Oberża pod Rozbrykanym Ogrem

Zatęchłe Archiwum - "Obóz najemników"

Osada 'Pazur Behemota' > Zatęchłe Archiwum > Obóz najemników
Wędrowiec: zaloguj, wyszukiwarka
Nami

Mistrzyni Zagadek Nami

4.03.2007
Post ID: 9011

Czepiasz się szczegółów wiesz ;P

Tak np. moja :D proste zadanie, dotrzeć do celu, uratować komuś tyłek troche porozwalać, pozabijać i już [tak miało być ;P] a wyszło jak wyszło :P każdy może czytnąć :D

Ghost

Ghost

4.03.2007
Post ID: 9012

[quote:cf610d5d71="Sharwyn w "Magicznym Ekwipunku" napisała, nie"][b:cf610d5d71]"Pieśń Lisza"[/b:cf610d5d71]
Piękny utwór skomponowany przez lisza Vetryxha, - jedynego nieumarłego barda. Pieśń ma to do siebie, że wszyscy w otoczeniu wykonującej ją osoby odczuwają nasilające bóle głowy, prowadzące do paraliżu, a nawet śmierci.[/quote:cf610d5d71]

Hmm... Ja tylko zapytam... Czemu to jest w "Magicznym Ekwipunku", a nie w karcie postaci albo Szkole Gladiatorów? Już by uszło, gdyby było napisane "Pergamin z pieśnią bla bla", ale w ten sposób...

Sharra

Sharra

4.03.2007
Post ID: 9013

Czepiasz się szczegółów. Jak chcesz, to poprawię.

Nami

Mistrzyni Zagadek Nami

4.03.2007
Post ID: 9014

To nie jest szczegół. Sama w sobie pieśń, jak już może być umiejętnością, albo cechą specjalną a nie ekwipunkiem.

Eru

Eru

4.03.2007
Post ID: 9015

kompletnie nie na temat i nie do tego podforum ale:
kto zajmuje się avatarami?

Nami

Mistrzyni Zagadek Nami

4.03.2007
Post ID: 9016

Ja, Irv i SAM-UeL

DruidKot

DruidKot

4.03.2007
Post ID: 9017

Bramy nie ruszyły się od tygodnia. Wydaje mi się, że kontynuacja jest prosta: podejmujecie decyzję szukać Gabusa/walczyć, i rozwijacie akcję.

Ruszycie, czy gramy teatr jednego aktora?

Pozdrawiam,
DruidKot

DruidKot

DruidKot

4.03.2007
Post ID: 9018

Eru, zdecyduj się na rodzaj magii, w jakiej się specjalizujesz. W każdym poście, w którym używasz magii przewija się jakaś ogniska kula, lub ognisty pocisk. A Ty nie masz takiej specjalności.

Niby balladę prowadzi Dragonthan, ale to ogólnie jest trochę naciągane i nieuczciwe. IMHO, oczywiście.

Więc ostrzegam Ciebie i wszystkich innych, że jeśli w mojej balladzie ktoś będzie takie numery odstawiał, to będę kasował posty lub wycinał złe fragmenty.

Pozdrawiam,
DruidKot

Eru

Eru

4.03.2007
Post ID: 9019

tylko że mogę wyczarować pocisk z ziemia, powietrza, ognia i wody, tak jak [b:6858e45337]każdy[/b:6858e45337] mag

[quote:6858e45337]PRZYWOŁANIE
Efekt: Czar ten pozwala na stworzenie niewielkiej ilości substancji związanej z określonym żywiołem (rozmiar powinien być mniej więcej pięsci). [/quote:6858e45337]

a ponieważ moja magia nie posiada czarów ofensywnych, muszę korzystać dosyć często z wyżej wymienionego czaru

a że piraci mieli pod pokładem rózne łatwopalne rzeczy(smoła itp) no to cóż.. statek sie zapalił

DruidKot

DruidKot

4.03.2007
Post ID: 9020

Punkt dla Ciebie, Twoja racja.

Ale prosiłbym na przyszłość, cobyś pisał z jakiego czaru korzystasz, jeśli nie jest to oczywiste.
Bo to nie było!

Pozdrawiam,
DruidKot

Nami

Mistrzyni Zagadek Nami

4.03.2007
Post ID: 9021

Co tak stoicie z Balladami ;>? Jakieś wymarcie klasowe fRPGowców czy co :>?

