Oberża pod Rozbrykanym OgremZatęchłe Archiwum - "Obóz najemników" |
---|
Ghost4.03.2007Post ID: 8977 |
[quote:13c81a348e="Nami"]Z karty Fristrona Tyż uważam, że nieszczególnie szczęśliwe cechy... Opanowanie ma wpływ na zdolności strzeleckie, rozmowę, rzucanie trudniejszych zaklęć oraz wpływ na różne działania w kiepskich warunkach. Ale czy twojej postaci aż tak się przyda? Do tego niskie cechy, że tak powiem, fizyczne. Generalnie, to za dużo obniżasz z umiejętności. W każdej balladzie byle chucherko może cię zabić, więc sugerowałbym jeszcze raz kartę przemyśleć... [b:13c81a348e]CHWILUNIA![/b:13c81a348e] Coś się bajzel w Zasadach fRPG robi - tera dopiero na to uwagę zwróciłem przy okazji karty Fristrona... Jak Nami sprawdzała moją kartę postaci, powiedziała, że wszystko kul - więc albo czytała nieuważnie i na Percepcję uwagi nie zwróciła, albo ktoś nam skórkę od banana pod nogi rzucił i zamienił ją miejscami ze Zręcznością - czyli to na "P" poszło w diabły, a to na "Z" wróciło do łask. I się pytam po raz kolejny PO KIEGO GRZYBA? Się teraz biję w pierś, bo tyle razy zaglądałem do Galerii, a nie zwracałem na to uwagi... |
Mistrzyni Zagadek Nami4.03.2007Post ID: 8978 |
[quote:26689ad0c3="Ghost"]Generalnie, to za dużo obniżasz z umiejętności. W każdej balladzie byle chucherko może cię zabić, więc sugerowałbym jeszcze raz kartę przemyśleć...[/quote:26689ad0c3] Heh jak chce się szybko życia pozbyć to czemu nie ;). Moja postać też jest jakoś magiem, ale nie jestem fajtłapą i umiem walczyć w zwarciu i z dystansu. W sumie nie powinno się przeginać ani w jedną ani w drugą stronę z cechami, ponieważ napakowanego maga można zabić jednym lekkim cięciem, a napakowanego mięśniaka jednym atakiem mentalnym... No ale to przecie Ty będziesz grał tą postacią a nie ja ;) |
Fristron4.03.2007Post ID: 8979 |
[quote:82c62104f5="Nami"]Z karty Fristrona Uważam,że źle dobrałeś cechy, ponieważ poniżej 7 spadają rekacje na czynnki. Masz bardzo małą zręczność = słabej umiejętności posługiwania się mieczem czy łukiem. Siła 5 czyli za dużo nie udźwigniesz ekwipunku, jak również nie możesz mieć ciężkiej zbroi (np. płytówki) i nie masz dużych szans w walce z kimś kto ma większą siłę nawet już o 1. Refleks = 6, a co za tym idzie masz trochę zwolniony niż reszta. Natomiast przez zaniżoną Kondycję po przebięgnięciu 100m łapiesz zadyszkę, gdy inni sobie dalej lekko biegną. [quote:82c62104f5]- różdżka Lastmodorn [/quote:82c62104f5] Co to jest i jakie ma właściwości? [/quote:82c62104f5] Uff... [quote:82c62104f5="w mojej karcie ja sam żem teraz, po poprawce"] Już lepiej mam nadzieję :) . AD.Lastomodorn EDIT: Wpisane do karty. |
Mistrzyni Zagadek Nami4.03.2007Post ID: 8980 |
No i cacy ;) |
Ghost4.03.2007Post ID: 8981 |
Jerhem... [quote:52ef21ee49="Ja sam stronę wcześniej"] Coś się bajzel w Zasadach fRPG robi - tera dopiero na to uwagę zwróciłem przy okazji karty Fristrona... Jak Nami sprawdzała moją kartę postaci, powiedziała, że wszystko kul - więc albo czytała nieuważnie i na Percepcję uwagi nie zwróciła, albo ktoś nam skórkę od banana pod nogi rzucił i zamienił ją miejscami ze Zręcznością - czyli to na "P" poszło w diabły, a to na "Z" wróciło do łask. I się pytam po raz kolejny PO KIEGO GRZYBA? Się teraz biję w pierś, bo tyle razy zaglądałem do Galerii, a nie zwracałem na to uwagi...[/quote:52ef21ee49] Ktoś to przeczytał prócz mnie? Percepcja była cały czas w Zasadach i nagle trafił się wielki kombek Zręczności... |
Mistrzyni Zagadek Nami4.03.2007Post ID: 8982 |
