1.05.2012
|
Od ostatniego, II Konqrsu minęły przeszło dwa lata. Zatem jak sądzę, szanowne jaskiniowe grono powita z zadowoleniem możliwość wybrania zajawek, które utrzymają się do następnego Konqrsu. Regulamin III Konqrsu Zajawkowego
1. Celem Konqrsu jest wybranie 83 zajawek, które pojawią się obok 37 stałych zajawek ("matek").
2. W konkursie mogą uczestniczyć osoby o tytule co najmniej "mieszkańca" Jaskini Behemota.
3. Część pierwsza Konqrsu polega na wysyłaniu swych propozycji zajawek.
Muszą one:
• być w liczbie maksimum 20 wynoszącej
• równie dobrze być stosowane przez mężczyzn i kobiety
• zawierać czasownik w trzeciej osobie liczby pojedynczej "np. robi, zrobi, dostaje, jest"
• trzymać klimat Osady
• być jednozdaniowe
• być numerowane
Nie mogą:
• być wulgarne, obraźliwe
• zawierać wzmianek o konkretnych osobach.
• zawierać błędów ortograficznych.
• powtarzać innych propozycji/istniejących zajawek.
4. Za łamanie powyższych punktów propozycja będzie usunięta, a w jej miejsce autor nie będzie mógł wprowadzić nowej.
5. Możliwość edycji zajawek istnieje przez cały czas trwania pierwszej fazy Konqrsu.
6. Pierwszy etap Konqrsu trwa dwa tygodnie (do 15.V.2012, godz. 12.00) 7. Po zakończeniu fazy pierwszej, zacznie się faza druga; głosowanie na najlepsze zajawki.
8. Każdy może oddać głos na 15 jego zdaniem najlepszych zajawek nie swojego autorstwa. Osadnicy mogą zagłosować na 20 propozycji.
9. Nie uzasadniamy swojego wyboru, podajemy jedynie swoje typy.
10. Można zmieniać wybrane zajawki przez czas trwania drugiej fazy Konqrsu.
11. Druga faza Konqrsu trwa 13 dni (do 28.V.2012, godz 20.00)
12. 83 zajawek z najwyższą ilością oddanych nań głosów wygrywa.
14. Wyniki nie są jawne.
|
1.05.2012
|
1. spada z drzewa
2. zastanawia się co tutaj robi
3. podsyca ogień
4. ma ochotę na kłótnię
5. kopie kalendarz
6. jest za, a nawet przeciw
7. Propozycja usunięta ze względu za łamanie jednego z zapisów Regulaminu
7 (żeby nie tracić numeracji). drapie kotka za uszkiem
8. rozgląda się za wychodkiem
9. uwielbia ładną pogodę
10. siedzi na gałęzi
11. modli się o pacnięcie trolli
12. ignoruje rozmówców
13. wyleguje się na słońcu
14. opala się w cieniu Ogniska
15. piecze kiełbaski na ogniu
16. wyjmuje ostrze i robi szaszłyki
17. rzuca kowadłem
18. dowodzi wyższości Wojny nad Śmiercią
19. woła Jeźdźców Apokalipsy do zakończenia sporów
|
1.05.2012
|
1. jest w posiadaniu magicznego artefaktu. 2. podwędza kartofle niektórym z kolejki. 3. zastanawia się nad sensem istnienia. 4. recytuje parę wersów z Necronomicon 5. z zapartym tchem ogląda przygody kucyków. 6. rzuca fireballem w heretyka. 7. ćwiczy umysł grając w kółko i krzyżyk. 8. poluje na gołębie. 9. sporządza kalendarz czerwców. 10. obiewszcza wszystkim kroniki czarnego księżyca. 11. przekazuje osobie wyżej statek w butelce. 12. twierdzi że ma świetny/ciekawy pomysł. 13. usuwa dowody po zmarłym kartoflu. 14. pielęgnuje pobliski las. 15. gra w kamienną twarz z ogniskiem. 16. pragnie zobaczyć Cthullu 17. udaje lokalnego bożka. 18. piszczy z wrażenia. 19. ukrywa się przed władzą. 20. oszukuje siebie.
|
Imbryczkolot
Field
1.05.2012
|
CELOWO PISZĘ Z MAŁYCH :P 1. próbuje zogniskować swoją uwagę.
2. zamierza osiągnąć więcej niż inni.
