Starożytna Biblioteka

Osada 'Pazur Behemota' » Starożytna Biblioteka » Leksykon » Harpia

Biblioteka

Bibliotekarskie mechanizmy

Harpia

H3, H4, jednostka.
H3, z zamku Lochy. 1. harpia; parametry: 2; 14; 6; 6; 5; 1-4; 130; 0; specjalne: lot, po ataku wracają na pozycję startową. 2. harpie wiedźmy; parametry: 2u; 14; 9; 6; 6; 1-4; 170; 0; specjalne: lot, po ataku wracają na pozycję startową, brak kontrataku. 
H4, z zamku Mocy. Parametry: 2; 110; 4-5; 16; 15; 24; 0; 5; 38; 8; specjalne: lot, uniemożliwia kontratak, atak i powrót. 

mityczne stwory - pół kobiety, pół sępy. Znane przede wszystkim z mitu a Argonautach i ich wyprawie po złote runo. Prześladowczynie króla Traków Fineusa, lecz sprawie zaradziło dwóch bohaterów z wyprawy. Współcześnie harpia jest nadal w herbie księstwa Liechtenstain.


Artykuł czytany 1136 razy, liczba komentarzy: 0. Ostatnia edycja: 5 września 2009, 15:54 przez Crazy.

Historia zmian, zobacz komentarze (0).