Imperium

Najlepsze jednostki

Nebirios

1. Szkielet - Kościej
2. Gog - Magog
3. Ważka -Smocza ważka
4.Gorgona - Wielka gorgona
5.Czart-Czarci lord
6.Czarny rycerz- Mroczny rycerz
7.Anioł-Archanioł

Gorgona to piąty poziom.


Wieczna chwała żołnierzom Armii Krajowej!

Przydałoby się oprócz wymieniania jednostek, chociaż jakieś proste uzasadnienie, czemu te a nie inne.
Ja od siebie chciałbym zapytać, czemu Gog/Magog znalazł się na tej liście?

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 10.10.2008, Ostatnio modyfikował: Filus


//From the beginnin to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//

Ja osobiście nie zgadzam sie w 90% z tą ostatnio podaną listą.
Jeżeli chodzi o siłe to w h3 oczywiście najsilniejsza jednostka jest błękitny smok.
Co do stworzeń produkowanych w zamkach to nie ma takiej możliwości aby wskazać najlepsza jednostkę danego poziomu. Każde stworzenie ma inne zalety i inne wady i aby to wszystko skalkulować musielibyśmy brać pod uwagę wiele czynników
Np. weśmy sobie czarnego smoka i archanioła. Wiadomo że archanioł pokona smoka w bezpośrednim starciu jednak jeżeli do walki włączymy czary to archanioł będzie bezbronny gdyż jego bohater nie będzie w stanie go wspomóc zaklęciem ofensywnym.
Tak więc możemy co najwyżej określic jednostkę która jest najlepsza w ściśle określonej dziedzinie np siła szybkośc wytrzymałość itp. Ale nie znajdzie się jedna jednostka danego poziomu która byłaby najlepsza we wszystkim

To ja z Tobą sie nie zgodzę, bo można określić co jest lepsze czy gorsze w większości przypadków. Twój przykład jest zły, choćby z tego powodu, że Archainoła możesz dodatkowo wzmocnić czarami, oraz przede wszystkim wskrzesić. Smoka już nie. A tak ogólnie to oceniamy jednostki, a nie możliwości dodatkowe gry;)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 9.10.2008, Ostatnio modyfikował: Haav Gyr


//From the beginnin to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//

mój przykład nie jest najlepszy ale nie jest zły. Poza tym napisałes kilka ciekawych rzeczy
np jak chcesz wskrzecic archanioła w walce jeden na jeden kiedy zginie(wtedy jest koniec walki przyjacielu i znika bohater)
i co ci da wzmocnienie archa jezeli boharter smoka moze go zabic jednym czarem
Jeżeli oceniasz co jest siłowo lepsze to ok w sumie można to stwierdzić ale w h3 siła jednostki to rzecz trzeciorzędna a na wygrana składa sie wiele czynników więc suche ocenianie jednostek po statystykach jest niebezpieczne

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 9.10.2008, Ostatnio modyfikował: Predix 0.1 beta

Wskrzeszasz Archanioła kiedy jeszcze "żyje" przynajmniej 1 jednostka.
A mówię to dlatego, że wprowadzanie dodatkowych elementów do oceny sprawia zamęt.
Dlatego należłoby oceniać podstawowe cechy jednostki. A odporość na czary czarnego smoka, jest zaletą jak i wadą - i jako sama w sobie nie może być czynnikiem decydującym o ocenie jednostki. Ja wiem, że nie wszystkim się podoba ocenianie w ten sposób, ale przyjmując najprostrze zasady, wyniki są najłatwiejsze do określenia.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.05.2012, Ostatnio modyfikował: Haav Gyr


//From the beginnin to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//

Umiesz czytać ze zrozumieniem
Napisałem wyraźnie w walce jeden na jeden. Nie wskrzesisz archanioła możesz go co najwyżej uleczeniem potraktować ale to w przytoczonym przeze mnie przykładzie nic nie da

Jeżeli chodzi o moje typy na suche staty to bedzie tak
1 halabardnik
2 żywiołak burzy
3 cerber
4 Ogr szaman
5 wielka gorgona
6 skorpena
7 starozytny behemot

Wiesz co nie chce mi się pisać kolejnego spamowego posta w tym temacie więc dopisze tu
" weśmy sobie jednego czarnego smoka i archanioła" .Czy tak trudno wpaśc na to że 1 na 1 znaczy jeden archanioł na jednego smoka w kontekscie tego co pisałem wcześniej

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 10.10.2008, Ostatnio modyfikował: Predix 0.1 beta

Filus - żeby nie było na mnie:)

Napiszę jeszcze raz: Archanioła wskrzeszasz gdy jeszcze "żyje" conajmniej 1 jednostka, także w walce 1 vs. 1 ( nie 1 na 1 w ilościach!)


//From the beginnin to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//

Predrix:

1) Nazwy creatów piszemy z wielkiej litery.
2) Skorpena w grze nie występuje, jest tylko Naga Królewska.

Co do ogólnej konwersacji:

Popieram stronę Haav Gyra.

Rzekłem co rzec miałem, teraz pójdę poświętwać, bo nieoczekiwanie stałem się Jaskiniowcem.

Predrix... Twoje błędy w pisowni mnie bolą...

Jeżeli chodzi o moje typy na suche staty to bedzie tak

7 starozytny behemot

" weśmy sobie jednego czarnego smoka i archanioła" .Czy tak trudno wpaśc na to że 1 na 1 znaczy jeden archanioł na jednego smoka w kontekscie tego co pisałem wcześniej ??

A teraz na temat:
Ja bym się kłócił czy Ogr szaman jest taki dobry... Wolny jak nie wiem.

