Gorące DysputyKarczma Pazur Behemota - "... więc kimże fkońcu jesteś??... - 4! lata później" |
---|
Sulia14.05.2007Post ID: 15694 |
Pozwolę sobie zacytować MiBa, który w październiku 2003 roku napisał:
Temat spotkał się z dużą odezwą wśród Jaskiniowców. Poznaliśmy siebie lepiej. Od tamtej pory minęły prawie 4! lata. Dużo zmian zapewne zaszło w naszym życiu. Proszę o aktualizację :) |
MiB5.06.2007Post ID: 16226 |
Witam! Oj, tak tak... dużo się zmieniło... bardzo dużo. Dziś na pewno nie napiałbym takiego tematu :P (mam na myśli "styl"). 4 lata temu byłem 2 drugiej klasie LO, lubiłem matematykę i informatykę, z którą wiązałem plany na przyszłość. Dziś jestem studentem 2 roku informatyki na Akademii Techniczno Humanistycznej (ATH, zwanej w lokalnych kręgach Akademią Tańca i Humoru [wiem, że się powtarzam, ale to mnie niezmiennie śmieszy ;)]) w Bielsku-Białej, w trybie zaocznym. Nadal jestem osobą roześmianą - każdy kto mnie zna choć nieco bliżej, wie o tym doskonale :) Moje upodobania muzyczne nie uległy większej zmianie - moją playlistę nadal okupuje Nightwish, Blind Guardian, Linkin Park, RHCP, choć pojawiło się trochę nowości - Billy Talent, Good Charlotte, Hunter, Coma, Krypteria, Leaves' Eyes. Oprócz zmianu statusu z "uczeń" na "student" w moim prywatnym życiu nastąpiła jeszcze jedna ważna zmiana, a nawet seria zmian. Ostatnia kwestia dotyczyć będzie mojego wyglądu - przykro mi, ale mój fizys jaki był paskudny, taki jest nadal :P Pozdrawiam i również zachęcam do aktualizacji wpisów :) |
Hexe6.06.2007Post ID: 16253 |