Wiesz ja nie zwróciłam uwagi na to co napisałeś na poprzedniej stronie, ponieważ nie wracam do poprzednich stron (jak już to żadko) a już tym bardziej nie czytam po 100 razy wcześniej postów... Ehh... mówiłam wcześniej, że umiejętności dopasowuje do Uniwerku Rzemiosła... Jak chcesz to popraw. Ale w zasadach napisałam Zręczność, bo nie miałam czasu modzić i się zastanawiać się jak podzielić te ze zręczności bo nie wszystkie pasują do percepcji. Chesz to popraw, przecie nikt Ci nie broni...A jak sprawdzałam Twoją kartę może nie zwróciłam na to uwagi, ja też przecież nie jestem nieomylna. |
Eru4.03.2007Post ID: 8983 |
ja tak patrzę na umi Fristrona, to jestem lekko zdziwiony... no i po co dwa rodzaje magii? zwykle magowie trzymają sie jednego rodzaju + kilka słabszych, no i teoria czarów na bdb, też zupełnie nie wiadomo po co.... ale to jest moja [b:2da0fee8cf]bardzo subiektywana [/b:2da0fee8cf]opinia |
Fristron4.03.2007Post ID: 8984 |
Co do dwóch rodzajów magii. Podoba mi się właśnie ta kombinacja: ogień-powietrze. A skoro podoba, to wrzuciłem do karty. [quote:75e4a37fc9] :arrow: Czaroznawstwo/Teoria czarów Podobnie tutaj. Spodobała mi się ta umiejętność, uznałem ją za wartą bdb. Głównie ze względu na to, że do podstawy magii. Umiejętności nie zmienię. Amen. |
Ghost4.03.2007Post ID: 8985 |
[quote:ebb8c02b4b="Nami"]Wiesz ja nie zwróciłam uwagi na to co napisałeś na poprzedniej stronie, ponieważ nie wracam do poprzednich stron (jak już to żadko) a już tym bardziej nie czytam po 100 razy wcześniej postów... Ehh... mówiłam wcześniej, że umiejętności dopasowuje do Uniwerku Rzemiosła... Jak chcesz to popraw. Ale w zasadach napisałam Zręczność, bo nie miałam czasu modzić i się zastanawiać się jak podzielić te ze zręczności bo nie wszystkie pasują do percepcji. Chesz to popraw, przecie nikt Ci nie broni...A jak sprawdzałam Twoją kartę może nie zwróciłam na to uwagi, ja też przecież nie jestem nieomylna.[/quote:ebb8c02b4b] No to przepraszam, widać nie zauważyłem. Umiejętności prawdopodobnie zedytuję odpowiednio i poprzenoszę... Robota żmudna - ale chyba tak zrobię. |
DruidKot4.03.2007Post ID: 8986 |
Hm, co do tych przedmiotów... Można założyć nowy temat o ich właściwościach. Albo pisać o tym w Bestiariuszu [odpowiednio zmieniając jego nazwę]. Pozdrawiam, |
Mistrzyni Zagadek Nami4.03.2007Post ID: 8987 |
Bestiariusz to bestiariusz i niech tak pozostanie. Ghost:ja to mogę zrobić na feriach w sumie to mam je od poniedziałku (14) ale w niedzielę wracam z Krakonu i muszę się wyspać, po 4 dniach. Więc podejrzewam, że tak koło wtorku (przyszłego) będę zdatna do pracy. Jak będziesz miał chwilę to napisz mi na maila czy PM jak to mniej więcej widzisz, co w jakiej grupie a ja się już zajmę przeniesieniem tego ;) |
Ghost4.03.2007Post ID: 8988 |
No i wpisałem ja opisy działania swoich magicznych broni... Starajcie się wzorować na tamtym poście - czyli (opcjonalnie) nazwa magicznej funkcji, nazwa broni która ją posiada, oraz krótki opis funkcji. Nami - nie będę ci roboty na głowę zwalał, już i tak przyjęłaś pracę usuwania dopisków i podpisów z postów w balladach. Uniwersytetem Rzemiosła ja się zajmę, ale jeśli naprawdę chcesz - to możesz się tym zająć (ale chyba nie zdążysz. ;P). |
Mistrzyni Zagadek Nami4.03.2007Post ID: 8989 |
[quote:b38b196573="Ghost"]Nami - nie będę ci roboty na głowę zwalał, już i tak przyjęłaś pracę usuwania dopisków i podpisów z postów w balladach. Uniwersytetem Rzemiosła ja się zajmę, ale jeśli naprawdę chcesz - to możesz się tym zająć (ale chyba nie zdążysz. ;P).[/quote:b38b196573] Zdążę :D Dopiski w Balladach za chwile powywalam :) Bo nie mam co robić - w sumie może i mam ale nie mam zamiaru tego dzisiaj tykać palcem :]. Więc napisz mi jak to byś widział a ja się tym zajmę w swoje ferie :P |
Fristron4.03.2007Post ID: 8990 |