3. Propozycja usunięta ze względu za łamanie jednego z zapisów Regulaminu
4. planuje zbudowanie własnej dynastii.
5. czeka z niecierpliwością na sierpniowe Tajchmanalia. (co do regulaminu - od dwóch lat nie jest ten termin związany z konkretną osobą, ale dotyczy ogólnego rozwoju wypadków w trakcie pobytu w Byczynie, czyli jedzenia, picia i lulek palenia ;)) .... Będę dopisywał na bieżąco, jak mi wpadnie do głowy.
|
1.05.2012
|
1. przynosi zgrzewkę piwa dla wszystkich...
2. głosi wyższość musztardy nad keczupem...
3. sprawdza ciepłotę ognia...
4. radośnie wrzuca maturę do ogniska...
5. tańczy nad ogniskiem makarenę...
6. radośnie wspomina matury czas...
7. rzuca ziemniakami w ognisko...
8. ponyformizuje się...
9. nie boi się burzy, czasami...
10. puszcza oko do kmiecia...
11. ma potargane włosy, przez leszcze niespokojne...
12. nuci soundtrack "Janosika"...
13. pije za błędy na górze...
14. lęka się ducha tegorocznej sesji...
15. pyta się poprzednika "what is love?"...
|
1.05.2012
|
1. Propozycja usunięta ze względu za łamanie jednego z zapisów Regulaminu
2. Propozycja usunięta ze względu za łamanie jednego z zapisów Regulaminu
3. Propozycja usunięta ze względu za łamanie jednego z zapisów Regulaminu
4. kiedy trzeba potrafi zadać ból...
5. Cię obroni...
6. szanuje swojego przedmówcę...
7. pragnie wyrazić swój podziw dla intelektu przedmówcy...
8. zamierza rzucić na stos cudzy życia los...
9. Propozycja usunięta ze względu za łamanie jednego z zapisów Regulaminu
10. pragnie zaskarbić sobie przyjaźń Ogniskowiczów...
11. życie i swój czas marnuje, gdy tak bez celu się tu snuje...
|
1.05.2012
|
1. dyskutuje o wyższości Pinkie Pie nad Rarity...
2. aby zrozumieć rekursję, próbuje zrozumieć rekurencję...
3. Propozycja usunięta ze względu za łamanie jednego z zapisów Regulaminu
4. organizuje ruch oporu...
5. wchodzi na stabilną orbitę...
6. przygotowuje się do randki w ciemno...
7. radzi i nigdy Cię nie zdradzi...
8. nie wie, czy leci z nami pilot...
9. nie lubi poniedziałków...
10. przedstawia się jako Grzegorz Brzęczyszczykiewicz...
11. podziwia wybitną polską astronom, Kopernik...
12. rozdziera koszulę wobec posłów na Sejm...
13. myśli o karierze kota...
14. zatruwa studnie defetyzmem...
15. łapie ślimaki, ale te są diablo szybkie...
16. porozumiewa się alfabetem Morse'a...
17. stwierdza - QED...
18. od tysiącleci czeka na Mesjasza...
19. buduje socjalistyczny raj...
20. dokarmia wszystkie koty w okolicy...
|
7.05.2012
|
1. słucha największych hitów Fasolek...
2. robi baterie z kartofla...
3. daje na tacę...
4. mumifikuje się...
5 karmi żółwia...
6. nie boi się pająków...
7. wywołuje trzecią wojnę światową...
8. uczłowiecza trolla...
9. pożycza przyprawy od sąsiada...
10. zaprzedaje duszę...
11. nagle umiera i zmartwychwstaje...
|
7.05.2012
|
1. będzie walczyć z El Testosteronem. *
2. tworzy ziemniaczanego golema.
3. jest Winkelriedem narodów.
4. gra na bałałajce.
5. pisze "Odę do Ziemniaków".
6. idzie na obiad do Lectera.
7. wszędzie widzi plusy dodatnie i plusy ujemne.
8. rozcieńcza wodę alkoholem.
9. radośnie pląsa.
10. hoduje kaktusa na swojej dłoni.
