Starożytna Biblioteka |
---|
H2, H3, H4,H5 - jednostka.
H2, z zamku nekromanty. 1.wampir; parametry: 4; 8; 6; 30; 5-7; 3; 500; specjalne: lot, uniemożliwia kontratak. 2.wampirzy lord; parametry: 4u; 8; 6; 40; 5-7; 4; 650; specjalne: lot, uniemożliwia kontratak, odzyskuje część punktów życia.
H3, z zamku Nekropolia. wampir; parametry: 4; 30; 6; 10; 9; 5-8; 360; specjalne: nieumarły, powstrzymuje kontratak.
H4,
z zamku Śmierci. Parametry: 3; 1100; 12-18; 30; 30; 75;0; 8; 13; 3;
specjalne: nieumarły, lot, uniemożliwia kontratak, odzyskuje część
punktów życia.
H5,z zamku Nekropolis.1.wampir; parametry:6;6;6-8;30;11;6;specjalne:Brak kontrataku wroga,wyssanie życia,nieumarły. 2.wampirzy lord; parametry:9;9;7-11;35;11;7; specjalne: Teleportacja,Nieumarły,Wyssanie życia,Brak kontrataku wroga.
Wampiry, w wierzeniach ludowych, głównie Słowian - demoniczne istoty, pierwotnie występujące w postaci nietoperzy lub ptaków (wcielały się w nie duchy zmarłych zbrodniarzy, kacerzy czy innych osób wyklętych), później określane jako "żywe trupy", które nocą wysysały krew z żył swoich ofiar, sprawiając, że stawały się one kolejnymi wampirami. Nie rzucały cienia, nie znosiły zapachu czosnku, a zabijało je światło słońca lub osikowy kołek wbity w serce. Szczególnie wiele relacji o wampirach odnotowano na Bałkanach w XVII-XVIII w. Najbardziej bodaj znany wampir to Dracula (wzorowany na postaci noszącego taki przydomek i znanego z okrucieństwa hospodara wołoskiego Włada Palownika). [Qter]
Artykuł czytany 4181 razy, liczba komentarzy: 0. Ostatnia edycja: 28 kwietnia 2011, 19:18 przez Zigi.