Oberża pod Rozbrykanym Ogrem

Zatęchłe Archiwum - "Obóz najemników"

Osada 'Pazur Behemota' > Zatęchłe Archiwum > Obóz najemników
Wędrowiec: zaloguj, wyszukiwarka
Nami

Mistrzyni Zagadek Nami

4.03.2007
Post ID: 8918

No dobra, to do końca tygodnia Ghost będzie WMG - bo muszę to załatwić z Hetmanem, a ja do czwartku mam sprawdziany = nauka do późna. Więc musicie mnie (jako szefa) jeszcze wytrzymać kilka dni ;P

Ghost

Ghost

4.03.2007
Post ID: 8919

No to dobra...

OBEY YOUR MASTER! ON YOUR KNEES!

Nami mianowała mnie Najwyższym Mistrzem Gildii fRPG. Ale jestem nadal pod nadzorem Nami i Irvina. Potraktujmy luty jako okres próbny, tak więc jeśli Dawna Najwyższa Mistrzyni Gildii fRPG lub Dawniejszy Najwyższy Mistrz Gildii fRPG będą mieli jakieś spore problemy co do mojego szefowania, Najwyższy bla bla może się zmienić.

Życzę miłego dnia...

Swoją drogą, z grupy został wykopany Nagash przez Nami (jakby kto nie zauważył), a od mojego buta ucierpiał Agith. Zapowiadał się soczyście, ale się nie wypowiedział nawet ani razu...

Thurvandel

Thurvandel

4.03.2007
Post ID: 8920

Oj krwawo się zaczęło to panowanie ;).

P.S. No to przydałoby się coś z Nagashem zrobić w balladzie Draga.

Nami

Mistrzyni Zagadek Nami

4.03.2007
Post ID: 8921

[quote:b5bf963031="Thurvandel"]P.S. No to przydałoby się coś z Nagashem zrobić w balladzie Draga.[/quote:b5bf963031]

Jak to coś :>? Uśmiercić :P Tak samo jak moją postać w Balladach :P

DruidKot

DruidKot

4.03.2007
Post ID: 8922

Ych. Aleście namieszali :>.

Nagasha mogę uśmiercić. Ciebie, Nami - nie. Albo popchnę Cię do końca, albo odłączę, byś w razie czego mogła wrócić.

Pozdrawiam,
DruidKot

Thurvandel

Thurvandel

4.03.2007
Post ID: 8923

No w sumie uśmiercenie to dobry pomysł... ale proponowałbym nie tak przez grom z jasnego nieba, tylko choćby w jakiejś bitwie (np podczas próby przemknięcia na wyspę piratów w Pirackim Widmie ), no ale to już zależy od trubadurów jak ukatrupią bohaterów :D.

Ghost

Ghost

4.03.2007
Post ID: 8924

Nami też nie będę wywalał ze swojej ballady. Będę kierował jej ruchami. Jak Mistrz Kukiełek. Albo Pacynek. HAIL PACYNKI! HAIL KUKIEŁKI!

Nami

Mistrzyni Zagadek Nami

4.03.2007
Post ID: 8925

No dobra jak nie chcecie mojej postaci uśmiercać to nią kierujcie :P Wasz wybór ;)

Kocie : Niezły ten nocnik... jakiś z tytanu był czy cuś :>?

DruidKot

DruidKot

4.03.2007
Post ID: 8926

Thur, a co myślisz o Nocniku z Jasnego Nieba? ;P

Cóż, trzeba było powiedzieć wcześniej, że nie może być. A tak mi się spodobało ;D.

Nami: to sławetny Nocnik Kalmirra, który spada na osoby wielce niepoprawne ;). Lepiej nie myśleć o jego zawartości.

Pozdrawiam,
DruidKot

Eru

Eru

4.03.2007
Post ID: 8927

usmiercanie Nami w balldazie DK byłoby nielogiczne.... mielibyśmy za słabą drużyna żeby cokolwiek zrobić.

Dragonthan

Dragonthan

4.03.2007
Post ID: 8928

Ehh... Nagasha jakoś uśmierce w efektywny sposób, a Nami porwą piraci :P i zgwałcą :twisted: ... EKHM... EKHM... chciałem powiedzieć zaopiekują się... :wink:

P.S.
Mam nadzieje że mnie za te słowa nie skaże na banicje...

Nami

Mistrzyni Zagadek Nami

4.03.2007
Post ID: 8929

[quote:8267811232="Dragonthan"] i zgwałcą [/quote:8267811232]

Mieć nadzieję Drag to naprawdę piękna rzecz. "Nadzieja matką głupich..." Więc następnym razem zastanów się co tutaj piszesz, bo mimo tego, że nie jestem modem grupy zawsze mogę poprosić o to Hetmana i polecisz w oka mgnieniu. Bo ja czegoś takiego nie będę tolerowała. Wolę zginąć w walce niż zostać porwaną przez jakiś kretynów.