11. ma złamane serce... I wątrobę. * Pseudonim artystyczny Marcina Najmana jakby ktoś nie wiedział.
|
10.05.2012
|
1. czujnie buja się na drewnianej ławie…
2. ładuje swoje pokłady energii ciepłem bijącym z Ogniska…
3. Propozycja usunięta ze względu za łamanie jednego z zapisów Regulaminu
4. pamięta, że ma dodać wpis w miejscu, o którym właśnie myśli…
5. patrzy bystrym wzrokiem na swojego przedmówcę…
6. pływa we wspomnieniach…
7. pod wpływem żaru Ogniska, rozpływa się w Trwaniu…
8. poszukuje wieści wartych przekazania…
9. pójdzie odwiedzić, zapomnianą przez siebie, imperialną lokację…
10. puszcza latawca na wietrze…
11. rozrzuca słowa jak ziemniaki z płóciennego worka…
12. skrycie marzy o tym, co by dzisiaj zjeść w Zakątku…
13. słucha dźwięków dobiegających z Osady…
14. sprawnie chodzi po murze Osady…
15. szykuje się na odświeżenie swoich jaskiniowych dokonań…
16. śmiało czyta w roziskrzonych oczach zebranych…
17. wspiera się własnym umysłem…
18. zarzuca mentalną wędkę na poprzedzającą wypowiedź…
19. zastanawia się nad nowym projektem dziewiarskim dla Kółka…
20. znajduje się na oświetlonej Ogniskiem ścieżce…
|
13.05.2012
|
1. wie, że nic z tego nie wyjdzie - ale spróbować można...
2. wskakuje w Portal do Imperium...
3. jest w grobowym nastroju...
4. przechadza się wśród przybyłych...
5. i tak wie swoje...
6. próbuje zgasić Ognisko...
7. kradnie osobie po lewej kartofle...
8. przynosi własne kartofle...
9. nieumyślnie podtrzymuje Ognisko...
10. próbuje rzucić nałóg kartoflowy... 11. kiwa głową z przekonaniem...
12. potakuje...
13. stara się nie negować wszystkiego...
14. uważa przez u z kreską...
15. zostaje ostatnim strażnikiem ognia...
16. wierzy w pradawną magię Ogniska...
17. obarcza winą swojego przedmówcę...
18. znajduje sens życia - o tam, pod kamieniem!
19. mruczy pod nosem zaklęcia zniszczenia świata...
20. nie poddaje się...
|
13.05.2012
|
1. prowokuje spokojem...
2. duma nad bezsensem nieistnienia...
3. nie wie i nie chce wiedzieć...
4. wykupuje ubezpieczenie od smoków...
5. ostrożnie sprawdza, czy głowa trzyma się szyi...
6. pisze haiku o kleiku...
7. wypatruje okazji do spamu...
8. trenuje szermierkę słowną na manekinach...
9. wspomina czasy zaprzeszłe...
10. rozwija się poprzez ciągłe cytanie...
11. zna kulinarne właściwości trawy...
12. degustuje najnowszy rocznik kartofli...
13. bada feng-shui krzaków...
14. organizuje wieczór liszych pieśni i tańców...
15. przechowuje dobre chwile...
16. przeskakuje nad Ogniskiem...
17. zna zastosowania sepulek...
18. pije płyn zwalczający pragnienie...
19. lęka się duchów z Krypty Map...
20. pokornie przyznaje się do pychy...
|
14.05.2012
|
1. kradnie Jedyny Pierścień...
2. daje nura w Krzaki...
3. obiecuje pomóc w zapełnieniu pergaminów w Starożytnej Bibliotece...
4. zachowuje czujność...
5. czeka i obserwuje...
6. lekko uchyla drzwi do Karczmy...
7. zwiedza Osadę...
8. tworzy mistyczne arcydzieło...
9. zapisuje się na "Pojedynek Czempionów"...
10. zasypia...
11. czyta "Czas Imperium"...
12. obiecuje pomóc w tworzeniu Jaskini...
13. gorąco dysputuje...
14. zagląda do Piwniczki...
15. gra o tron...
Narazie tyle, dopiszę coś, jak tylko przyjdzie mi do głowy. ;)
|
15.05.2012
|
I Etap Konqrsu Zajawkowego uważam za zakończony. Od teraz nie można wysuwać nowych propozycji, ani zmieniać starych. II Etap Konqrsu Zajawkowego potrwa 13 dni tj. do Poniedziałku 28 Maja, do 20stej.
Przypominam, że można zagłosować na max. 15 propozycji zajawek, a osadnicy dodatkowe 5, głosy mają być numerowane, nie uzasadniamy wyborów, autorzy propozycji nie mogą głosować na swoje propozycje.