Nie, ja nie będę ich pchać do przodu - bo jak już mówiłam nie gram i grać na razie nie będę.
Pomagam w kilku sprawach porządkowych i bawię się w HL... i wystarczy, ale fRPG wygląda teraz jakby obumierało.

Po zmianie władz miało być tak samo, a nawet lepiej a wprowadzacie to w odsawkę, że za jakiś czas będzie moża poprostu już całe forum zamknąć i przenieść do archiwum bo nikt nie będzie miał na nic chęci, czasu czy pomysłu.

Ghost

Ghost

4.03.2007
Post ID: 9022

A ja trzy posty do ballad klecę w Wordowym zaciszu, coby nie na szybko.

Też mnie zastój ciekawi. Dostałem dwa podania z prośbami o przyłączenie do fRPG - może by się nieco świeżej krwi przydało?

Dragonthan

Dragonthan

4.03.2007
Post ID: 9023

No może by coś gdzieniegdzie wrzucili ciekawego... może by ruszyli to i owo... Zresztą jestem chętny do przyjęcia takich do ballady, ot tak na zapas mówie :wink:

Nami

Mistrzyni Zagadek Nami

4.03.2007
Post ID: 9024

Świeża krew potrzebna, tylko żeby była odpowiednia - bo nie chcemy kolejnych osób, które wprowadzałyby tylko zamieszanie a tak poza tym nic innego by nie wnosiły. No i oczywiście muszą wiedzieć mniej więcej o co chodzi w fRPG i z czym to się je. A nie gdy przychodzi co do czego będą pytać "ale o co chodzi?" - Litości...

Ghost

Ghost

4.03.2007
Post ID: 9025

No i świeża krew jest! ;)

Do naszego grona dołączył Sevorn - wydaje się, po dotychczasowych postach, że wniesie coś do fRPG. Na początek siebie. ;)

Życzę mu trwałej i owocnej współpracy. :)

Nami

Mistrzyni Zagadek Nami

4.03.2007
Post ID: 9026

Witam w naszym gronie :D Mam nadzieję, że będziesz grał tak samo dobrze jak się z Tobą rozmawia. Powodzenia i mimo, że znikam za jakiś czas to i tak będę bacznie obserwować poczynania fRPG w tym Twoje (nie to nie jest groźba :P)

Sevorn

Sevorn

4.03.2007
Post ID: 9027

Ekhm :) jako "świeża krew" postaram się co nieco wnieść w fRPG.. mam nadzieję, że nikomu wstydu nie przyniosę, szczególnie sobie i Nami, która wcale mi nie groziła :P... już niedługo postaram się coś skrobnąć, tylko pierwej muszę porozumieć się z prowadzącymi co do mojego udziału... To kto mnie Przygarnie? ;)

Zdraviam

Eru

Eru

2.08.2007
Post ID: 17848

Pierwsza wiadomość w Obozie Najemników po reaktywacji^^

Popoprawiałem wszystkie ważne tematy ze starego sposobu formatowania.
Galerię Bohaterów właściciele kart(o ile się zjawią) niech poprawiają sobie sami, bo tam byłoby za dużo roboty.
Tam gdzie były to rozmówki między osobami zostawiłem tak jak było :P

Moja prośba o umożliwienie niejaskiniowcom pisania w Gildii została rozpatrzona pozytywnie, więc nowi mieszkańcy IJB powinni już móc pisać tutaj posty.

Morok

Morok

2.08.2007
Post ID: 17854

Dobrze. Nie wiem, czy to odpowiedni temat. Jak nie to zawsze są moderatorzy ^^.

Chciałem zapytać się o kilka szczególików związanych z fRPG. A więc:
- Czy postać rozwija się w trakcie ballady?
- Jeśli tak, to czy zachowuje umiejętności po jej ukończeniu?
- Czy limit początkowych umiejętności jest do wszystkich atrybutów naraz, czy do każdego osobno?
- Jeśli do wszystkich naraz, to czy nie jest tych umiejętności za wiele, a punktów za mało?
- Jeśli zabijesz swoją postać (lub sama umrze) w balladzie, to czy pojawia się w kolejnej? Czy też musisz zrobić nową?
- Czemu czary Magii Śmierci są tak potężne? Z tego, co widzę o wiele potężniejsze od na przykład Magii Ognia. A tutaj kilka przykładów:
a) Czary Magii Śmierci często pozbawiają życia bez szans na obronę (Magia Ognia zaś często tylko rani i można zawsze przed takim wybuchem odskoczyć).
b) Magia Śmierci pozwala na przemianę w lisza, który według mnie jest zbyt potężny (niewrażliwośc na czary?).
- Czy Bardowie/Śpiewacy mają tutaj jakieś szanse?
- Czy są jakieś wymagania co do autora nowej ballady?