[quote:aa859256be="Kot w swoim Magicznym Ekwipunku"]Ikonograf - Małe urządenie w kształcie sześcianu, wewnątrz którego są dwa chochliki. Po wciśnięciu dużego przycisku te natychmiast rysują to, co widzą przez szybkę ikonografu. [/quote:aa859256be] Zapożyczenie od Pra[b:aa859256be]t[/b:aa859256be]chetta (PraTchetta - przyp. Ghost), nieprawdaż? ( bynajmniej nie mówię, że złe :) ). |
DruidKot4.03.2007Post ID: 8991 |
Tia, Trójgłowa Ryba też ;). |
Mistrzyni Zagadek Nami4.03.2007Post ID: 8992 |
No dobra pousuwałam podpisy w aktywnych Balladach. Może jak mi się będzie dzisiaj nudziło to zrobię to w Niebiańskich Ostrzach i 2 zakończonych. Zobaczymy. Możliwe, że gdzieś przegapiłam jakiś podpis - jak to tak to ktoś kto ma moda niech poprawi ;). Btw powywalałam również dopiski modów w postach w balladach, żeby nie psuły "klimatu" :P. Niech mi ktoś napisze posta w jakiejkolwiek Balladzie: uduszę, powieszę, poćwiartuję i jeszcze kilka(naście) nieprzyjemnych rzeczy dla tej osoby, bo nie po to się bawiłam z całymi Balladami, żeby olać sobie moją pracę i nadal pisać tak jak poprzednio. PODPISOM W BALLADACH MÓWIMY: [color=red:729f64b25f][size=17:729f64b25f]NIE![/color:729f64b25f][/size:729f64b25f] |
DruidKot4.03.2007Post ID: 8993 |
Iii, chyba to sobie napiszę na ekranie, coby nie zapomnieć. Ach, ta skleroza... :) No i tak... dziękujemy, Namiś :). Pozdrawiam, |
Eru2.08.2007Post ID: 17848 |
Pierwsza wiadomość w Obozie Najemników po reaktywacji^^ Popoprawiałem wszystkie ważne tematy ze starego sposobu formatowania. Moja prośba o umożliwienie niejaskiniowcom pisania w Gildii została rozpatrzona pozytywnie, więc nowi mieszkańcy IJB powinni już móc pisać tutaj posty. |
Morok2.08.2007Post ID: 17854 |
Dobrze. Nie wiem, czy to odpowiedni temat. Jak nie to zawsze są moderatorzy ^^. Chciałem zapytać się o kilka szczególików związanych z fRPG. A więc: Jako żółtodziób w tym systemie chciałbym uzyskać odpowiedź na powyższe pytania ^^. Pozdrawiam |
DruidKot3.08.2007Post ID: 17868 |
Witam, Temat raczej dobry. Tak czy inaczej: Tu masz temat z zasadami, tam znajdziesz sporo wyjaśnień, tak myślę. Dobrze byłoby też popatrzeć, jak inni wykonali swoje karty postaci. Bohaterowie raczej nie rozwijają się w czasie ballady, tylko po. Mistrz gry przydziela najaktywniejszym nowe punkty cech. Myślę jednak, że przynajmniej umiejętności postacie mogłyby uczyć się w czasie gry. Prawdopodobnie spróbuję zrobić coś takiego, jeśli dane mi będzie poprowadzić jeszcze jakąś sesję :). Tak, wszystkie stałe premie do punktów, umiejętności przechodzą do następnych ballad. Na przykład Eru ma w swojej karcie postaci zaznaczone dodatkowe punkty. Te w nawiasach kwadratowych. Limit początkowych umiejętności... Chyba czytałeś stare zasady, zapoznaj się z nowymi, tak zwany system Ghosta.
Ale ogólnie odsyłam raz jeszcze do tematu Zasady. Hm. Gdyby w mojej balladzie ktoś zginął, dałbym szansę drużynie na wskrzeszenie tej postaci. Jakiś kapłan w świątyni, czy coś. Ale dobre pytanie - czy jeśli nie zostanie wskrzeszony trzeba robić nową postać? Czary magii śmierci są takie potężne, bo ja interpretowałem ich nazwy, które są tak pompatyczne, że trudno było mi opisać je jakoś osłabiająco. Oczywiście zgadzam się z Tobą, są zbyt potężne. Zamiast jednak wyrzucać te istniejące, lepiej chyba dopisać nowe, słabsze. W końcu kto powiedział, że byle nekromanta będzie w stanie rzucić wszystkie, a na koniec jeszcze zmienić się w lisza? Jasne, że mają. Każdy ma, bo nie rzucamy tu kośćmi, nie liczymy punktów życia, tylko idziemy na rozsądek. Sharwyn grała bardką. Niech nowy Mistrz Gry ma czas i chęci. I pomysł. I niech pisze składnie po polsku. Myślę, że tyle wystarczy :). Pozdrawiam i życzę miłej gry - mam nadzieję, że już wkrótce, |