Oberża pod Rozbrykanym Ogrem

Zatęchłe Archiwum - "Obóz najemników"

Osada 'Pazur Behemota' > Zatęchłe Archiwum > Obóz najemników
Wędrowiec: zaloguj, wyszukiwarka
Sharra

Sharra

4.03.2007
Post ID: 8711

Ja się zgłaszam.

DruidKot

DruidKot

4.03.2007
Post ID: 8712

Dodana jesteś :).

Do Bram. Wiedziałaś, że o nie chodzi?

Mam nadzieję, bo niejasno się wyraziłem tam wyżej...

Pozdrawiam,
DruidKot

Eru

Eru

4.03.2007
Post ID: 8713

tylko pamietaj DK, że ja z ghostem ruszyliśmy do Bram w celu odczarowania Gabusa!
(czekam na magie percepcji, bo to nią się bede posługiwał i kciałbym wiedzieć co będe mógł robić)

*
do wszystkich: może ustalimy system dodoawania umi po balladach... bo pare osób już powinno mieć jakieś plusy...

Ghost

Ghost

4.03.2007
Post ID: 8714

Owszem, wyruszyliśmy tam. A ja muszę jeszcze wnieść parę poprawek do karty postaci, bo coś za mało zwinny jestem, jeszcze mie byle chłystek ze ściany zrzuci, jak biegać będę...

DruidKot

DruidKot

4.03.2007
Post ID: 8715

Gołstowi dodałem punkt precepcji w nowych statystykach - za Smoczy Kryształ.

Eru - wywal "Opanowanie", a zręczność zamień na "Precepcję". Potem przy "Inteligencji" postaw coś takiego: [color-#99ff00][+ 1][/color] , zamieniając myślnik w pierwszym tagu "[color]" na znak "=".

Pozdrawiam,
DruidKot

Eru

Eru

4.03.2007
Post ID: 8716

dodać, moge dodać, ale nic nie bede zmieniał bo w zasadach jasno stoi:

[quote:8b9f63ec9a]Każdy gracz posiada 8 cech.

Siła
Refleks
Kondycja
Charyzma
Inteligencja
Siła Woli
[b:8b9f63ec9a]Zręczność
Opanowanie[/b:8b9f63ec9a]
[/quote:8b9f63ec9a]

DruidKot

DruidKot

4.03.2007
Post ID: 8717

Faktycznie, osiem... :)

Ale miało być siedem, i z precepcją... :|

Eru

Eru

4.03.2007
Post ID: 8718

[quote:34583e0aee="Nami, trochę po moim poście cytowanym przez DK(str.16)"]Do wszystkich cechy. Nazwy cech zgadzają się z nazwami zastosowanymi w [b:34583e0aee]Uniwersytecie Rzemiosła[/b:34583e0aee]. Zmiany zaszły w zasach więc proszę o przeczytanie.[/quote:34583e0aee]

uniwersytetu rzemiosła nie będe cytował, każdy może sobie sprawdzić co tam jest

[size=9:34583e0aee][color=#99ff00:34583e0aee]Tysięczny post :)! - DK[/color:34583e0aee][/size:34583e0aee]

Nami

Mistrzyni Zagadek Nami

4.03.2007
Post ID: 8719

Nazwy cech są z Uniwersytetu rzemiosła - jeśli nie pasuje proszę sobie pozmieniać :P Ja starałam się, żeby wszystko się zgadzało i nie było wątpliwości.

Magia percepcji i nekromacja uzupełniona. Jak będę miała czas to jeszcze dopisze do tych list jakieś czary z podręcznika D&D, żeby urozmaicić listy.

Nagash

Nagash

4.03.2007
Post ID: 8720

DruidKocie jeżeli można to ja chętnie sie dołącze do twojej ballady o ile jeszcze " nabór " jest aktualny...

DruidKot

DruidKot

4.03.2007
Post ID: 8721

Jasne :). Gotowe :).

