo) wtedy zadaj pytanie...'. Nie będę reszty cytował, najważniejszą część wypisałem. Oczywiście można bardziej zaawansować koszt, np. 'Jeśli gracz ma frakcję: chaos' będzie miał mniejszy koszt. Osobiście moje ulubione zdarzenia to umiejscowione, i polecam je lepiej do takich skryptów (łatwiejsze niż w chatce), ale to już zależy od stylu autora. |
AvonuWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 31.07.2011
Mógłby ktoś z moderatorów (czy innych osób upoważnionych) uzupełnić w końcu pierwszy post? Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 31.07.2011, Ostatnio modyfikował: Avonu "When someone desires information, they come to me." - 8t88
Pipiru piru piru pipiru pi! |
MerroxWędrowiec
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 20.08.2011
Postaram się odpowiedzieć na kilka pytań : Dżinny są OP.
|
AlchemikMieszkaniec
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 21.08.2011
PEON czarnego smoka wynosi 308 (~ 308.25). Minimalna wartość dla dwóch czarnych smoków wynosi 617. Innymi słowy i na powyższym przykładzie - w celu uzyskania bardziej precyzyjnego wyniku, za dzielną należy obrać próg, przy którym 105 smoków przechodzi w 106, czyli 32675. carpe noctem
|
AvonuWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 22.08.2011
Jeśli dobrze pamiętam, to 308,25 jest właściwą odpowiedzią. "When someone desires information, they come to me." - 8t88
Pipiru piru piru pipiru pi! |
MerroxWędrowiec
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 22.08.2011
Mój błąd, przepraszam. Dżinny są OP.
|
Archidyplomata KameliaszGeront
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 25.08.2011
OK, następne pytanie. Załóżmy, że w chatce misji mamy za zadanie dostarczyć np. 10 Czarnych Smoków w zamian za np. Miecz Anielskiego Sojuszu. Jak otrzymać ten konkretny Miecz, NIE ODDAJĄC dziesięciu Czarnych Smoków? :) PS. Alchemiku, czy możesz sprecyzować to "powyżej pół miliarda"? Tymczasowo uznam tę odpowiedź, jednak wolałbym dokładną :) PPS. Pierwszy post odświeżony - dzięki za mobilizację, Avonu :) Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 25.08.2011, Ostatnio modyfikował: Kameliasz |
Archidyplomata KameliaszGeront
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 25.08.2011
Zgaduję, ponieważ jestem teraz bez możliwości sprawdzenia: |
DuzeomMieszkaniec
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 26.08.2011
Nie wiem, ale może trucizna i zaraza? |
AlchemikMieszkaniec
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 26.08.2011
Musiałem znaleźć czas, by sprawdzić dokładną liczbę. :) Maksymalny PEONs, na który zezwala edytor to 536870911 i tej wartości armia pojawi się na mapie. W praktyce nie ma to zastosowania, przede wszystkim dlatego, ze walka z oddziałami tych rozmiarów jest... zbugowana. :) carpe noctem
|
Archidyplomata KameliaszGeront
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 26.08.2011
Niemniej jednak jest to maksymalna wartość, dziękuję Ci serdecznie :) |
AvonuWeteran
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 26.08.2011
...co nie oznacza, że taka odpowiedź jest dobra. NWC w H2-3 ustawiło limit przyrostu na mapie na 4000 (więcej jednostek się nie pojawiało) i o to chodzi w tamtym pytaniu: czy taki limit też istnieje. Edytor edytorem, ale chodzi o mechanikę w grze. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 26.08.2011, Ostatnio modyfikował: Avonu "When someone desires information, they come to me." - 8t88
Pipiru piru piru pipiru pi! |
Archidyplomata KameliaszGeront
|
"Extremalna wiedza o HoMM IV" | 26.08.2011
Fakt, być może chodzi o ilość stworzeń, przy których gra się nie buguje - o tym wspomniał Alchemik, mówiąc o swoim "pół miliarda". |