Imperium

Artworki, screeny, czyli o grafice w H6

Twórcy próbowali chyba postawić na przejrzystość i usunąć nadmiar przycisków (np. w H5 było ich dość dużo w ekranie miasta), jednak średnio im się to udało. Sloty na wojsko i jednostki w nich umieszczone wyglądają jakoś nieprzejrzyście - są zbyt duże i nazbyt ozdobne; zastosowane w poprzednich częściach proste prostokąty sprawdzały się lepiej.
Przyciski są umieszczone z kolei nieintuicyjnie (możliwe, że sprawa będzie wyglądać inaczej w grze, zobaczymy), dziwny też wydaje mi się podpis o przychodzie zaraz pod nazwą miasta, może i praktyczny, ale jak powyżej.

Wygląd miasta 2,5D może wyglądać ciekawie, zależy czy zostanie spartolony przez twórców. Grafika inferna widoczna w screenie została zapewne wprowadzona testowo, bo nie wyobrażam sobie, żeby coś takiego służyło jako widok na miasto. W takiej sytuacji wolę już panoramiczne przedstawienie znane z czwartej części ;) Zresztą, na mój gust tło okna nie pasuje do czerwieni inferna.

Tyle, jeśli chodzi o ekran miasta. Jeszcze co do wzmianki w wywiadzie dotyczącej frakcji elfów i akademii, mam szczerą nadzieję że nie zakończy się na gadce typu "jeszcze za wcześnie, żeby powiedzieć" itp. Fakt, twórcy okazali niemałą odwagę, ale i świeżość ideami zmieniając stare, zakurzone jednostki (smoki, itd), lecz poważnie zastanowię się nad graniem w MMH6, gdy w dodatku nie pojawią się nasze stare, ukochane rasy!

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27.04.2011, Ostatnio modyfikował: Hiro

Czyli jednak zostało to żałosne paskudztwo, które rzekomo było tylko mockiem na czas prezentacji... Szkoda, że nie ma zupełnie osobnego town screen jak to miało miejsce w częściach 1-5, a tylko niewielkie okienko :( Ale poczekajmy na jakieś grywalne demo/betę/finalny produkt, żeby ocenić całość. Field swego czasu bardzo pozytywnie wypowiadał się o całości produkcji, więc może nie jest tak źle jak może wyglądać... oby.

Pozdrawiam

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27.04.2011, Ostatnio modyfikował: MiB


If you get a chance, take it. If it changes your life, let it.
Nobody said it would be easy, they just said it would be worth it.

Ech... wprawdzie nie liczyłem na przywrócenie Ekranu miasta, ale miałem cichą nadzieję, że jakoś po ludzku zrobią te okno, a nie "minimalizm na całego, brachu!". Mogli chociaż trochę bardziej się postarać, a nie dać screen miasta i kilka ikonek porozrzucanych bez ładu i składu. Wprawdzie widnieje na tym zrzucie "work in progress", ale nie liczyłbym na jakieś wielkie zmiany. Pewnie tylko poprawią te przyciski na dole i to wszystko. Szkoda.
Co do powrotu do 2,5D w mieście mam mieszane uczucia. Taka forma jest jednak bardziej przejrzysta i mamy wszystko na widoku, a tak to musielibyśmy trochę pożonglować widokiem, by się odnaleźć. Nie mówię, że 3D jest be, ale trzeba po prostu dobrze je zrobić. W H5 centralna budowa miast z budynkami porozrzucanymi po całej okolicy bywała problemowa. Na szczęście można było wszystko załatwić z pomocą przycisków.