Nami

Mistrzyni Zagadek Nami

4.03.2007
Post ID: 8722

Osoby, które mają uzupełnić kartę:

- Denadareth
- Sharwyn
- Drag
- Nagash
- Isligton
- DevilOko
- Iscu

Ile można prosić o wprowadzenie zmian do kart postaci? Od środy zacznę być nie miła, jeśli nie będzie dopisanych poprawnych statystyk.

Na pochwałę zasługują: Eru, DK i Ghost (siebie nie licze, chociaż też mam już poprawioną kartę).

Nagash

Nagash

4.03.2007
Post ID: 8723

Dzięki :-)

Eru

Eru

4.03.2007
Post ID: 8724

Dziekuje bardzo za pochwałe :)
Do Ghosta: ja używam magii percepcji a nie ognia. Na razie nie ma tam zaklęć ofensywnych ale mam nadzieję że Islington (on tez posługuje się tą magią) lub Nami coś wymyślą

Do Nagasha: Cobalta NIE MA już z nami w Bramach Umysłu - zgubił się na mokradłach. [color=#99ff00:2403c68d87][size=9:2403c68d87]Przypisek ja?! usunę nawias i napis, coby nie było :> - przyp. naprawdę DruidKot :).[/color:2403c68d87][/size:2403c68d87]

PS. Nagash - czytaj dokładnie wszystko co było napisane poprzednio bo na razie cos mi się wydaje ze tego nie robisz.

[b:2403c68d87]Ghost: Eru, umiesz czytać? Nasz lisz nazywa się NAGASH, nie NAGSH. Nagsh to są szwedzkie żarówki.[/b:2403c68d87]

Nami

Mistrzyni Zagadek Nami

4.03.2007
Post ID: 8725

[quote:bf901f98bc="Eru"]
[size=9:bf901f98bc]PS. Nagash - czytaj dokładnie wszystko co było napisane poprzednio bo na razie cos mi się wydaje ze tego nie robisz [/size:bf901f98bc][/quote:bf901f98bc]

Czytaj lepiej dokładnie i nie rób zamieszania jak w Balladzie Dena. Bo osobiście będę usuwała Twoje posty... albo po prostu naucz się czytać ze zrozumieniem bo zacznę na prawdę być nieprzyjemna.

Eru: jak znajdę jeszcze jakieś czary [a przeglądne w najbliższym czasie podręcznik D&D] do oczywiście dopiszę.

Ghost

Ghost

4.03.2007
Post ID: 8726

DeKa w Bramach Umysłu zapodał przykład poprawy, jaka ma występować w balladach, tym razem poszło o magię umysłu użytą na szkielety. Tak to ma wyglądać.

DruidKot

DruidKot

4.03.2007
Post ID: 8727

Ja nie rozumie :). Czyli zrobiłem dobrze, tak? :>

BTW, w Bestariuszu jest krótka notka o odpornościach nieumarłych :).

Pozdrawiam,
DruidKot

Eru

Eru

4.03.2007
Post ID: 8728

1.a skąd miałem wiedzieć że magia percepcji nie działa na nieumrłych(nie ma magii umysłu ;)) [ najlepiej by było skasowac tamtego posta]

2. jeszcze nie grałem z Nagashem i nie przyzwyczaiłem sie do jego imienia

3. Wątpie, od wątpić, czyli nie wierzyć w coś

Ghost

Ghost

4.03.2007
Post ID: 8729

[quote:57492e8284="Eru"]3. Wątpie, od wątpić, czyli nie wierzyć w coś[/quote:57492e8284]

wątpić
[b:57492e8284]wątpię[/b:57492e8284], wątpią; wątp; wątpiłby, wątpiono by

TAKA jest poprawna odmiana, powtarzam, "wątpie" to po staropolsku wnętrzności... "ę" na końcu, nie "e"...

DruidKot

DruidKot

4.03.2007
Post ID: 8730

Gołst: Czepiasz się... :P

Eru:
Precepcja to magia władająca zmysłami - iluzje i zauroczenia. Trzeba to brać na zdrowy rozsądek... Niektóre czary z precepcji działają na nieumarłych, inne nie. Jak wszystko :) ...

Eru2:
Nic nie kasować :>!

Pozdrawiam,
DruidKot