Oberża pod Rozbrykanym OgremZatęchłe Archiwum - "Obóz najemników" |
---|
DevilOkO4.03.2007Post ID: 8659 |
[quote:e4b82f93fa] Postacie będą musiały mieć wypisane na czym znają się bardzo dobrze, na czym dobrze a na czym po prostu kiepsko.[/quote:e4b82f93fa] Ale jak będzie wygładało rozgraniczenie między dobrą a bardzo dobrą znajomością jakiejś umiejętności. Zostańmy przy tym przykładzie z otwieraniem zamków. Czy to będzie trwało dłużej pod względem czasu, ilości prób czy cokolwiek innego? |
Ghost4.03.2007Post ID: 8660 |
Wolisz zabawy w Super Hiper Mega Herosów (a popromujmy dzieło Galadora! :))? Trubadurowie to moderatorzy, więc mogą zedytować posta i coś tam poprawić. Rzecz jasna, beznadziejna zdolność otwierania zamków nie wyklucza szansy ich otwarcia - ale nie zawsze, bez przesady... |
DruidKot4.03.2007Post ID: 8661 |
To ja proszę o przykład. Jak by taki profil wyglądał? * * * Straszne. Dzień mnie nie było, i Gołst ma balladę. Pozdrawiam, [b:75fe6dd834]Ghost: Phah! :) Dziękuję. ;)[/b:75fe6dd834] |
Ghost4.03.2007Post ID: 8662 |
Cadd Grumbellgast Siła: 5 Umiejętności: Profity: Cechy: |
Eru4.03.2007Post ID: 8663 |
DK: nie maret sie za bardzo - jak sobie zrobisz w wordzie statystykę słów lub zdań obu ballad to mam wrażenie że ballada DK bedzie miała większą ich ilość [b:afa9f5235f]Ghost: Głównie dlatego, że w Ryzykownej Grze stosujecie system dialogów "Ja mówię jedno zdanie, a potem XXX mówi swoje, nie wyręczam go" ;)[/b:afa9f5235f] |
DruidKot4.03.2007Post ID: 8664 |
I słusznie, że nie wyręczasz. To dość głupie i niezręczne mówić w czyimś imieniu... |
Mistrzyni Zagadek Nami4.03.2007Post ID: 8665 |
Karta którą Ghost przedstawił jest ok i wydaje mi się, że jest o wiele prostrza od tej co jest teraz. Decyzja należy do was, bo nie mam zamiaru nic na siłę wprowadzać. p.s [b:db45d2b438][size=9:db45d2b438]Ghost: Zmniejszona czcionka - może być. Kolorek - wolę pogrubienie, bo wyróżnia się z tekstu podczas przewijania, a kolor przepada w tle.[/b:db45d2b438][/size:db45d2b438] |
Dragonthan4.03.2007Post ID: 8666 |
Zgodze sie na zmiany pod warunkiem, że ktoś mi powie co należy zmienić w swojej karcie postaci... |
DruidKot4.03.2007Post ID: 8667 |
Mi wszystko jedno. Nie głosuję ;P. Aha: Gołst... możesz wybrać cechy... tak dla przykładu? ;P [size=9:1b10b3f0e1][b:1b10b3f0e1][color=orange:1b10b3f0e1]Ghost: Akurat trafiłeś na mój "Dzień Chama" - INIEMAMOCNI! :) Heh... Jak chcesz, to sobie zmienię, a ty napiszesz sobie biografię, bo zabiję... :>[/b:1b10b3f0e1][/size:1b10b3f0e1][/color:1b10b3f0e1] Ale ja mam biografię, to ":P" jest linkiem, jakbyś nie zauważył ;>>> ([b:1b10b3f0e1]Ghost: Ale to przecież nieważne... Z resztą, zabijaj sobie. :P A najlepiej to się usuń - jesteś tak irytujący i wszędzie obecny... XD[/b:1b10b3f0e1]) BTW, pomarańczowy brzydki jest ;PPP ([b:1b10b3f0e1]Ghost: Jak brzydki post brzydkiego pana, to brzydki kolorek :>[/b:1b10b3f0e1]) Moje stare #00ffff [aqua, czy też cyan] jest ładne :). I biały... I #99ff00, mój moderatorski na tym forum :>, i #0099ff, mój w Galerii :) :P Pozdrawiam, |