Ghost

Ghost

4.03.2007
Post ID: 8930

[quote:18fc0e2e49="Dragonthan"]Ehh... Nagasha jakoś uśmierce w efektywny sposób, a Nami porwą piraci :P i zgwałcą[/quote:18fc0e2e49]

Do tego pierwszego nie mam zastrzeżeń. Co do drugiego, to zastanów się co piszesz... Żarty żartami - ale uważaj z tymi niesmacznymi (w sumie, to ja też powinienem tej rady posłuchać. :P)

[quote:18fc0e2e49]P.S.
Mam nadzieje że mnie za te słowa nie skaże na banicje...[/quote:18fc0e2e49]

Nie, ale solidny opieprz by ci się należał. Ale niestety, mam dziś fazę i nie chcę jej sobie zepsuć...

[quote:18fc0e2e49="Nami"] bo mimo tego, że nie jestem modem grupy zawsze mogę poprosić o to Hetmna i polecisz w oka mgnieniu.[/quote:18fc0e2e49]

Ew. trafić na mój zły dzień. Wtedy nikogo prosić nie będziesz musiała. :P

Dragonthan

Dragonthan

4.03.2007
Post ID: 8931

Dobra, dobra przepraszam Nami. Głupio to wyszło, chciałem jakoś tako to potraktować z dystansem, obrócić w żart (nie chowam, że dość kiepski) nie miałem oczywiście niczego złego na myśli... nie żebym cie nie lubiał czy coś innego, po prostu z deka przesadziłem...

P.S.
Ale mnie nie powiesicie za to?

[b:2041ba56bd]NWMG (Najwyższy Wielki Mistrz Ghost :P): Nie, ale waż na słowa - każde może być twoim ostatnim. To powiedzenie się sprawdza, wierz mi.[/b:2041ba56bd]

Ghost

Ghost

4.03.2007
Post ID: 8932

Ja mam tylko takie małe, niewinne pytanie... Czy mogę spodziewać się ze strony Iscandela CIĄGŁEGO udziału w balladach? Ostatnimi czasy było z aktywnością nieco gorzej.

Swoją drogą... Mam pytanie - czy ktoś miał kontakt z imć Agithem i Nagashem? Szczególnie interesuje mnie ten pierwszy pan - o ile Nagash do fRPG już raczej nie wróci, chyba że przekaże mi kilka Przekonywujących Argumentów (Przekonywujący Argument: ogromna walizka wypełniona banknotami o nominale pięciuset euro, funtów, złotych lub dolarów. Ew. może być szybki sportowy wóz albo willa na Mauritiusie) - może gdzieś wyjechał, i być może jeszcze jest w stanie wprowadzić cokolwiek do naszej Gildii.

Podpisano,
Najwyższy Wielki Mistrz Ghost (r)

Nami

Mistrzyni Zagadek Nami

4.03.2007
Post ID: 8933

Z 2 nie. Z pierwszym zresztą też nie, od momentu kiedy po odpowiednim umotywowaniu chęci przystąpienia do fRPG(po dość mocnym przepuszczeniu przez wyżymaczkę :)) się nie odezwał mimo przyjęcia do grupy...

Sharra

Sharra

4.03.2007
Post ID: 8934

[quote:d2218060ce="Dragonthan"] i zgwałcą [/quote:d2218060ce]

Nie ma co, ładny koniec jej szykujesz.

KONIEC OFFTOPA

Ze względu na klęskę żywiołową w Czechach, sieć internetowa i telefoniczna może być odłączona. Tak więc, ballada pojawi się dzisiaj. Za utrudnienia przepraszamy.

I jeszcze dwie sprawy, póki pamiętam
1. W balladzie "Burgundzka Krew mogą wystąpić tylko stworzenia opisane przeze mnie w bestiariuszu.
2. Zapoznajcie się lepiej z mapą Francji, dobrze?

Eru

Eru

2.08.2007
Post ID: 17848

Pierwsza wiadomość w Obozie Najemników po reaktywacji^^

Popoprawiałem wszystkie ważne tematy ze starego sposobu formatowania.
Galerię Bohaterów właściciele kart(o ile się zjawią) niech poprawiają sobie sami, bo tam byłoby za dużo roboty.
Tam gdzie były to rozmówki między osobami zostawiłem tak jak było :P

Moja prośba o umożliwienie niejaskiniowcom pisania w Gildii została rozpatrzona pozytywnie, więc nowi mieszkańcy IJB powinni już móc pisać tutaj posty.

Morok

Morok

2.08.2007
Post ID: 17854

Dobrze. Nie wiem, czy to odpowiedni temat. Jak nie to zawsze są moderatorzy ^^.

