Eel to węgorz albo wąż morski a nie nazwa własna. :P
AvonuWeteran
|
"Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" | 10.01.2011
Eel to węgorz albo wąż morski a nie nazwa własna. :P "When someone desires information, they come to me." - 8t88
Pipiru piru piru pipiru pi! |
AlistairMieszkaniec
|
"Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" | 11.01.2011
Tak właściwie, to jak na pola bitwy, to wygląda to wszystko cholernie kolorowo. Po raz pierwszy jednostki się tak błyszczą, przez co trochę dziwnie to wygląda. Za to nie można zarzucić, że wygląda to jak z mangi. Mnie w każdym razie nie odrzuca od tej części gry, choć przyda się jakieś demko, żeby wiedzieć czy warto kupować. |
DagonWeteran
|
"Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" | 11.01.2011
Ooo! Przydadzą się grafiki przydadzą :) A jeszcze 10 minut temu pochwaliłem combat-loga. Nie wiem, może się czepiam, ale drażni mnie jeden niuans: It's only after we've lost everything that we're free to do anything.
|
MosquaWeteran
|
"Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" | 11.01.2011
Miejmy nadzieję, że pole bitwy będzie mniej jaskrawe jak teraz (jak nie to sami będziemy musieli). Zwłoki ciekawie się prezentują - leżą tak rozpasłe nie mieszcząc się w kwadratach. Dodano: 11.01.2011 o godzinie 19.34 Czy czasem ten przeciek to nie te grafiki, czy to jest jakowyś żart? Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 11.01.2011, Ostatnio modyfikował: Mosqua |
MiBGeront
|
"Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" | 11.01.2011
Tak, to ten przeciek. Pozdrawiam If you get a chance, take it. If it changes your life, let it.
Nobody said it would be easy, they just said it would be worth it. |
AvonuWeteran
|
"Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" | 12.01.2011
Tu właściwą nazwą jednostki jest drugi człon (eel), smok morski to prędzej Sea dragon. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 12.01.2011, Ostatnio modyfikował: Avonu "When someone desires information, they come to me." - 8t88
Pipiru piru piru pipiru pi! |
NicolaiGeront
|
"Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" | 12.01.2011
@Avonu: Aż taki ciemny to nie jestem. Zczaiłem o co chodzi. Tylko nie miałem zielonego pojęcia jak przetłumaczyć nazwę, by brzmiało to sensownie. Wężosmok? Smoczy Węgorz? Nie za ciekawie, prawda? Dlatego też pozwoliłem sobie na odrobinkę inwencji twórczej. "Znani są ze swej wielkiej inteligencji i doświadczenia. Ci szamani wiedzą jak grać na tamburynie!" :o
|
ValorMieszkaniec
|
"Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" | 12.01.2011
może po prostu smoczy żmij morski ? :P Czemu nie dadza reszty artworków z 4 frakcji ? przecież już dawno ją ujawnili więc dlaczego nie dadzą reszt "stworów" w ładnej artworkowej oprawie. |
AvonuWeteran
|
"Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" | 12.01.2011
Smoczy padalec. :D
Ponieważ za prezentacje szkiców odpowiada dział marketingu, a oni mają opracowany zapewne plan "co dziś wrzucimy?" na każdy dzień aż do premiery gry. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 12.01.2011, Ostatnio modyfikował: Avonu "When someone desires information, they come to me." - 8t88
Pipiru piru piru pipiru pi! |
DarkemWędrowiec
|
"Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" | 12.01.2011
Żmij Morski? Swoją drogą: 1) Na oficjalnej stronie pojawiły się nowe modele 3D jednostek. |
KrzysiowichMieszkaniec
|
"Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" | 12.01.2011
Dużo to nie zmienili. Pokazali ulepszenia ghula, szkieleta oraz wampira (nie licząc zmian w Inferno). Ta nowa wersja cerbera uradowała mnie,czego jednak nie mogę powiedzieć o molochu. On został dalej (prawie) nie do przyjęcia. Necropolia wygląda dość nieźle. |
NightinWędrowiec
|
"Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" | 12.01.2011
Co do "smoka" no to jestem niepewny co do polskiego tłumaczenia. Z pewnością spolszczą na jakiś"Smoczy węgorz" albo inną taką sobie nazwę. Ja bym ułożył neologizm, ale gdyby mnie poproszono o pełne tłumaczenie bym dał "Wodny żmij", "Smok wodny", "Błękitny smok","Błękitny żmij", "Lazurowy Żmij"..wymieniać wiele, ale każde tłumaczenie wydaje się odpychać bardziej niż oryginał. Ah ten polski język. Jeśli żywi się żywią, to czemu martwi się nie martwią?
|
Morghan GrinWędrowiec
|
"Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" | 13.01.2011
Nowe portrety bohaterów zaprezentowanych z filmiku o Twierdzy. Na stronie HoMM6 są newsy o nowych artach, ale po kliknięciu nic się nie pojawia... Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 13.01.2011, Ostatnio modyfikował: Morghan Grin "Granicę między łowcą a potworem, zbyt łatwo przekroczyć"
|
KafiMieszkaniec
|
"Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" | 13.01.2011
Tak jak się przyjrzeć krótkim gampleyom widać np: |
AvonuWeteran
|
"Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" | 13.01.2011
Kraal, nie Krall. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 13.01.2011, Ostatnio modyfikował: Avonu "When someone desires information, they come to me." - 8t88
Pipiru piru piru pipiru pi! |
Morghan GrinWędrowiec
|
"Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" | 13.01.2011
@Avonu: "Granicę między łowcą a potworem, zbyt łatwo przekroczyć"
|
NicolaiGeront
|
"Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" | 13.01.2011
Widzę, że zaczęliście beze mnie dodawać arty ze zwiastuna. Nieładnie... Na szczęście został się jeszcze jeden, którego nikt nie dodał. Oto i one: "Znani są ze swej wielkiej inteligencji i doświadczenia. Ci szamani wiedzą jak grać na tamburynie!" :o
|
Morghan GrinWędrowiec
|
"Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" | 18.01.2011
Mamy nowy obrazek. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 20.01.2011, Ostatnio modyfikował: Morghan Grin "Granicę między łowcą a potworem, zbyt łatwo przekroczyć"
|
Morghan GrinWędrowiec
|
"Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" | 21.01.2011
Mamy kolejne arty. Tym razem śniący szamani z Twierdzy. "Granicę między łowcą a potworem, zbyt łatwo przekroczyć"
|
MiBGeront
|
"Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" | 21.01.2011
Te grafiki są już u nas w Galerii ;-) My czekamy na oficjalne zapowiedzi, nie to co niektórzy... :P Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 21.01.2011, Ostatnio modyfikował: MiB If you get a chance, take it. If it changes your life, let it.
Nobody said it would be easy, they just said it would be worth it. |