Aby ułatwić głosowanie, kompletna lista wszystkich dopuszczonych 180 propozycji zajawek w kolejności alfabetycznej: aby zrozumieć rekursję, próbuje zrozumieć rekurencję...
bada feng-shui krzaków...
będzie walczyć z El Testosteronem...
buduje socjalistyczny raj...
Cię obroni...
czeka i obserwuje...
czeka z niecierpliwością na sierpniowe Tajchmanalia...
czujnie buja się na drewnianej ławie…
czyta "Czas Imperium"...
ćwiczy umysł grając w kółko i krzyżyk...
daje na tacę...
daje nura w Krzaki...
degustuje najnowszy rocznik kartofli...
dokarmia wszystkie koty w okolicy...
dowodzi wyższości Wojny nad Śmiercią …
drapie kotka za uszkiem...
duma nad bezsensem nieistnienia...
dyskutuje o wyższości Pinkie Pie nad Rarity...
głosi wyższość musztardy nad keczupem...
gorąco dysputuje...
gra na bałałajce...
gra o tron...
gra w kamienną twarz z ogniskiem...
hoduje kaktusa na swojej dłoni...
i tak wie swoje...
idzie na obiad do Lectera...
ignoruje rozmówców...
jest w grobowym nastroju...
jest w posiadaniu magicznego artefaktu...
jest Winkelriedem narodów...
jest za, a nawet przeciw...
karmi żółwia...
kiedy trzeba potrafi zadać ból...
kiwa głową z przekonaniem...
kopie kalendarz...
kradnie Jedyny Pierścień...
kradnie osobie po lewej kartofle...
lekko uchyla drzwi do Karczmy...
lęka się ducha tegorocznej sesji...
lęka się duchów z Krypty Map...
ładuje swoje pokłady energii ciepłem bijącym z Ogniska…
łapie ślimaki, ale te są diablo szybkie...
ma ochotę na kłótnię...
ma potargane włosy, przez leszcze niespokojne...
ma złamane serce... I wątrobę...
modli się o pacnięcie trolli...
mruczy pod nosem zaklęcia zniszczenia świata...
mumifikuje się...
myśli o karierze kota...
nagle umiera i zmartwychwstaje...
nie boi się burzy, czasami...
nie boi się pająków...
nie lubi poniedziałków...
nie poddaje się...
nie wie i nie chce wiedzieć...
nie wie, czy leci z nami pilot...
nieumyślnie podtrzymuje Ognisko...
nuci soundtrack "Janosika"...
obarcza winą swojego przedmówcę...
obiecuje pomóc w tworzeniu Jaskini...
obiecuje pomóc w zapełnieniu pergaminów w Starożytnej Bibliotece...
obwieszcza wszystkim kroniki czarnego księżyca...
od tysiącleci czeka na Mesjasza...
opala się w cieniu Ogniska...
organizuje ruch oporu...
organizuje wieczór liszych pieśni i tańców...
ostrożnie sprawdza, czy głowa trzyma się szyi...
oszukuje siebie...
pamięta, że ma dodać wpis w miejscu, o którym właśnie myśli…
patrzy bystrym wzrokiem na swojego przedmówcę…
piecze kiełbaski na ogniu...
pielęgnuje pobliski las...
pije płyn zwalczający pragnienie...
pije za błędy na górze...
piszczy z wrażenia...
pisze "Odę do Ziemniaków"...
pisze haiku o kleiku...
planuje zbudowanie własnej dynastii...
pływa we wspomnieniach…
pod wpływem żaru Ogniska, rozpływa się w Trwaniu…
podsyca ogień...
podwędza kartofle niektórym z kolejki...
podziwia wybitną polską astronom, Kopernik...
pokornie przyznaje się do pychy...
poluje na gołębie...
ponyformizuje się...
porozumiewa się alfabetem Morse'a...
poszukuje wieści wartych przekazania…
potakuje...
pożycza przyprawy od sąsiada...
pójdzie odwiedzić, zapomnianą przez siebie, imperialną lokację…
pragnie wyrazić swój podziw dla intelektu przedmówcy...
pragnie zaskarbić sobie przyjaźń Ogniskowiczów...
pragnie zobaczyć Cthullu...
prowokuje spokojem...