Scalenie:

Dzisiaj dodano następny screen tygodnia. Widać na nim kolejną jednostkę neutralną, czyli Syrenę, która pewnie w przyszłości z pomocą moderów zajmie miejsce Duszków w Świątyni.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 19.05.2011, Ostatnio modyfikował: Nicolai


"Znani są ze swej wielkiej inteligencji i doświadczenia. Ci szamani wiedzą jak grać na tamburynie!" :o

Zamiast robić jakiś pierzasty saksofon, mogliby się wzorować na „Sądzie ostatecznym” Hansa Memlinga albo tym obrazie Tintoretta. Mogę się jednak mylić – nie mam pojęcia o malarstwie.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 15.09.2016, Ostatnio modyfikował: Tarnoob


Rozród nie jest prawem człowieka.

@Tarnoob Jedwabislav: Ale o jakim pierzastym saksofonie mowa? Chodzi Ci o Anioły? Dobrze zrozumiałem? Napisałeś nie odnosząc się do niczego i nie wiem o czym mowa.


"Znani są ze swej wielkiej inteligencji i doświadczenia. Ci szamani wiedzą jak grać na tamburynie!" :o

Owszem, mam na myśli serafinów i niebian.


Rozród nie jest prawem człowieka.

Screen dziwnego bohatera. Wygląda na połączenie Nag i Nekropolii:
Akasha
Ktoś wie co to może być?

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 8.10.2011, Ostatnio modyfikował: Cedric

Specjalny model bohatera nag. Jest jeszcze kilka innych unikatowych modeli bohaterów.


"When someone desires information, they come to me." - 8t88

Pipiru piru piru pipiru pi!

Dawno tutaj nikt nie pisał, a jednak trochę artworków doszło, więc zrobie zbiorczego posta z nimi. Większość pochodzi ze strony Eugena Xaara i forum Heroes Community:
Koń Sanktuarium
Jakiś Nekromanta
Kha Beleth
Veyer
Toghrul
Żarłocz
Kraal
Airini
Hiroshi, Toshiro i Akasha
Jakaś Nekromantka
Yume
Acamas
Katsue
Czerw z Otchłani
Xana
Hiroshi
Bezimienny
Sara
Mapa Ashanu
Ostrze Chaosu
Mistrzowska Katana
Miecz Gryfów
Inferno
Żywiołak Światła
Szary Wilk
Czarny Wilk

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 31.12.2011, Ostatnio modyfikował: Nicolai


"Znani są ze swej wielkiej inteligencji i doświadczenia. Ci szamani wiedzą jak grać na tamburynie!" :o

Znowu pojawiło się coś nowego, a mianowicie artworki przedstawiające niewykorzystane wersje znanych z gry stworzeń, takich jak Keshi/Kensei, Niebianin, czy też Źródlana Nimfa:

Niebianin, Kenshi, Siostra, Źródlana Nimfa, Śnieżna Efemeryda, Yume, Żywiołak Światła

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 3.03.2012, Ostatnio modyfikował: Sylath

A teraz coś co powinno wszystkich ucieszyć. Concept Lochu. Jak widać prace nad tym zamkiem są już na mocno zaawansowanym poziomie, czyli co? Najprawdopodobniej w pierwszym dodatku spotkamy Michasia i Elfy.


"Znani są ze swej wielkiej inteligencji i doświadczenia. Ci szamani wiedzą jak grać na tamburynie!" :o

Dobry koncept, godny tego z H5. Mam nadzieję, że w dodatku dostaniemy właśnie ten zamek. Nie ukrywam, że ponownie liczę na czystą potęgę zniszczenia :)


It's only after we've lost everything that we're free to do anything.

Kilka kolejnych ciekawych artworków, na początek niedoszła husaria Przystani, autorstwa artysty imieniem Bela Kotroczo:

Sun Rider, Sun Rider & Sentinel

Oraz rysunek jaskini, w której trafiamy na Matkę Namtaru (w dodatkowej mapie Serce Koszmarów) autorstwa Michala Ivana, oraz elfiej amazonki, którego autorem jest Oliver Ledroit, który odpowiada za tworzenie i utrzymanie "stylu artystycznego" gry:

Heart of Nightmares, Amazon Elf