Oberża pod Rozbrykanym OgremZatęchłe Archiwum - "Obóz najemników" |
---|
Mistrzyni Zagadek Nami4.03.2007Post ID: 8645 |
Hmm zastanawiam się nad propozycją Ghosta na temat tego zarysu tylko kart postaci, głównych cech. Wydaje mi się, że to byłby łatwiejszy sposób na karty postaci, ale nie chcę wprowadzać czegoś o co znów się będziecie bulwesrować. Ale nie będzie też tak, że każdy będzie wielkim herosem, czy bogiem. Na to trzeba będzie zapracować. |
Ghost4.03.2007Post ID: 8646 |
Sharwyn już przyjąłem do drużyny, witamy w nienormalnej grupie dowodzonej przez nienormalnego gościa, który ma nienormalny cel ;) Dragonthan, twoje imię poprawiłem. Mam nadzieję, że ten nietypowy pomysł na balladę - zero walki, więcej przekradania się i myślenia - się podoba? :) |
Eru4.03.2007Post ID: 8647 |
Do Nami: najlepiej będzia jak coś napiszesz juz tak dokładnie żeby było wiadomo jak to bedzie wyglądać Do Ghosta: ciekawy pomysł, ale mam wrażnie że zanim wyjdziemy to się poleje duuużo krwi :). Moim zdaniem trochę za dużo wziąłeś z filmu, ale jeśli wszystko dobrze podepniesz pod fantasy to będzie wszystko okej (te wszystkie super zabezpieczenia..., winda, kody itp) |
Ghost4.03.2007Post ID: 8648 |
Eru - windy akurat istniały w tych czasach. ;) Co do kodów i zabezpieczeń... To akurat wcisnąłem żeby za łatwo nie było. Należy pamiętać, że w mojej balladzie istnieje ryzyko wpadki... |
DevilOkO4.03.2007Post ID: 8649 |
Nie wiem Ghost czy patrzyłeś na karty postaci jak wymyślałeś tą balladę ale te wszytkie generatory, windy, dżwignie... są stworzone dla mojej postaci :lol: |
Ghost4.03.2007Post ID: 8650 |
Devil, ja cię mogę z chęcią przyjąć ;) Patrzałem w karty postaci, jeno ja nie mam zamiaru bawić się w przymusowe dołączanie... Jak chcesz, to mogę cię dołączyć do Ballady. |
Mistrzyni Zagadek Nami4.03.2007Post ID: 8651 |
No to tak, cechy stałe : Siła, Refleks[zręczność], Charyzma, Inteligencja, Siła Woli, Percepcja, Wytrzymałość. Każda cecha na początku ustawiona byłaby na wartość 5 u każdego. Osoba dostaje jeszcze 5 ptk w sumie i może podwyższyć co chce np. w sumie mieć wartość siły 10 ale reszta 5. To już będzie zależało od was. Postacie będą musiały mieć wypisane na czym znają się bardzo dobrze, na czym dobrze a na czym po prostu kiepsko. Dodatkowo nieobowiązkowe wady i zalety, no i ustalić jakiś system dodawania bonusów, co ballade - co poziom, jakaś specjalna umiejętność albo profit do jakieś cechy. To jest jeszcze do dyskutowania. Ale według mnie pomysł Ghosta jest dobry, o wiele łatwiejszy niż obliczanie możliwości , szczególnie, że nikt się tego nie trzyma a Ballady i tak mają charakter opisowy. Przemyślcie to i napiszcie co o tym sądzicie. |
Ghost4.03.2007Post ID: 8652 |
Ja dodam tylko objaśnienia zdolności: Siła - czyli standardowo, udźwig, siła ciosów w walce wręcz itp. Należy pamiętać, że postać z siłą na 10 będzie miała problemy z kradzieżą i otwieraniem zamków - a nuż za mocno pociągnie sakiewkę albo zgniecie wytrych. Co do profitów co balladę... Polegałoby to na wybraniu sobie określonej zdolności, np: Spostrzegawczość I inne zdolności... I jeszcze jedno... Wprowadziłbym pancerze. Nie byłoby tego za dużo - ale jakieś skórzane pancerze, skórzane ćwiekowane, paskowe, płytowe czy tam wspomagane mogłyby być... Taki np. ciężki, nieporęczny, wytrzymały Pancerz Wspomagany - +3 do Siły, -2 do Refleksu. |
Mistrzyni Zagadek Nami4.03.2007Post ID: 8653 |