próbuje rzucić nałóg kartoflowy...
próbuje zgasić Ognisko...
próbuje zogniskować swoją uwagę...
przechadza się wśród przybyłych...
przechowuje dobre chwile...
przedstawia się jako Grzegorz Brzęczyszczykiewicz...
przekazuje osobie wyżej statek w butelce...
przeskakuje nad Ogniskiem...
przygotowuje się do randki w ciemno...
przynosi własne kartofle...
przynosi zgrzewkę piwa dla wszystkich...
puszcza latawca na wietrze…
puszcza oko do kmiecia...
pyta się poprzednika "what is love?"...
radośnie pląsa...
radośnie wrzuca maturę do ogniska...
radośnie wspomina matury czas...
radzi i nigdy Cię nie zdradzi...
recytuje parę wersów z Necronomicon...
robi baterie z kartofla...
rozcieńcza wodę alkoholem...
rozdziera koszulę wobec posłów na Sejm...
rozgląda się za wychodkiem...
rozrzuca słowa jak ziemniaki z płóciennego worka…
rozwija się poprzez ciągłe cytanie...
rzuca fireballem w heretyka...
rzuca kowadłem...
rzuca ziemniakami w ognisko...
siedzi na gałęzi...
skrycie marzy o tym, co by dzisiaj zjeść w Zakątku…
słucha dźwięków dobiegających z Osady…
słucha największych hitów Fasolek...
spada z drzewa...
sporządza kalendarz czerwców...
sprawdza ciepłotę ognia...
sprawnie chodzi po murze Osady…
stara się nie negować wszystkiego...
stwierdza - QED...
szanuje swojego przedmówcę...
szykuje się na odświeżenie swoich jaskiniowych dokonań…
śmiało czyta w roziskrzonych oczach zebranych…
tańczy nad ogniskiem makarenę...
trenuje szermierkę słowną na manekinach...
twierdzi że ma świetny/ciekawy pomysł...
tworzy mistyczne arcydzieło...
tworzy ziemniaczanego golema...
uczłowiecza trolla...
udaje lokalnego bożka...
ukrywa się przed władzą...
usuwa dowody po zmarłym kartoflu...
uważa przez u z kreską...
uwielbia ładną pogodę...
wchodzi na stabilną orbitę...
wie, że nic z tego nie wyjdzie - ale spróbować można...
wierzy w pradawną magię Ogniska...
woła Jeźdźców Apokalipsy do zakończenia sporów...
wskakuje w Portal do Imperium...
wspiera się własnym umysłem…
wspomina czasy zaprzeszłe...
wszędzie widzi plusy dodatnie i plusy ujemne...
wyjmuje ostrze i robi szaszłyki...
wykupuje ubezpieczenie od smoków...
wyleguje się na słońcu...
wypatruje okazji do spamu...
wywołuje trzecią wojnę światową...
z zapartym tchem ogląda przygody kucyków...
zachowuje czujność...
zagląda do Piwniczki...
zamierza osiągnąć więcej niż inni...
zamierza rzucić na stos cudzy życia los...
zapisuje się na "Pojedynek Czempionów"...
zaprzedaje duszę...
zarzuca mentalną wędkę na poprzedzającą wypowiedź…
zastanawia się co tutaj robi...
zastanawia się nad nowym projektem dziewiarskim dla Kółka…
zastanawia się nad sensem istnienia...
zasypia...
zatruwa studnie defetyzmem...
zna kulinarne właściwości trawy...
zna zastosowania sepulek...
znajduje sens życia - o tam, pod kamieniem!...
znajduje się na oświetlonej Ogniskiem ścieżce…
zostaje ostatnim strażnikiem ognia...
zwiedza Osadę...
życie i swój czas marnuje, gdy tak bez celu się tu snuje...
|
15.05.2012
|
1. Cię obroni...
2. daje nura w Krzaki...
3. głosi wyższość musztardy nad keczupem...
4. lęka się duchów z Krypty Map...
5. nie boi się burzy, czasami...
6. nieumyślnie podtrzymuje Ognisko...
7. obiecuje pomóc w tworzeniu Jaskini...
8. obiecuje pomóc w zapełnieniu pergaminów w Starożytnej Bibliotece...
9. ostrożnie sprawdza, czy głowa trzyma się szyi...
10. pielęgnuje pobliski las...
11. pije płyn zwalczający pragnienie...