Co do reszty nawet się zgodzę.


Przetoż jako przez jednego człowieka grzech wszedł na świat, a przez grzech śmierć; tak też na wszystkich ludzi śmierć przyszła, ponieważ wszyscy zgrzeszyli.

Rz 5,12

Kordan

Ja bym się kłócił czy Ogr szaman jest taki dobry... Wolny jak nie wiem.

Ale ma 60 HP.
+50% względem innych jednostek.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 29.07.2012, Ostatnio modyfikował: Ghulk


"Trzeba jeszcze mieć w co wierzyć
By się z własną pieśnią zmierzyć."

Kameliasz

2) Skorpena w grze nie występuje, jest tylko Naga Królewska.

Ale to zależy od wersji, w której gramy. Może być:
Skorpena, Naga Królewska, Naga Queens

A wracając do tematu: Szamani to bardzo dobra jednostka, jedyna z 4 poziomu, która ma aż 60 HP.


"Jestem Wiecznym Wojownikiem i moje przeznaczenie jest już określone, moim przeznaczeniem jest wojna i śmierć, moim przeznaczeniem jest strach..."
Michael Moorcock

1.Szkielet/Kościej , bo nekromancja je wskrzesza i można mieć ich nawet 2000+
2.Łucznik/Kusznik , bo dobrze strzelają
3.Złe Oko/Beholder , bo strzelają i walczą wręcz z tą samą skutecznością
4.Wampir/Alp , bo jak uderzają to wysysają życie
5.Demigorgona/Gorgona , bo mają zabójcze spojrzenie
6.Ifryty/Mirydy , bo mają tarczę ognia i oddadzą cios nawet jak nie żyją
7.Gigant/Tytan , bo strzela i jest tak samo mocny wręcz

1. Szkielety- bo można mieć ich naprawdę dużo lub centaury bo mają dobre staty
2. Kusznicy- całkiem nieźle strzelają i to 2 razy
3. Gryfy królewskie- bo zawsze kontratakują
4. Wampiry- za ich wysysanie życia
5. Minotaury- po prostu są nieźli
6. Wywerny-bo można mieć je pierwszego dnia i staty mają nie najgorsze
7. Archanioły-za ich wskrzeszanie


ghtgfghftuhythytjh... przynajmniej jestem orginalny

Argumentację, że szkielety są dobre, bo jest ich dużo, gdy ma się nekromancję wydaje mi się trochę śmieszna. A centaurów nie można dużo mieć?
A teraz drugi poziom. Żywiołak burzy jest dużo lepszy od kusznika. Wszak w RoE ż. powietrza to poziom trzeci. Oto statystyki kusznika:
Atak: 6
Obrona: 3
Obrażenia: 2-3
Wytrzymałość: 10
Szybkość: 6
Koszt: 150złota

Strzela dwukrotnie

A to żywiołaka burzy:
Atak: 9
Obrona: 9
Obrażenia: 2-8
Wytrzymałość: 25
Szybkość: 8
Koszt: 275złota

Bez ograniczeń w walce wręcz, wrażliwość na Błyskawicę oraz Burzę ognia.


Wieczna chwała żołnierzom Armii Krajowej!

Brak ograniczeń w walce wręcz nie działa i nie Burza Ognia tylko Łańcuch Piounów.

Jeżeli chodzi o centaury to nie masz racji, bo szkielety mogą zdeklasować inne jednostki pod względem liczebności.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 14.10.2008, Ostatnio modyfikował: Hellburn


Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.

Hellburn

Brak ograniczeń w walce wręcz nie działa i nie Burza Ognia tylko Łańcuch Piounów.

Jeżeli chodzi o centaury to nie masz racji, bo szkielety mogą zdeklasować inne jednostki pod względem liczebności.

1.Wiedziałem, że coś z tymi specjalnymi jest nie tak.
2.Chyba nie zrozumiałeś mojego argumentu. Chodzi mi o to, że duża ilość szkieletów nie jest ich cechą (tylko bohatera z nekromancją). A centaurów też dużo mieć można - wszystko od mapy zależy.


Wieczna chwała żołnierzom Armii Krajowej!

Gem

6.Ifryty/Mirydy , bo mają tarczę ognia i oddadzą cios nawet jak nie żyją

To, co powiedziałeś, zabrzmiało jakby Ifryty i Mirydy kontratakowały z zaświatów. Precyzuj to, co mówisz, bo kontratak a Tarcza Ognia to dwie zupełnie inne rzeczy.

Co do kłótni o Szkielety - popieram Invictusa. Spróbuj zdobyć ich dużo, mając boha bez Nekromancji.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 26.05.2012, Ostatnio modyfikował: Kameliasz

Kameliasz

Kolejno: piracka wersja H3
(...)
(i Ifryty Królewskie, nie Mirydy)

O bosh... Jakie pirackie tłumaczenie? Zwracasz komuś uwagę, a z tego co widzę nie masz zielonego pojęcia na ten temat. Gdybyś chociaż przeczytał ze zrozumieniem wypowiedź Wojrada wiedziałbyś, że w Polsce można wyróżnić co najmniej 2 różne tłumaczenia H3.
Tak się składa, że moje wydanie zawiera zarówno Skorpenę jak i Mirydy. A zarówno pudełko, płyta jak i cena na paragonie na które właśnie patrzę zdaje się zaprzeczać jakoby był to produkt z nieoficjalnego źródła.

@sory za offtop, ale jestem uczulony na bzdury...


It's only after we've lost everything that we're free to do anything.

Bzdurom precz, przepraszam za offtop.