Jako żółtodziób w tym systemie chciałbym uzyskać odpowiedź na powyższe pytania ^^.

Pozdrawiam

DruidKot

DruidKot

3.08.2007
Post ID: 17868

Witam,

Temat raczej dobry. Tak czy inaczej:

Tu masz temat z zasadami, tam znajdziesz sporo wyjaśnień, tak myślę. Dobrze byłoby też popatrzeć, jak inni wykonali swoje karty postaci.

Bohaterowie raczej nie rozwijają się w czasie ballady, tylko po. Mistrz gry przydziela najaktywniejszym nowe punkty cech. Myślę jednak, że przynajmniej umiejętności postacie mogłyby uczyć się w czasie gry. Prawdopodobnie spróbuję zrobić coś takiego, jeśli dane mi będzie poprowadzić jeszcze jakąś sesję :).

Tak, wszystkie stałe premie do punktów, umiejętności przechodzą do następnych ballad. Na przykład Eru ma w swojej karcie postaci zaznaczone dodatkowe punkty. Te w nawiasach kwadratowych.

Limit początkowych umiejętności... Chyba czytałeś stare zasady, zapoznaj się z nowymi, tak zwany system Ghosta.

Każdy gracz posiada 8 cech.

Siła
Refleks
Kondycja
Charyzma
Inteligencja
Siła Woli
Zręczność
Opanowanie

Podstawowy poziom tych cech to 7. Gracz ma dodatkowo do rozdysponowania 8 punktów. To znaczy może je wszystkie przeznaczyć dla jednej cechy np. Siły i mieć całkowitą wartość 15, ale równie dobrze może je podzielić między inne cechy. To zależy tylko od gracza. Gracz może odjąć jakieś punkty od cechy i zmiejszyć jej poziom minymalny na rzecz innej cechy. Maksymalna wartość cechy zwiększonej o punkty, które zostały odebrane innej nie może przekroczyć 15. Pamiętaj, że gdy odejmiesz jakieś punkty poniżej 7 będziesz miał trudności z wykonywaniem umiejętności obejmujących daną cechę.

Do wszyskich cech wybieramy
* Jedną umiejętność, którą umiemy bardzo dobrze ["poziom bardzo dobry"]
* Trzy, które umiemy dobrze ["poziom dobry"]
* Pięć, które umiemy w miarę ["poziom taki sobie"]
* Dwie, na których prawie w ogóle się nie znamy ["poziom marny"]

Ilość umiejętności, nie jest obowiązkowa do wykorzystana, ale nie można przekroczyć podanej tutaj liczby.

Opisane są w Uniwersytecie Rzemiosła

Ale ogólnie odsyłam raz jeszcze do tematu Zasady.

Hm. Gdyby w mojej balladzie ktoś zginął, dałbym szansę drużynie na wskrzeszenie tej postaci. Jakiś kapłan w świątyni, czy coś. Ale dobre pytanie - czy jeśli nie zostanie wskrzeszony trzeba robić nową postać?

Czary magii śmierci są takie potężne, bo ja interpretowałem ich nazwy, które są tak pompatyczne, że trudno było mi opisać je jakoś osłabiająco. Oczywiście zgadzam się z Tobą, są zbyt potężne. Zamiast jednak wyrzucać te istniejące, lepiej chyba dopisać nowe, słabsze. W końcu kto powiedział, że byle nekromanta będzie w stanie rzucić wszystkie, a na koniec jeszcze zmienić się w lisza?
Czekam na Twoją propozycję, jakie czary można dopisać :).

Jasne, że mają. Każdy ma, bo nie rzucamy tu kośćmi, nie liczymy punktów życia, tylko idziemy na rozsądek. Sharwyn grała bardką.

Niech nowy Mistrz Gry ma czas i chęci. I pomysł. I niech pisze składnie po polsku. Myślę, że tyle wystarczy :).

Pozdrawiam i życzę miłej gry - mam nadzieję, że już wkrótce,
DruidKot