12. podsyca ogień...
13. porozumiewa się alfabetem Morse'a...
14. pragnie zaskarbić sobie przyjaźń Ogniskowiczów...
15. prowokuje spokojem...
16. przeskakuje nad Ogniskiem...
17. przygotowuje się do randki w ciemno...
18. pyta się poprzednika "what is love?"...
19. zagląda do Piwniczki...
20. zna kulinarne właściwości trawy...
|
15.05.2012
|
1. ćwiczy umysł grając w kółko i krzyżyk...
2. degustuje najnowszy rocznik kartofli...
3. głosi wyższość musztardy nad keczupem...
4. łapie ślimaki, ale te są diablo szybkie...
5. ma złamane serce... I wątrobę...
6. nie boi się burzy, czasami...
7. ostrożnie sprawdza, czy głowa trzyma się szyi...
8. pije płyn zwalczający pragnienie...
9. pisze haiku o kleiku...
10. prowokuje spokojem...
11. próbuje rzucić nałóg kartoflowy...
12. robi baterie z kartofla...
13. rozcieńcza wodę alkoholem...
14. trenuje szermierkę słowną na manekinach...
15. zna kulinarne właściwości trawy...
|
16.05.2012
|
W ogóle mało ciekawy wybór jest, większość zajawek jest oklepana, nieregulaminowa albo zwyczajnie nudna :/ 1. gra o tron...
2. i tak wie swoje...
3. ignoruje rozmówców...
4. kiedy trzeba potrafi zadać ból...
5. ma ochotę na kłótnię...
6. nie lubi poniedziałków...
7. pije za błędy na górze...
8. pisze haiku o kleiku...
9. radośnie wspomina matury czas...
10. uczłowiecza trolla...
11. udaje lokalnego bożka...
12. wspiera się własnym umysłem…
13. zamierza osiągnąć więcej niż inni...
14. zamierza rzucić na stos cudzy życia los...
|
16.05.2012
|
1) Duma nad bezsensem nieistnienia.
2) Gorąco dysputuje.
3) I tak wie swoje.
4) Jest w grobowym nastroju.
5) Jest w posiadaniu magicznego artefaktu...
6) Kradnie osobie po lewej kartofle.
7) Lęka się duchów z Krypty Map...
8) Ma złamane serce... i wątrobę...
9) Mumifikuje się...
10) Nuci soundtrack "Janosika"...
11) Piecze kiełbaski na ogniu...
12) Pije za błędy na górze.
13) Pływa we wspomnieniach.
14) Ponyformizuje się.
15) Przeskakuje nad ogniskiem.
|
16.05.2012
|
1. Cię obroni...
2. czeka i obserwuje...
3. daje nura w Krzaki...
4. duma nad bezsensem nieistnienia...
5. i tak wie swoje...
6. kiwa głową z przekonaniem...
7. nie poddaje się...
8. obiecuje pomóc w tworzeniu Jaskini...
9. ostrożnie sprawdza, czy głowa trzyma się szyi...
10. patrzy bystrym wzrokiem na swojego przedmówcę…
11. podsyca ogień...
12. pragnie wyrazić swój podziw dla intelektu przedmówcy...
13. prowokuje spokojem...
14. szanuje swojego przedmówcę...
15. śmiało czyta w roziskrzonych oczach zebranych…
16. wspomina czasy zaprzeszłe...
17. zastanawia się nad sensem istnienia...
|
17.05.2012
|
1. czeka i obserwuje...
2. radzi i nigdy Cię nie zdradzi...
3. czyta "Czas Imperium"...
4. ćwiczy umysł grając w kółko i krzyżyk...
5. drapie kotka za uszkiem...
6. trenuje szermierkę słowną na manekinach...
7. gra o tron...
8. i tak wie swoje...
9. jest za, a nawet przeciw...
10. kiwa głową z przekonaniem...
11. lekko uchyla drzwi do Karczmy...
12. ładuje swoje pokłady energii ciepłem bijącym z Ogniska…
13. łapie ślimaki, ale te są diablo szybkie...
14. ma ochotę na kłótnię...
15. ma potargane włosy, przez leszcze niespokojne...
16. ma złamane serce... I wątrobę...
17. myśli o karierze kota...
18. nie poddaje się...
19. zamierza osiągnąć więcej niż inni...
20. wyleguje się na słońcu...
|