Oberża pod Rozbrykanym OgremZatęchłe Archiwum - "Szkoła Gladiatorów" |
---|
Irvin26.02.2004Post ID: 9760 |
Ale nazwa :) Tutaj możecie pisać wasze nowe umiejętności. Nie przepisuje tych standardowych z zasad. Każda nowa umiejętność powinna zawierać opis. |
Eru28.02.2004Post ID: 9761 |
Obróbka drewna - wykonywanie strzał, łuków, tarcz, szałasów, kołków, ogólnie wszystkiego co jest z drewnem związane. Wraz z polepszaniem tej umiejętności niektóre rzeczy będzie można robić szybciej, inne lepiej, Manipulacje nad magicznością przedmiotów - możliwość rzucania na przedmioty niezbyt potężnych zaklęć. Odporność na zaklęcia działające na umysł i zmysły - zwiększona odporność na zaklęcia działające na umysł i zmysły np. na hipnozę, zauroczenia, czy iluzje. |
DruidKot27.05.2004Post ID: 9762 |
Dwie sprawy: Ech... Nie sprawdzi się... To jest dobre w takim Diablo, ale tu...? * * * Sprawa druga: |
Eru30.05.2004Post ID: 9763 |
DK - dość szybko się skapnąłeś że posiadam taką umiejętność......... chdziło mi mo możliwość zaczarowywania przedmiotów, np. pergaminów, strzął, broni ALE tylko do pewnoiego staponia...................... tzn. na takowe rzeczy nie rzuca sie potężnych czarów....... |
DruidKot9.10.2004Post ID: 9764 |
Hmmm... Czy pod umiejętność "Wykrycie Magii" podchodzi wykrywanie iluzji? Byłbym wdzięczny za odpowiedź... Pozdrawiam, |
Mistrzyni Zagadek Nami9.10.2004Post ID: 9765 |
Hmm wydaje mi się, że tak. Bo jednak Iluzja jest częścią Magii jakby nie patrzeć. Ale nie jestem pewna czy można jej wykrycie zaliczyć do całości wykrywania magii, bo to powinno zależeć od profesji danej osoby - jakie ma zdolności wykrywania magii (a dokładniej jakiego typu)... :P |
DruidKot9.10.2004Post ID: 9766 |
Ekhm :P No to zdecyduj się, czy rozbijasz tą umiejętność na dwie, czy wykrycie iluzji podchodzi pod wykrycie magii :> ... Ja jestem za tym, by wykrycie magii zmienić na wykrycie iluzji, bo co niby wykrywać można w magii?... Iluzję :) Pozdrawiam, PS. Nie spodziewałem się tak szybkiej odpowiedzi... :> Fajnie :) |
Ghost9.10.2004Post ID: 9767 |
GRUMBELLGAST Skupienie - zamiana w kota o losowym wyglądzie. (Dostępna od Drogi Odkupienia) |
Mistrzyni Zagadek Nami9.10.2004Post ID: 9768 |
No to tak : Wykrycie iluzji - to wykrycie iluzji i tyle. Wykrycie magii - to będzie coś innego niż wykrycie iluzji. Chodzi mi o to, że np. można wyczuć lekką woń magii w danym pomieszczeniu, lub w momencie rzucania czaru... o to mi chodzi z wykryciem magii ;) |
Ghost24.12.2004Post ID: 9769 |
ANTHONY "KRWAWY KRUK" EDWARDS Okrzyk Bitewny - przełamuje strach i działanie niektórych słabszych aur i czarów, zwiększa morale innych bohaterów, ale powoduje, że Anthony się męczy, jest bardziej podatnego na ciosy i jest okropnie osłabiony - może nawet zemdleć. |
Hellscream2.03.2008Post ID: 24806 |
Zawołania (Łowcy Demonów) Zawołania to proste zaklęcia, podobne do wiedźmińskich Znaków. Różnią się tym, że nie jest wymagane wykonywanie gestów lecz słów. Istnieją 4 Zawołania: - Cios Zza Grobu (stożek skalny nagle wyrastający z ziemi) - Krzyk Piekła (wrzask przerażający okolicznych wrogów) - Zmysł Łowcy (pozwala wyczuć okoliczne demony) - Zew Krwi (wyzwala pierwotne instynkty Łowcy, zwiększając jego tężyznę fizyczną) |
Nekros2.03.2008Post ID: 24818 |
Czerpanie mocy z magicznych przedmiotów (chyba tłumacyć nie musze:)). |
Ynaf2.03.2008Post ID: 24845 |
Zbójczy zmysł- Pozwala danemu łowczemu skupić swoje zmysły, dzięki czemu potrafi zadać kilkakrotnie większe obrażenia. Mistrz kotła- Pozwala wykryć wszystkie złowrogie mikstrury, a także dodaje umiejętność sporządzania "mikstur wyższych". |
Fergard16.03.2009Post ID: 42180 |
Starcie z Krakenem obudziło pierwotną bestię drzemiącą w Fergardzie. Demona, potężnego i okrutnego, ale także głupiego - Xipanticusa. Fergard może zmienić się w tego demona, gdy zagrożenie jest ewidentne i ekstremalne lub w przypadku poważnego wyprowadzenia z równowagi. Ponieważ Fergard zmienia się w zupełnie nową istotę, podam wszystkie jej niezbędne parametry: Wiek - ok. 120 lat Atrybuty: Siła - 15 Umiejętności: Walka wręcz - Bardzo dobry Ekwipunek - Żaden, nie licząc przepaski biodrowej. Wady - Głupi jak but, a co za tym idzie łatwo można go przekupić pożywieniem, przymusić magicznie bądź wyeliminować z gry. Dla wprawnego maga percepcji nie będzie zbyt groźnym przeciwnikiem, o ile zdąży rzucić zaklęcie. Przy okazji średnio mu idzie odróżnianie wrogów od sprzymierzeńców. Jeżeli ktoś ma charakterystyczne ubranie bądź kształt i jest przyjaźnie nastawiony, Xipanticus nie zaatakuje go. W innych przypadkach... Dziękuję. Trzeba będzie też opisać Daevę - Drugiego demona, ale to we właściwym momencie. |