Mistrzyni Zagadek Nami4.03.2007Post ID: 8668 |
Panowie i Pani ;) Napisałam nowe zasady w odpowiednim topciu. Prosiłabym o przeczytanie ich (tam na tą datę to nie patrzcie bo on to tak formalnie ;). Jak coś nie będzie pasować lub będzie niezrozumiałe proszę pisać. Jeżeli wszystko będzie ok, to wtedy zakomunikuje, że możecie bez problemów zmieniać wartości w kartach postaci. Na razie się nie śpieszcie - bo nikt nas nie goni :) |
Eru4.03.2007Post ID: 8669 |
a pod jaką cechę mam podpasować łucznictwo? |
Mistrzyni Zagadek Nami4.03.2007Post ID: 8670 |
[quote:ba1c1512b1="W Szkole Rzemiosła napisano, nie"]Zręczność: [bla bla] - Łucznictwo [bla bla] [/quote:ba1c1512b1] :) To już chyba oczywista odpowiedź ;) |
Eru4.03.2007Post ID: 8671 |
[quote:6a056eb405]Każdy gracz posiada 7 cech. Siła a pod którą z tych (wg nowych zasad) ?? [b:6a056eb405]Ghost: Pod Refleks i Percepcję.[/b:6a056eb405] no i proponuję zmienić podział umi do cech w szkole rzemiosła, bo będa sie pojawiać problemy |
Mistrzyni Zagadek Nami4.03.2007Post ID: 8672 |
Niedopatrzenie, poprawię to pod wieczór, bo teraz już nie mam na to czasu. Podobnie jak Szkołę Rzemiosła przerobię. Eru nie zmieniaj jeszcze karty postaci. Poczekaj, aż przynajmniej kilka osób przeczyta nowe zasady i powie co o nich myślą. |
Nagash4.03.2007Post ID: 8673 |
Według mojego skromnego zdania może być... Okaże się podczas gry... |
Eru4.03.2007Post ID: 8674 |
mam niemiłe wrażnie, że ballada Ghost tak jakby ... staneła... moze to ja coś żle napisałem ... :( [b:ebba8d39db]Ghost: Łee tam, stanęła. Po prostu myślałem, że ktoś z grupy sam coś napisze! ;)[/b:ebba8d39db] |
DruidKot4.03.2007Post ID: 8675 |
Hm... Te umiejętności mają być do każdej cechy osobno, czy jedne do wszystkich? Byłbym wdzięczny, za odpowiedź... :> |
Mistrzyni Zagadek Nami4.03.2007Post ID: 8676 |
Do wszystkich cech. Nazwy cech zgadzają się z nazwami zastosowanymi w Uniwersytecie Rzemiosła. Zmiany zaszły w zasach więc proszę o przeczytanie. |
Eru4.03.2007Post ID: 8677 |
Nami: zrobiłem spis zaklęć (które wg mnie mogłby sie znaleść w fRPG), w jaki sposób mam ci go dostarczyć (waży 54 kb) ? i czy juz można zmieniać karte postaci (tzn. na razie nic nie będzie zmieniane) ... *** coś to tak dziwnie wygląda.... :wink: |
Mistrzyni Zagadek Nami4.03.2007Post ID: 8678 |
Nie kasuj Irvina zasad. Tylko dopisz tak jak Ghost, DK i ja dodatkowo te nowe. A jak byś ustawił te umiejętności :>? Dla mnie one w miarę wyglądają ponieważ nie możesz mieć wszystkiego na dobrym poziomie i bardzo dobrym bo to nie bardzo możliwe :P Jeśli masz pomysł to napisz o tym na forum. A czary na służbowego ;) maila nami@heroes.net |