Chciałem zapytać się o kilka szczególików związanych z fRPG. A więc:
- Czy postać rozwija się w trakcie ballady?
- Jeśli tak, to czy zachowuje umiejętności po jej ukończeniu?
- Czy limit początkowych umiejętności jest do wszystkich atrybutów naraz, czy do każdego osobno?
- Jeśli do wszystkich naraz, to czy nie jest tych umiejętności za wiele, a punktów za mało?
- Jeśli zabijesz swoją postać (lub sama umrze) w balladzie, to czy pojawia się w kolejnej? Czy też musisz zrobić nową?
- Czemu czary Magii Śmierci są tak potężne? Z tego, co widzę o wiele potężniejsze od na przykład Magii Ognia. A tutaj kilka przykładów:
a) Czary Magii Śmierci często pozbawiają życia bez szans na obronę (Magia Ognia zaś często tylko rani i można zawsze przed takim wybuchem odskoczyć).
b) Magia Śmierci pozwala na przemianę w lisza, który według mnie jest zbyt potężny (niewrażliwośc na czary?).
- Czy Bardowie/Śpiewacy mają tutaj jakieś szanse?
- Czy są jakieś wymagania co do autora nowej ballady?

Jako żółtodziób w tym systemie chciałbym uzyskać odpowiedź na powyższe pytania ^^.

Pozdrawiam

DruidKot

DruidKot

3.08.2007
Post ID: 17868

Witam,

Temat raczej dobry. Tak czy inaczej:

Tu masz temat z zasadami, tam znajdziesz sporo wyjaśnień, tak myślę. Dobrze byłoby też popatrzeć, jak inni wykonali swoje karty postaci.

Bohaterowie raczej nie rozwijają się w czasie ballady, tylko po. Mistrz gry przydziela najaktywniejszym nowe punkty cech. Myślę jednak, że przynajmniej umiejętności postacie mogłyby uczyć się w czasie gry. Prawdopodobnie spróbuję zrobić coś takiego, jeśli dane mi będzie poprowadzić jeszcze jakąś sesję :).

Tak, wszystkie stałe premie do punktów, umiejętności przechodzą do następnych ballad. Na przykład Eru ma w swojej karcie postaci zaznaczone dodatkowe punkty. Te w nawiasach kwadratowych.

Limit początkowych umiejętności... Chyba czytałeś stare zasady, zapoznaj się z nowymi, tak zwany system Ghosta.

Każdy gracz posiada 8 cech.

Siła
Refleks
Kondycja
Charyzma
Inteligencja
Siła Woli
Zręczność
Opanowanie

Podstawowy poziom tych cech to 7. Gracz ma dodatkowo do rozdysponowania 8 punktów. To znaczy może je wszystkie przeznaczyć dla jednej cechy np. Siły i mieć całkowitą wartość 15, ale równie dobrze może je podzielić między inne cechy. To zależy tylko od gracza. Gracz może odjąć jakieś punkty od cechy i zmiejszyć jej poziom minymalny na rzecz innej cechy. Maksymalna wartość cechy zwiększonej o punkty, które zostały odebrane innej nie może przekroczyć 15. Pamiętaj, że gdy odejmiesz jakieś punkty poniżej 7 będziesz miał trudności z wykonywaniem umiejętności obejmujących daną cechę.

Do wszyskich cech wybieramy
* Jedną umiejętność, którą umiemy bardzo dobrze ["poziom bardzo dobry"]
* Trzy, które umiemy dobrze ["poziom dobry"]
* Pięć, które umiemy w miarę ["poziom taki sobie"]
* Dwie, na których prawie w ogóle się nie znamy ["poziom marny"]

Ilość umiejętności, nie jest obowiązkowa do wykorzystana, ale nie można przekroczyć podanej tutaj liczby.

Opisane są w Uniwersytecie Rzemiosła

Ale ogólnie odsyłam raz jeszcze do tematu Zasady.

Hm. Gdyby w mojej balladzie ktoś zginął, dałbym szansę drużynie na wskrzeszenie tej postaci. Jakiś kapłan w świątyni, czy coś. Ale dobre pytanie - czy jeśli nie zostanie wskrzeszony trzeba robić nową postać?

Czary magii śmierci są takie potężne, bo ja interpretowałem ich nazwy, które są tak pompatyczne, że trudno było mi opisać je jakoś osłabiająco. Oczywiście zgadzam się z Tobą, są zbyt potężne. Zamiast jednak wyrzucać te istniejące, lepiej chyba dopisać nowe, słabsze. W końcu kto powiedział, że byle nekromanta będzie w stanie rzucić wszystkie, a na koniec jeszcze zmienić się w lisza?
Czekam na Twoją propozycję, jakie czary można dopisać :).

Jasne, że mają. Każdy ma, bo nie rzucamy tu kośćmi, nie liczymy punktów życia, tylko idziemy na rozsądek. Sharwyn grała bardką.

Niech nowy Mistrz Gry ma czas i chęci. I pomysł. I niech pisze składnie po polsku. Myślę, że tyle wystarczy :).

Pozdrawiam i życzę miłej gry - mam nadzieję, że już wkrótce,
DruidKot