Ale wtedy jest za mało punktów podstawowych i do podziału bo jak masz -2 do refleksu a nic więcej się nie dodało to jest się totalną ciamajdą.... Ale pomysł uważam nadal za dobry, tylko trzeba pomyśleć nad jakimś sensownym poziomem przydziału punktów. [b:d925a0351f]Ghost: Nami, to tylko sugestia. Należy pamiętać, że źle się łazi w takim wielkim, magicznym pancerzu wspomaganym...[/b:d925a0351f] |
Dragonthan4.03.2007Post ID: 8654 |
Ha... Ballada Ghost`a przypomina mi film Ocean`s Eleven... co wy o tym sądzicie? |
Ghost4.03.2007Post ID: 8655 |
Ocean's Eleven oglądałem, i to z niego zaczerpnąłem pomysł z generatorem i windą. Reszta to już mój mój pomysł, bo balladę chciałem założyć już tydzień temu, ale nie wszystko było dopracowane. :P |
Mistrzyni Zagadek Nami4.03.2007Post ID: 8656 |
Panowie :p co mnie skąd jest pomysł na Ballade :D akurat Ocean's Eleven oglądałam i mi się podobało, ale w tym momencie bardziej mnie interesuje wasze zdanie na temat nowego systemu - niestety jest już on na poprzedniej stronie. |
Eru4.03.2007Post ID: 8657 |
[b:9650489ed8]wygląda dobrze [/b:9650489ed8], ale mnie najbardziej by pasowało zobaczenie go w całości (jak juz go wszyscy wstepnie zaakceptują), bo takie patrzenie w kawałkach jakoś mi nie pasuje (może to trochę dziwne, ale jednak wolałbym go zobaczyć w całości) [quote:9650489ed8] Postacie będą musiały mieć wypisane na czym znają się bardzo dobrze, na czym dobrze a na czym po prostu kiepsko.[/quote:9650489ed8] to i tak sa poziomy umi :) co do wad i zalet: jeśli ktoś chciałby miec jakąś zaletę to i musiałby mieć wadę (taka moja propozycja) |
Mistrzyni Zagadek Nami4.03.2007Post ID: 8658 |
Nie to nie będzie tak jak poziomy umiejętności... np. osoba z tym otwieraniem zamków ma (3) a pisze w Balladzie,że za pierwszym razem udało jej się otworzyć, a to nie jest z równoznaczne z np. dobrym znaniem, że nie wychodzi za pierwszym razem ale już za 2 lub 3 jej się dopiero uda. Co z tego, że liczby są teraz, nikt nie zwraca na to uwagi jak coś pisze w Balladzie, po tych zmianach będzie się musiał do tego stosować... jeżeli nie, to posty będą zmieniane, albo po prostu kasowane (najczęściej ta druga opcja przeze mnie będzie uskuteczniana jak będę widzieć, że ktoś mimo ostrzeżeń nie stosuje się do reguł) . |
DevilOkO4.03.2007Post ID: 8659 |
[quote:e4b82f93fa] Postacie będą musiały mieć wypisane na czym znają się bardzo dobrze, na czym dobrze a na czym po prostu kiepsko.[/quote:e4b82f93fa] Ale jak będzie wygładało rozgraniczenie między dobrą a bardzo dobrą znajomością jakiejś umiejętności. Zostańmy przy tym przykładzie z otwieraniem zamków. Czy to będzie trwało dłużej pod względem czasu, ilości prób czy cokolwiek innego? |
Ghost4.03.2007Post ID: 8660 |
Wolisz zabawy w Super Hiper Mega Herosów (a popromujmy dzieło Galadora! :))? Trubadurowie to moderatorzy, więc mogą zedytować posta i coś tam poprawić. Rzecz jasna, beznadziejna zdolność otwierania zamków nie wyklucza szansy ich otwarcia - ale nie zawsze, bez przesady... |
DruidKot4.03.2007Post ID: 8661 |
To ja proszę o przykład. Jak by taki profil wyglądał? * * * Straszne. Dzień mnie nie było, i Gołst ma balladę. Pozdrawiam, [b:75fe6dd834]Ghost: Phah! :) Dziękuję. ;)[/b:75fe6dd834] |
Ghost4.03.2007Post ID: 8662 |
Cadd Grumbellgast Siła: 5 Umiejętności: Profity: Cechy: |
Eru4.03.2007Post ID: 8663 |
DK: nie maret sie za bardzo - jak sobie zrobisz w wordzie statystykę słów lub zdań obu ballad to mam wrażenie że ballada DK bedzie miała większą ich ilość [b:afa9f5235f]Ghost: Głównie dlatego, że w Ryzykownej Grze stosujecie system dialogów "Ja mówię jedno zdanie, a potem XXX mówi swoje, nie wyręczam go" ;)[/b:afa9f5235f] |
DruidKot4.03.2007Post ID: 8664 |
I słusznie, że nie wyręczasz. To dość głupie i niezręczne mówić w czyimś imieniu... |