Tutaj proszę umieszczać karty postaci bohaterów uczestniczących w Wyprawie.
Ja umieszczam swoją. Erick Historia : Erick od dziecka interesował się magią, posiadał niezwykły talent, dzięki niemu stał się sławny. Kiedy miał 12 lat rozpoczął naukę na uniwersytecie w AvLee. Był niezwykle biegły w posługiwaniu się magią ziemi, ognia, powietrza i wody. W wieku 27 lat wstąpił do armii elfów jako mag bitewny. Jako jednemu z nielicznych udało mu się przeżyć bitwę z nekromantami w Enroth. Pamiętając o swoim przyjacielu Eorenie, który poległ w czasie walki, postanowił pomścić wszystkie elfy zabite przez nekromantów. Pracował jako łowca nieumarłych i zabijał wszystkich nekromantów jakich spotkał. Sławę przyniosło mu zabicie jednego z najpotężniejszych wampirów Firmera. Wkrótce potem został mianowany generałem
i dowódcą armii AvLee. Erick zrozumiał, że zabijając nekromantów nie przywróci życia osobą zasługującym na to. Wygląd : Wiek - 77 lat
Rasa - Elf
Wzrost - 187 cm
Waga - 55 kg
Profesja - Mag Natury, Żywiołów, Druid
Nos - Średni
Oczy - Niebieskie
Uszy - Elfie
Usta - Naturalne
Włosy - Brązowe
Zęby - Białe Walka bronią magiczną - Ekspert
Czaroznactwo - Ekspert
Bystry Wzrok - Ekspert
Znajomość Magi Żywiołów - Ekspert
Rozmowa z Zwierzętami - Zaawansowany
Spostrzegawczość - Zaawansowany
Cichy Chód - Zaawansowany
Odporność na strach - Zaawansowany
Skradanie - Zaawansowany
Walka bronią Egzotyczną - Zaawansowany
Walka bronią białą - Podstawowy
Walka bez broni - Podstawowy
Uniki - Podstawowy Atuty : 1.Talent Magiczny
2.Posługiwanie się bronią
Magiczną, Egzotyczną.
3.Leczenie.
4.Sokoli Wzrok.
5.Spostrzegawczość.
6.Magia Żywiołów.
7.Zaklęcia bez gestów. Charakter : Bardzo Dobry.
Uczciwy.
Asertywny. Ekwipunek : 1. Laska Dobrej Magii - Elfador. a) Zajmuje obie ręce. Najpotężniejsza broń Ericka.
b) Drewniana laska, częściowo zapisana znakami runicznymi
elfów. Zakończona siedmioma, szpiczastymi półokręgami,
podtrzymującymi jedną, dużą kulę podzieloną na siedem
części. W każdej przegródce znajduje się odłam magii :
ognia, wody, ziemi, powietrza, natury, umysłu, przywołania.
Połączone cząstki magii żywiołów, natury, umysłu i
przywołania tworzą magiczną aurę laski.
c) Zwiększa moc magii : dobra ( każdego odłamu znajdującego
się w kuli). Służy do walki wręcz i na odległość.
Tworzy aurę niwelującą magię zła ( nekromancja, chaos itd.) 2. Długi miecz Elether a) Przewieszony przez plecy Ericka.
b) Długi miecz zrobiony z niezniszczalnej stali. Po środku
klingi znajduje się zielony, połyskujący kamień. Ostrze
zawiera napis w języku elfów.
c) Niezniszczalny. Lekki jak na swoją wielkość.
Doskonale przecina grubą skórę ogrów. 3. Sztylet Natury. a) Zajmuję miejsce w Pasie Elfa pod płaszczem.
b) Sztylet powstał z mieszaniny żelaznego drzewa , z metalem.
Na złotej klindze wyryto symbole natury. Kiedy w pobliżu
znajdują się wrogowie ostrze lśni niebieskim, jaskrawym
światłem.
c) Sztylet dotknąć może tylko dusza dobra, kochająca naturę
( w razie dotknięcia sztyletu przez osobę złą zostaje ona
chwilowo zamieniona w kamień ).
Informuje o wrogach. Zmniejsza siłę zaklęć natury rzuconych
przez przeciwnika. 4. Pancerz Natury. a) Noszony przez Ericka.
b) Zielony pancerz z cienkimi, niebieskimi paskami przy szyi.
Ma srebrne guziki w kształcie listków. Zrobiony z materiału,
który nie utrudnia poruszania.
c) Nie utrudnia poruszania się oraz czarowania.
Odporny na strzały z krótkich łuków, proc.
Zmniejsza widoczność właściciela w skupiskach natury, np.las. 5. Płaszcz Elfa. a) Noszony na ramionach Ericka
b) Zielony, pofałdowany płaszcz z złotą spiską w kształcie
liścia. Posiada jedną kieszeń.
c) Zmniejsza widoczność właściciela w skupiskach natury. 6. Buty Wędrowca. a) Jedyna para butów Ericka.
b) Brązowe buty ze skóry mantykory. Podeszwa wykonana z łusek
meduzy, które przepuszczają powietrze i stanowią niezniszczalną
strukturę.
c) Doskonałe do długich wędrówek.
Zmniejszają zmęczenie. 7. Pierścień Mądrości. a) Środkowy palec w lewej ręce.
b) Złoty pierścień z małym okiem pośrodku. Wewnątrz oka znajduje
się niebieski kamień mądrości, jeden z niewielu.
c) Zwiększa mądrość. 8. Amulet Inteligencji. a) Szyja Ericka.
b) Złoty łańcuszek zakończony wiszącymi sopelkami z błękitnych
kamieni.
c) Zwiększa inteligencję. 9. Pas Elfa. a) Pas Ericka
b) Brązowo - zielony pas z srebrnymi wzorami elfimi.
C) Zmniejsza widoczność właściciela w skupiskach natury. 10.Rękawice ze smoczej skóry. a) Ręce Ericka.
b) Szaro - zielone rękawice. Zewnątrz szorstki, wewnątrz
gładkie.
c) Odporne na zaklęcia oraz ciosy bronią białą. 11.Komplet mikstur i ingrediencji. a) Kieszeń w płaszczu.
b) Średniej wielkości torba z wieloma przegródkami.
W każdej przegródce znajdują się gotowe mikstury
lub składniki do ich wytworzenia.
c) Szerokie zastosowanie. 12. Księga Magii. a) Nieznane miejsce pobytu ( Erick przywołuje ją w razie potrzeby
użycia ciężkich zaklęć)
b) Gruba, skórzana księga z ogromnym znakiem magicznym pośrodku.
Dzieli się na kilka części w zależności od rodzaju zaklęć i
mikstur.
c) Zawiera zaklęcia, przepisy na eliksiry, wiadomości na temat
magicznych potworów. Zalety : Uczciwy
Oddany
Mądry
Inteligentny Wady : Słabe Poczucie Humoru
Lekko Leniwy
|